2018-07-23, 23:53
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zakadiaa
Det var garanterat inte ett spelat intresse. Hon verkar dock som en omtyckt tjej och risken är väl att hon fått uppmärksamhet av någon annan eller känt att jag verkar vara för på, det kan nog räcka för att hon inte skulle vilja få ut mer av oss.
Första smset var på ett ungefär: "Vad sägs som att du och jag tar en lunch i stan imorgon?"
Hennes svar var "Absolut! "
Andra smset minns jag inte att jag skickade men har enligt konversationen skickat det på ett ungefär precis innan jag somnande och jag var då rätt skapligt berusad.
Sms nr2: "Jag föreslår *lunchrestaurang* imorgon, du kan ju ringa när du vaknat. Godnatt "

Efter det så är det ytterligare ett sms från min sida (det jag skrev om i första inlägget).
Allt detta utan några svar. Och jag vågar nästan till 100% säga att hon har läst smsen...
Som du skrev fick jag det till fyra sms, varav två sömniga fylle-sms natten ni sågs + ett igår natt.
Citat:
Jag smsade henne på vägen hem med förslag på vad vi skulle kunna göra (ta en fika/lunch någonstans) och hon tyckte det lät bra. Trött som jag var bad jag henne ringa när hon vaknat. Efter detta så har det varit helt dött. Dejten blev inte av och jag såg på morgonen att jag minsann hade råkat skicka två olika meddelanden om förslag till henne på natten. Detta ser lite smådesperat ut från min sida i konversationen så jag försökte hålla mig från att skriva igen.

Nu till själva kruxet...

För en liten stund sen så bestämde jag mig dum som man är mitt i natten att skriva till henne ytterligare en gång.
Jag skrev ungefär att eftersom det inte verkade funka denna gången träffar jag henne gärna igen någon av de kommande dagarna.
Citat:
Jag brukar posta instagram storys när jag delar mina låtsläpp till mina följare och hon har sett varenda en av dem så hon vet minsann att jag finns. Hon svarar mig bara inte längre
Det verkar ju skumt.
Citera
2018-07-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Som du skrev fick jag det till fyra sms, varav två sömniga fylle-sms natten ni sågs + ett igår natt.

Det verkar ju skumt.

Insåg att det såg lite galet skrivet ut nu när du kommenterade det haha.. totalt 3 sms då.
Jag är verkligen helt lost, nog för att verkar needy men utifrån vår träff så trodde jag inte att det skulle vara såhär illa.. Ja alltså hon är väldigt aktiv med telefonen och innan helgen svarade hon i princip samma sekund som jag skrev oavsett när.
Citera
2018-07-24, 00:09
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Insåg att det såg lite galet skrivet ut nu när du kommenterade det haha.. totalt 3 sms då.
Jag är verkligen helt lost, nog för att verkar needy men utifrån vår träff så trodde jag inte att det skulle vara såhär illa.. Ja alltså hon är väldigt aktiv med telefonen och innan helgen svarade hon i princip samma sekund som jag skrev oavsett när.

Det är okej bror, vi har alla gjort något liknande där vi coclblockad oss själva. Glöm, lär dig och rak i ryggen. Brudar är i överflöd, kör.
Och gör inte om samma misstag bara så blir det bra.
Citera
2018-07-24, 00:14
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Hon kan ju också vara lite betänksam kring sitt eget agerande. Var hon också full när ni möttes den där utekvällen? Hon kanske ångrar att hon så lättvindigt föreslog att ni skulle ses dagen efter. Det kan ju uppfattas som billigt. Likaså att hon genast bejakade ditt förslag om lunch. Som du beskriver det är ju hennes beteende som en tvärvändning på stället. Den enklaste förklaringen brukar ofta stämma och det kan vara så enkelt, att hon inte vill framstå som alltför billig.
Hur som helst bör du ligga lågt i nuläget. Att hon följer dig nyfiket på Instagram är ändå ett gott tecken. Jag gissar att hon bara coolar ner allt lite av ren självbevarelsedrift.
Citera
2018-07-24, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Det är okej bror, vi har alla gjort något liknande där vi coclblockad oss själva. Glöm, lär dig och rak i ryggen. Brudar är i överflöd, kör.
Och gör inte om samma misstag bara så blir det bra.

Japp i guess, det suger men man får upp och komma igen bara.
Iomed att jag är en övertänkare hade jag hellre sett att hon skrev till mig att hon inte ville ses för då har jag det svart på vitt och det är enklare för mig att släppa då. Men jag får försöka stå ut med att leva i ovissheten haha..
Citera
2018-07-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Hon kan ju också vara lite betänksam kring sitt eget agerande. Var hon också full när ni möttes den där utekvällen? Hon kanske ångrar att hon så lättvindigt föreslog att ni skulle ses dagen efter. Det kan ju uppfattas som billigt. Likaså att hon genast bejakade ditt förslag om lunch. Som du beskriver det är ju hennes beteende som en tvärvändning på stället. Den enklaste förklaringen brukar ofta stämma och det kan vara så enkelt, att hon inte vill framstå som alltför billig.
Hur som helst bör du ligga lågt i nuläget. Att hon följer dig nyfiket på Instagram är ändå ett gott tecken. Jag gissar att hon bara coolar ner allt lite av ren självbevarelsedrift.

Har inte tänkt på det så faktiskt. Låser mig oftast in i mitt egna huvud och har svårt för att sätta mig in i hur andra personer eventuellt resonerar. Kan ju självklart vara så. Och ja, hon var full men inte lika full som jag var. Ändå var det hon som föreslog att vi skulle ses. Jag lägger ju inte upp inlägg för hennes skull men vet bara att hon sett dem. Men det kan ju vara ett sätt för henne att göra sig påmind om min existens, men bollen ligger hos henne och jag kommer inte höra av mig till henne. Vill hon ha mig så får hon visa det.
Citera
2018-07-24, 00:27
Medlem
Jagtardindotters avatar
Bra zakadia, sedan så är det lätt att övertänka du får låtsas som om hon skrivit nej till dig för tystnad är deras sätt att säga nej. Hennes förlust men ja.

Lycka till bror!
Citera
2018-07-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roddarn2180
Även om det precis som Bosse säger är oattraktivt i vissa kvinnors ögon med att vara på, så verkar hon ju faktiskt vilja träffa dej. Det kan inte vara så att hon kanske (precis som du) inte vill verka för på och därför väljer att dra ut på svaret? Tyvärr spelar ju folk spelet hela tiden istället för att bara säga vad man tycker och tänker.

Nej ingen spelar något spel och det finns ingenting som heter så.
Män som inte förstår att kvinnor fungerar annorlunda och på vilket sätt pratar om spel. De är bara annorlunda.

Ont:
Du fuckade upp genom att vara så needy. Du fuckade upp genom att vara jättefull när ni sågs ute.
Du fuckade upp genom att babbla massa goja om band med kvinnor. Rätt svar hade varit: Jag har ingen aning, letar inte efter någonting.
Män pratar inte massa goja om kemi och band.
Citera
2018-07-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Bra zakadia, sedan så är det lätt att övertänka du får låtsas som om hon skrivit nej till dig för tystnad är deras sätt att säga nej. Hennes förlust men ja.

Lycka till bror!

Uppskattar stödet haha! Känns så jävla mesigt att hänga läpp över en sådan här sak, då ser man ju inte heller jätteattraktiv ut om hon visste det men men.. Fler fiskar i havet..
Citera
2018-07-24, 00:48
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Uppskattar stödet haha! Känns så jävla mesigt att hänga läpp över en sådan här sak, då ser man ju inte heller jätteattraktiv ut om hon visste det men men.. Fler fiskar i havet..

Vi är bröder, inga problem.

Det är ok att hänga läpp, men bara en väldigt kort tid!

Fiska på.
Citera
2018-07-24, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Nej ingen spelar något spel och det finns ingenting som heter så.
Män som inte förstår att kvinnor fungerar annorlunda och på vilket sätt pratar om spel. De är bara annorlunda.

Ont:
Du fuckade upp genom att vara så needy. Du fuckade upp genom att vara jättefull när ni sågs ute.
Du fuckade upp genom att babbla massa goja om band med kvinnor. Rätt svar hade varit: Jag har ingen aning, letar inte efter någonting.
Män pratar inte massa goja om kemi och band.

Håller med om att min fuckup var att jag var needy och full men jag är alltid väldigt öppen och ärlig, när jag väl träffat någon tidigare har det alltid varit bra tjejer och härliga relationer pga att det är byggt på att man är öppen och ödmjuk direkt från start. Kan ju vara så att det inte riktigt var något hon ville höra iomed att alla är olika men varför kysste hon mig efteråt då? Och varför insisterade hon vid flera tillfällen på att hon ville se mig igen?
Citera
2018-07-24, 01:00
Medlem
Citat:
Håller med om att min fuckup var att jag var needy och full men jag är alltid väldigt öppen och ärlig, när jag väl träffat någon tidigare har det alltid varit bra tjejer och härliga relationer pga att det är byggt på att man är öppen och ödmjuk direkt från start. Kan ju vara så att det inte riktigt var något hon ville höra iomed att alla är olika men varför kysste hon mig efteråt då? Och varför insisterade hon vid flera tillfällen på att hon ville se mig igen?

Inte tillräckligt bra relationer för att hålla tydligen. Menar inte att vara elak, är bara helt rak med dig.

För att du inte sabbade det tillräckligt mycket med ditt svar. Så illa var det inte. Det gjorde du däremot med resterande beteenden.
Alltså, glöm allt du lärt dig och att försöka framstå som en fin och ärlig kille för kvinnorna i början. I början ska du bara framstå som en härlig och attraktiv man. Det gör man inte om man babblar om kemi och liknande.
Sådant visar du sen i ditt beteende istället.
Sätt aldrig kvinnor på piedestal, då tappar de intresset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in