Citat:
Som du skrev fick jag det till fyra sms, varav två sömniga fylle-sms natten ni sågs + ett igår natt.Det var garanterat inte ett spelat intresse. Hon verkar dock som en omtyckt tjej och risken är väl att hon fått uppmärksamhet av någon annan eller känt att jag verkar vara för på, det kan nog räcka för att hon inte skulle vilja få ut mer av oss.
Första smset var på ett ungefär: "Vad sägs som att du och jag tar en lunch i stan imorgon?"
Hennes svar var "Absolut!
"
Andra smset minns jag inte att jag skickade men har enligt konversationen skickat det på ett ungefär precis innan jag somnande och jag var då rätt skapligt berusad.
Sms nr2: "Jag föreslår *lunchrestaurang* imorgon, du kan ju ringa när du vaknat. Godnatt
"
Efter det så är det ytterligare ett sms från min sida (det jag skrev om i första inlägget).
Allt detta utan några svar. Och jag vågar nästan till 100% säga att hon har läst smsen...
Första smset var på ett ungefär: "Vad sägs som att du och jag tar en lunch i stan imorgon?"
Hennes svar var "Absolut!

Andra smset minns jag inte att jag skickade men har enligt konversationen skickat det på ett ungefär precis innan jag somnande och jag var då rätt skapligt berusad.
Sms nr2: "Jag föreslår *lunchrestaurang* imorgon, du kan ju ringa när du vaknat. Godnatt

Efter det så är det ytterligare ett sms från min sida (det jag skrev om i första inlägget).
Allt detta utan några svar. Och jag vågar nästan till 100% säga att hon har läst smsen...
Citat:
Det verkar ju skumt.
Jag smsade henne på vägen hem med förslag på vad vi skulle kunna göra (ta en fika/lunch någonstans) och hon tyckte det lät bra. Trött som jag var bad jag henne ringa när hon vaknat. Efter detta så har det varit helt dött. Dejten blev inte av och jag såg på morgonen att jag minsann hade råkat skicka två olika meddelanden om förslag till henne på natten. Detta ser lite smådesperat ut från min sida i konversationen så jag försökte hålla mig från att skriva igen.
Nu till själva kruxet...
För en liten stund sen så bestämde jag mig dum som man är mitt i natten att skriva till henne ytterligare en gång.
Jag skrev ungefär att eftersom det inte verkade funka denna gången träffar jag henne gärna igen någon av de kommande dagarna.
Nu till själva kruxet...
För en liten stund sen så bestämde jag mig dum som man är mitt i natten att skriva till henne ytterligare en gång.
Jag skrev ungefär att eftersom det inte verkade funka denna gången träffar jag henne gärna igen någon av de kommande dagarna.