2018-10-25, 13:04
Medlem
otroligt bra analys där!

Har själv kört i ett år nu och kan instämma på att de är legit.

har dock en fråga till dig, vad innebär 1 pence? Gäller det automatiskt på alla spelare där det köps/säljs 100 andelar?

Lycka till!
Citera
2018-11-01, 10:31
Medlem
ChrisThePimps avatar
Tjena Aweeet.

Tack så mycket. Football Index är verkligen det bästa sedan internetpokerns genombrott men med den stora skillnaden att allt går uppåt. Grymt att du hittade FI för ett år sedan. Hur gick det till? Annons eller nätet.

Kan rekommendera IndexGain och deras tjänster. Har ett helt community via chatappen Slack. Mycket bättre än Facebookgrupperna och Twitter. Lyssnar du på podden FIG?

När det gäller priserna så är den generella tumregeln att en spelare stiger 1p när 100 shares blivit sålda. Har du sett killen som försökte en pump & dump i ryska spelaren Dzyuba? Köpte över 3100 shares och priset steg från 0,44 till 0,66£. Lade sedan ut en bild på Twitter och försökte få andra att köpa honom. Gjorde dock det pinsamma misstaget att använda en skärmdump som visade hans stora innehav. Andra sålde till det höga priset och han fick skamset börja sälja av sitt innehav och priset gick ner till 0,5 igen.
Citera
2018-11-10, 09:51
Medlem
ChrisThePimps avatar
Det börjar snackas på olika forum om att det kommer någon kul överraskning på Black Friday.
Citera
2018-11-24, 13:05
Medlem
ChrisThePimps avatar
Zlatan expoderar på FI !!! Någon som är med på tåget?
Citera
2018-12-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisThePimp
Zlatan expoderar på FI !!! Någon som är med på tåget?

Jag hade en del shares i honom, ca: 100.
Köpte och sålde i precis rätt tid.

Nu har jag satsat på V. Claesson där jag har 153 shares.
Tror inte det är omöjligt att han går till en mitten/bottenklubb i PL snart.
Citera
2018-12-23, 14:53
Medlem
Är det någon kvar här?? Kör ni fortfarande på football index?? Någon som är orolig angående den ny licens som krävs för att FI fortsätter i Sverige??
Citera
2019-01-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andrew1975
Är det någon kvar här?? Kör ni fortfarande på football index?? Någon som är orolig angående den ny licens som krävs för att FI fortsätter i Sverige??

Ja tyvärr så har licensen påverkat FI. Försökte skapa ett konto idag då det såg väldigt kul ut, men när jag skulle göra min första insättning så gick det inte, så jag tog kontakt via chatten till FI.

Fick då detta:

Nicola
I have checked with management as the new gambling laws have changed in your country we are currently not accepting any new customers in Sweden.

Jag
Okay, so I can't make a deposit?

Nicola
That is correct.

Så det verkar som att pga. de nya reglerna i Sverige har påverkat FI, och det kommer förmodligen ta tid att fixa det...
Citera
2019-01-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dufuskaj
Ja tyvärr så har licensen påverkat FI. Försökte skapa ett konto idag då det såg väldigt kul ut, men när jag skulle göra min första insättning så gick det inte, så jag tog kontakt via chatten till FI.

Fick då detta:

Nicola
I have checked with management as the new gambling laws have changed in your country we are currently not accepting any new customers in Sweden.

Jag
Okay, so I can't make a deposit?

Nicola
That is correct.

Så det verkar som att pga. de nya reglerna i Sverige har påverkat FI, och det kommer förmodligen ta tid att fixa det...

Konstigt, jag lyckades skapa konto och sätta in pengar med svenskt kort och svensk adress igår.
Citera
2019-01-21, 17:38
Medlem
ChrisThePimps avatar
Härligt att de verkar ta emot nya svenska kunder igen. Hade kontakt med Nicola när jag reggade mitt konto.
Citera
2019-01-21, 19:27
Medlem
trattfans avatar
Vad håller ni på med egentligen?
Detta måste ju vara superscam?
Citera
2019-01-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisThePimp
Härligt att de verkar ta emot nya svenska kunder igen. Hade kontakt med Nicola när jag reggade mitt konto.

Sa de vad som ändrats? De har väl inte sökt eller fått licens?
Citera
2019-01-22, 12:47
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Vad håller ni på med egentligen?
Detta måste ju vara superscam?

Kollat lite i tråden samt en youtubefilm på deras hemsida, verkar vara att alla fotbollsspelare är typ ofrivilliga aktiebolag så det behöver säkert inte vara en scam. Notera dock att jag rekommenderar inte det här på något sätt, jag försöker bara förklara vad jag tror på det lilla jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Sa de vad som ändrats? De har väl inte sökt eller fått licens?
Det är väl i grund och botten inte spel som det handlar om, därför så känns det väl rimligt att de inte behöver licens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in