2018-08-19, 20:01
Medlem
Tack för din guide.

Footballindex vill ha kopia på pass och räkning som visar hemadress. i tillägg till kontokortuppgifter känns det sådär, risk för att få kontot tömt. finns det några rapporter alls om användare som i senare skede blivit av med pengar?

kanske att de inte kopplat försvunna pengar till footballindex men att ge bort alla sina uppgifter på det här sättet känns inte jättebra.

satte in 35 pund för några dagar sedan och hade inte koll på att de ville ha pass etc. men kör på med det jag satt in ett tag, verkar kul.
Citera
2018-08-20, 07:24
Medlem
ChrisThePimps avatar
Hej. Det fick jag också göra efter några dagar. Man får täcka över några siffror på sitt kontokort för att skydda kortnummer. 4 första och fyra sista behöver synas.
Citera
2018-08-20, 13:08
Medlem
Fast våra kontokortsuppgifter har de ju redan, vi har ju satt in pengar på deras site.

Det jag pratar om är passuppgifter samt räkning som visar hemadress.
Citera
2018-08-20, 13:52
Medlem
Kan inte skapa ett konto, problem med postkoden.
Citera
2018-08-20, 15:59
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Mo
Fast våra kontokortsuppgifter har de ju redan, vi har ju satt in pengar på deras site.

Det jag pratar om är passuppgifter samt räkning som visar hemadress.

Kortuppgifter sparas sinte så, de vill se att namnet på kortet stämmer överrens med kontohavaren. Allt det här med pass/körkort, kopia på någon räkning och kontokortsuppgifter är genomgående för alla spelbolag utom typ Svenska Spel då som kör med bank-id nu tror jag så det är inga konstigheter. Nu går jag inte i god för att det här är en seriös site eller så, just saying, alla gör sådär så det är liksom inga konstigheter med att fråga efter sånt.
Citera
2018-08-21, 10:44
Medlem
Har gjort ett konto nu. Ska sätta över en tusenlapp när lönen kommer och köra lite. Inga direkta idéer på vilka spelare jag ska sikta på, men troligtvis några billigare alternativ. Ska fundera på det under veckan
Citera
2018-08-21, 20:48
Medlem
ChrisThePimps avatar
Härligt! När man kommer in i det är det sjukt kul.

Eftersom Bundesliga drar igång till helgen så pågår det just nu en ström av kapital in i tyska spelare som blivit lite bortglömda sista tiden. Marknaden håller på att uppvärdera många av de bästa spelarna som sjönk i pris efter fiaskot mot Sydkorea. Marco Reus är ett bra exempel och Mats Hummels ett annat.

Ett tips är att leta efter spelare som är spelmotorer och slår mycket passningar med bra passningsprocent. Det spelar stor roll för poängsräkningen för utdelning. Toni Kroos är kung på detta.
Citera
2018-08-31, 07:46
Medlem
ChrisThePimps avatar
Var det någon av er som såg CL-lottningen igår och var med om kursrusningen som följde för de lag som fick lätt grupp?
Senast redigerad av ChrisThePimp 2018-08-31 kl. 07:48. Anledning: Stavfel
Citera
2018-09-10, 18:34
Medlem
ChrisThePimps avatar
Nu släpps Football Index för användare i Irland. Spekuleras i att spelare i Man United, Liverpool och Celtic kommer stiga när irländarna går in med kapital.
Citera
2018-09-11, 01:26
Medlem
elpirros avatar
Finns det svenska talanger som spelar i AS/SE i deras system?
Citera
2018-09-11, 21:07
Medlem
ChrisThePimps avatar
Än så länge är det den svenska VM-truppen från i somras samt några av de bättre spelarna i Östersund och Malmö FF som spelat Europa League och Champions League som finns med.
Citera
2018-09-21, 20:09
Medlem
ChrisThePimps avatar
Idag är det fest på Football Index. Insättningsbonus på 10% (max 1000£ bonus). Gäller fram till söndag kl 23.59. Kurserna fick glädjefnatt på beskedet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in