Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-18, 12:10
  #13
Medlem
intressant att läsa era kommentarer men frågan är att jag fick inget tydligt svar på vilken bil kan hålla längre , vilken bil som kan hålla mot den hårda vintern , mot kylan , att den ska starta hela tiden utan krångligheter .

Vad tycker ni om modellerna som jag angav? , glömde t.ex skoda fabia ( gillar inte bilens utsida) , mini cooper ( vet ej om den är en snålbil) , suzuki swift , hyundai i20, i30, om jag minns rätt.

om ni har ett budget på ungefär 80 000kr och vill köpa en bra robust bil som kommer sällan att krångla så vad köper ni?
Citera
2018-07-18, 23:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pati1985
intressant att läsa era kommentarer men frågan är att jag fick inget tydligt svar på vilken bil kan hålla längre , vilken bil som kan hålla mot den hårda vintern , mot kylan , att den ska starta hela tiden utan krångligheter .

Vad tycker ni om modellerna som jag angav? , glömde t.ex skoda fabia ( gillar inte bilens utsida) , mini cooper ( vet ej om den är en snålbil) , suzuki swift , hyundai i20, i30, om jag minns rätt.

om ni har ett budget på ungefär 80 000kr och vill köpa en bra robust bil som kommer sällan att krångla så vad köper ni?

En Toyota yarris blir mitt svar.
Citera
2018-07-23, 17:09
  #15
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Jag pendlar med en polo tdi -12. Lite bättre stor bils känsla än de andra valen, när man åker landsväg i 100 är det skillnad på småbil och småbil..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback