2018-07-18, 10:57
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe
Ja, det har hänt. Det otroliga är att mamman och pappan kanske ändå inte röstar på SD.

Varför är det otroligt?
Citera
2018-07-18, 11:08
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Personen som gjorde detta möjligt att spara detta innehåll, bra. Alla kan nu beskåda dessa jävla personer som hoppa på pappan.

Varför skriver inte Aftonbladet och alla tidningar om hatstormen? Och försvarar pappan? Nä just det. Dom vill krossa Sverige
Citera
2018-07-18, 12:14
Medlem
Till er som anmäler på "Politisk Linköpings-...." Det är inte lönt, admin har redan sagt att han låter det ligga där om det skulle bli mål för en anmälan om förtal, eller något sådant.
Admin har också nämnt att de sparat det i rå form, det var någon gång efter detta Richard sade att det var ett "konstprojekt". Tror ni han har Anna Odell som förebild?
Citera
2018-07-18, 12:17
Medlem
Europes avatar
Om jag ska vara ärlig, så verkar inte alla hatmånglarna i gruppen vara värsta sortens PK-politruker (även om bl.a. Eva Märta Granqvist gick att hitta bland dem), utan jag har fått intrycket att en del av dem helt enkelt är dårar, stollar, byfånar och idioter. När jag har kollat upp en del, så ger de intrycket av att kanske även i övrigt vara en aning 'speciella'.

Det hade varit väldigt roligt att få veta vem som står bakom gruppen.

Edit: Eftersom gruppen inte är värst stor, inte verkar i första hand ha offentligt finansierade PK-politruker (åtminstone bland de som hetsade mot brottsoffren), medan jag får intrycket att många är lite mer vanliga idioter, så undrar jag om inte dessa har hittat till gruppen genom att de känner admin (eller finns på vänlistan hos andra som känner admin)? Alternativt att några i början kände admin och så har andra lockats genom att de känner folk som redan är med. För det är väl varken en stor eller känd grupp på Fejan?
Senast redigerad av Europe 2018-07-18 kl. 12:23.
Citera
2018-07-18, 12:19
Medlem
vidrikfittanens avatar
Förstår inte hur MMR kan få det till att gärningsmännen utsatts för fara. Det finns väl ingen i detta land som skulle ge sig på kriminella invandrare. Inte ens de "hemska" nazisterna i NMR sysslar med sånt. Ej heller Pride-farsor som får revbenen knäckta på sina döttrar skulle göra nåt handgripligen. Ja, inte ens farsor som får sina döttrar mördade gör nåt, för att inte tala om såkallade pojkvänner till våldtagna tjejer.

Så till MMR vill jag säga : Tagga ner, det är ingen fara för killarna. Det värsta som kan hända är ett snutförhör men då finns det säkert nån snäll batikhäxa från boendet som kan följa med och stötta och ge alibi. Ingen åklagare med nån PK-heder kvar i kroppen skulle vilja att dessa killar fälls.
Och polisen i Linköping vill givetvis inte dra på sig arbete i denna värmebölja i onödan. Semestertider är det också.

Kan nån kopiera texten där det skrevs om att detta var ett konstprojekt?
Senast redigerad av vidrikfittanen 2018-07-18 kl. 12:31.
Citera
2018-07-18, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Om jag ska vara ärlig, så verkar inte alla hatmånglarna i gruppen vara värsta sortens PK-politruker (även om bl.a. Eva Märta Granqvist gick att hitta bland dem), utan jag har fått intrycket att en del av dem helt enkelt är dårar, stollar, byfånar och idioter. När jag har kollat upp en del, så ger de intrycket av att kanske även i övrigt vara en aning 'speciella'.

Det hade varit väldigt roligt att få veta vem som står bakom gruppen.

Edit: Eftersom gruppen inte är värst stor, inte verkar i första hand ha offentligt finansierade PK-politruker (åtminstone bland de som hetsade mot brottsoffren), medan jag får intrycket att många är lite mer vanliga idioter, så undrar jag om inte dessa har hittat till gruppen genom att de känner admin (eller finns på vänlistan hos andra som känner admin)? Alternativt att några i början kände admin och så har andra lockats genom att de känner folk som redan är med. För det är väl varken en stor eller känd grupp på Fejan?

Större delen av medlemskåren är säkerligen med i #jäh och liknande sidor.
B's inlägg delades friskt i olika grupper med samma agenda endast med syftet att få till ett drev mot B, delningsfrekvensen ökade ofattbart snabbt. Det märktes vilka sorters människor som kom in också, i slutändan var det en majoritet som skrek "rasism" och "fake".

edit: sen är det som sagt inte en grupp, utan en sida
Men konstigt nog ökar antalet som gillar skiten igen, från att tappa ca 200 medlemmar till att fått 40 nya sedan igår.
Senast redigerad av chrisemil 2018-07-18 kl. 13:01.
Citera
2018-07-18, 13:05
Medlem
Lite mer "konst" från Richard, uppdaterar länken med vad jag hittar

https://imgur.com/a/EwEoCYb
Citera
2018-07-18, 13:21
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
...
Men konstigt nog ökar antalet som gillar skiten igen, från att tappa ca 200 medlemmar till att fått 40 nya sedan igår.

Det är inte så att ett medlemskap gör att det blir lättare att följa vad som skrivs på MMR? Det är ju ganska många, inklusive alla som skriver i den här tråden, som har blivit intresserade av vad som skrivs där. Jag tror inte de nya medlemmarna är sympatisörer med MMR utan kritiker som bevakar skiten.
Citera
2018-07-18, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Det är inte så att ett medlemskap gör att det blir lättare att följa vad som skrivs på MMR? Det är ju ganska många, inklusive alla som skriver i den här tråden, som har blivit intresserade av vad som skrivs där. Jag tror inte de nya medlemmarna är sympatisörer med MMR utan kritiker som bevakar skiten.

Så kan det säkert vara, jag följer skiten själv, men jag gillar inte eller trycker på "följ" för det
Citera
2018-07-18, 13:52
Medlem
bongsongs avatar
Admin.

Varför ändrss inte TS?
Citera
2018-07-18, 14:00
Medlem
sprithitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Admin.

Varför ändrss inte TS?

Kanske för att Trådens titel trots allt är adekvat för att beskriva tråden?
Citera
2018-07-18, 14:05
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprithitler
Kanske för att Trådens titel trots allt är adekvat för att beskriva tråden?

Jag tror det är av de senaste konstprojekten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in