2018-07-14, 23:49
Medlem
KlassadSomRacists avatar
Har på senaste tiden märkt att när jag blir arg eller förbannad på någon så kan jag i princip göra vad jag känner för utan någon som helst tanke på vad dom blir utsatt för. Om någon tex. skulle sprida ett rykte tvekar jag inte en sekund att jag skulle förstöra hans liv så mycket jag orkar. Märker att detta beteende kommer inte sluta bra så. Känner inte för att prata med någon psykolog så skriver ut lite här.
Citera
2018-07-14, 23:52
Medlem
blodigdiarres avatar
Om man inte beter sig som en idiot och inte umgås med idioter så uppstår inte det problemet. Frågor på det?
Citera
2018-07-14, 23:56
Medlem
KlassadSomRacists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Om man inte beter sig som en idiot och inte umgås med idioter så uppstår inte det problemet. Frågor på det?

Skulle inte direkt säga att jag beter mig som en idiot Däremot så tycker jag att mina kompisar kan göra det dummaste som finns och är ibland helt jävla hjärndöd. Börjar på annan skola snart så hoppas jag kan träffa nya som inte är så jävla respektlös mot andra som mina nuvarande kan vara.
Citera
2018-07-15, 00:36
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
Har på senaste tiden märkt att när jag blir arg eller förbannad på någon så kan jag i princip göra vad jag känner för utan någon som helst tanke på vad dom blir utsatt för. Om någon tex. skulle sprida ett rykte tvekar jag inte en sekund att jag skulle förstöra hans liv så mycket jag orkar. Märker att detta beteende kommer inte sluta bra så. Känner inte för att prata med någon psykolog så skriver ut lite här.

Känns som om du borde prata med någon om detta. Annars så kan det vara så att du flippar någon gång i framtiden och gör något du kommer ångra. Tråkigare att bli tvingad att prata med någon än att knacka på dörren själv.

Ha det gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in