Kanske det.
Det är dock när man börjar fokusera på att omvända andra, som skiten brakar lös i konflikter och krig.
Nej precis, det finns en sanning i det med omvändelse. Men det gäller att inte vara påtvingande med det utan att leva lite som man lär, och i mitt fall är det Jesus som lärde och lär mig. Men hur som helst, jag välsignar dig och talar gärna mer i pm om du vill prata.
Kanske det. Men kanske du skall hedra Herren med att låta evolutionen ha sin gång med dessa människor. When there's ready, they'll bloom too (unless evolution kills them off first).
Ja, jag kan inte hindra tidens gång. Så det som händer, det händer. Jag tänkte bara att jag kanske ska försöka se till en human sak att göra för att snällt skicka hem dessa människor. Skulle jag bli ivägskickad någonstans skulle jag vilja sova under tiden i alla fall.
Unless there is none, varpå ditt medvetande när du dör enbart distribueras jämnt över universums samtliga atomer (och antiatomer) och där ditt medvetande endast blir koherent igen efter nästa Big Bang och du som entitet är none the wiser kring det.
Ja, lite samma här också bara tiden som kan utreda. Jag vet att Herren vill att vi ska må bra och vara hela och friska under vår tid här, så varför inte även i tiden efter. Finns saker som ändå är värre om man bara tänker efter.
Du är uppe i kostnader på tiotusentals kronor för detta äventyr redan.
Det är ju i alla fall mindre än till exempel miljoner som vi kastat iväg redan. Jag säger inte att vi ska älska pengarna, för det är en sak som inte är bra, utan att använda dom till saker som är lite bättre.
Nej. Vid kryo-frysning så slöar man ned varenda cell i kroppen till ett dvala-liknande tillstånd och håller det där.
Vid artificiell koma så jobbar cellerna på i sin vanliga takt, och det är bara de medvetna delarna av hjärnan som sover. Resten av kroppen åldras på som vanligt.
Okey, då kanske kryo-frysning är ett lite bättre alternativ.
It's coming, in a future near us...