• 2
  • 3
2020-10-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Det var tider det. Finnarna gav alltid de tuffaste fighterna, var alltid tvungen o knocka fanskapen annars gav de aldrig upp... Lite som den där riddaren i Monty Pyton haha.

Jo, nog har det funnits finskar som likt Lord Nelson stod på däck med sitt träben och lapp för ena ögat.
och kommenderade ut soldater.

Men moderna finskar har också insett sin begränsning, man kan inte slåss mot alla i hela världen
samtidigt. Sverige börjar annars att likna ett sånt land. Hujeda mig om pengarna tar slut i landet.
Senast redigerad av pk2 2020-10-09 kl. 15:32.
2020-10-09, 15:29
Medlem
Riktiga purfinnar, män som kvinnor, är de mest fulaste som finns av vita människor. Finns inga undantag.
2020-10-09, 15:31
Medlem
Citat:
Markoolio, vi drar till fjällen? ;D

Nej lite sådana där gamla hederliga dängor, spelar dom mest.
Svenskar skickar också ibland in önskelåtar. Finland är tvåspråkigt.

För mig är det helt naturligt att fungera i en svensk kontext, trotts mitt helfinska namn.

Vi är som ni.
2020-10-09, 15:32
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pk2
Jo, nog har det funnits finskar som likt Lord Nelson stod på däck med sitt träben och lapp för ena ögat.
och kommnerade ut soldater.

Men moderna finskar har också insett sin begränsning, man kan inte slåss mot alla i hela världen
samtidigt. Sverige börjar annars att likna ett sånt land. Hujeda mig om pengarna tar slut i landet.
Jo finnarna har sisu

Du har missförstått sverrige, vi krigar inte mot världen tvärt om vi ger hela världen bidrag. Spelar ingen roll om du är slumpvis analfabetisk kamelchaffis eller försvarsminister i Irak. ROPEN SKALLA BIDRAG TILL ALLA (utom till fattiga svenskar och svenska pensionärer då)
2020-10-09, 15:33
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Nej lite sådana där gamla hederliga dängor, spelar dom mest.
Svenskar skickar också ibland in önskelåtar. Finland är tvåspråkigt.

För mig är det helt naturligt att fungera i en svensk kontext, trotts mitt helfinska namn.

Vi är som ni.
Jag bara häcklas lite, jag gillar finnar. Många av mina barndomsvänner är finnar.
2020-10-09, 15:34
Medlem
....FB framme med breda penseln igen.....

djävlar vad det generaliseras.
2020-10-09, 15:39
Medlem
Citat:
Jo finnarna har sisu

Du har missförstått sverrige, vi krigar inte mot världen tvärt om vi ger hela världen bidrag. Spelar ingen roll om du är slumpvis analfabetisk kamelchaffis eller försvarsminister i Irak. ROPEN SKALLA BIDRAG TILL ALLA (utom till fattiga svenskar och svenska pensionärer då)

Den politiken kommer att få er på dekis, -big time.

Varenda käft kommer att få det kämpigt, om bidragsystemet inte räcker till alla.
Man måste ha en gräns för hur mycket folk man har råd att släppa in i landet.

Sånt måste man kolla på.
2020-10-09, 15:46
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Den politiken kommer att få er på dekis, -big time.

Varenda käft kommer att få det kämpigt, om bidragsystemet inte räcker till alla.
Man måste ha en gräns för hur mycket folk man har råd att släppa in i landet.

Sånt måste man kolla på.

Jo för oss är det redan försent, de intelligenta råttorna börjar redan lämna skeppet vi andra ser på medan vår kapten Svetsarn styr oss med säker hand rakt in i isberget. Vi kommer sjunka som en sten med blytyngder. Det enda goda som kan komma ur eländet är att grannländerna förhoppningsvis vaknar upp och använder sverige som avskräckande exempel på hur bidragsinvandring från kulturer med helt motsatt världsåskådning demolerar landet.
2020-10-09, 17:08
Medlem
Zilvios avatar
Finska killars popularitet får avhandlas någon annanstans.
Tråden låses.

/MOD
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in