Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-13, 07:27
  #1
Medlem
Jag röker alltid mitt grönt i vaporizer men jag får nästan alltid huvudvärk efter att jag har rökt när jag inte är hög längre. Är det vanligt och någon som vet varför man får det?
Citera
2018-07-13, 07:30
  #2
Medlem
MrKleins avatar
Hjärnan ber dig röka mer av det gottiga
Citera
2018-07-13, 08:05
  #3
Medlem
Pripps3.5s avatar
Dricker du ordentligt? Viktigt, speciellt nu i värmen.
Citera
2018-07-13, 08:12
  #4
Medlem
BenDaviss avatar
Vissa får huvudvärk av sativor. Vet inte varför.
Citera
2018-07-13, 08:41
  #5
Avstängd
RurikRusens avatar
du kanske behöver äta mer?
Citera
2018-07-13, 10:37
  #6
Medlem
Ja jag blir alltid väldigt torr i munnen när jag röker så försöker dricka mer då men jag kan bli bättre på att komma ihåg att dricka mer vatten.
Blev lite bättre av att äta frukost imorse så får komma ihåg att äta något nästa gång också. Men jag har fått huvudvärk även på vintern när det inte är såhär varmt och även fast jag ibland har ätit ganska mycket.

Vet inte vilken sort det jag har är men ska komma ihåg att fråga nästa gång jag köper nytt om det är sativa eller indica 😂
Citera
2018-07-14, 02:57
  #7
Medlem
Glossis avatar
Har för mig att dålig kurering kan ge upphov till huvudvärk men det kan också vara så enkelt att du röker för mycket, det ger mig huvudvärk speciellt efter de omedelbara effekterna har gått ur. Sen att fråga kranen kan väl vara en hit-and-miss hur ska de kunna veta det (om de inte har testat produkten).
Citera
2018-07-14, 09:08
  #8
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Vissa får huvudvärk av sativor. Vet inte varför.

Jepp, jag kan få det
Citera
2018-07-15, 12:23
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Har för mig att dålig kurering kan ge upphov till huvudvärk men det kan också vara så enkelt att du röker för mycket, det ger mig huvudvärk speciellt efter de omedelbara effekterna har gått ur. Sen att fråga kranen kan väl vara en hit-and-miss hur ska de kunna veta det (om de inte har testat produkten).
Ja kanske kan vara att jag röker för mycket, jag brukar röka ganska många bloss och bli väldigt hög. Men irriterande att man inte ska kunna röka sig så hög utan att få huvudvärk isåfall 😂
Nej jag tänkte att kranen frågar dom som dom köper gräset från, om dom inte odlar själva.
Citera
2018-07-15, 14:12
  #10
Medlem
Buttersss avatar
Kanske är det så att man får huvudvärk pga ökat blodtryck? Äter två stora matskedar med kvalités honung för blodsockret och dricker 2-3 st Treo brus med koffein, vill rekommendera detta till er som får huvudvärk mer frekvent.
Citera
2018-07-15, 14:21
  #11
Medlem
Ergolins avatar
Jag fick också huvudvärk efter att ha ångat hyfsat mycket i ett halvår. Tog då en månads uppehåll och efter detta försvann huvudvärken.
Citera
2018-08-07, 22:51
  #12
Avstängd
godmankinds avatar
JAag fick huvudvärk i början när jag körde med mkt konstgjödsel ända till slutet utan flush,
kurera dåligt, trimmade budsen dåligt.

Nu har man blivit mer erfaren med flush med iskall vatten även om man kör organiskt , görs för att chocka plantan riktigt så den blir helt stressad

extra viktigt om det är lila plantor så dom byter färger av chocken.
bra till allt ändå , kall chock i slutet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback