Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-07, 11:24
  #1
Medlem
utan.att.stannas avatar
Söker alltså forum eller liknande.. Reco betygen känns ofta " märkliga". Hur gör ni när ni ska anlita byggare för lägenhetsrenovering? Skånetrakten som gäller om det har någon betydelse.
Citera
2018-07-07, 11:28
  #2
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Söker alltså forum eller liknande.. Reco betygen känns ofta " märkliga". Hur gör ni när ni ska anlita byggare för lägenhetsrenovering? Skånetrakten som gäller om det har någon betydelse.

Vänner, bekanta, grannar. Alltid någon som anlitat en firma som var bra.
Citera
2018-07-07, 11:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Söker alltså forum eller liknande.. Reco betygen känns ofta " märkliga". Hur gör ni när ni ska anlita byggare för lägenhetsrenovering? Skånetrakten som gäller om det har någon betydelse.
Jag går alltid på rekommendationer av bekantas bekanta.
Citera
2018-07-07, 12:50
  #4
Medlem
scontris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Vänner, bekanta, grannar. Alltid någon som anlitat en firma som var bra.

Exakt. Bra företag gör sällan reklam, utan blir rekommenderade
Citera
2018-07-18, 21:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Söker alltså forum eller liknande.. Reco betygen känns ofta " märkliga". Hur gör ni när ni ska anlita byggare för lägenhetsrenovering? Skånetrakten som gäller om det har någon betydelse.

Jag driver själv företag med 3 anställda och nästan alla mina jobb har jag fått genom kontakter och rekommendationer av tidigare kunder.

Ofta är den som rekommenderas av bekanta ett bra alternativ. Dock är det värt att tänka på vad för typ av jobbb de utförde hon den som rekommenderar företaget så att det faller under samma kategori.

Jag rekommenderar inte att gå igenom offerta eller liknande.

Hoppas du hittar någon
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback