2018-07-07, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
NMR utnjyttar våran yttrandefrihet,tyvärr.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/6n7MAr/polisen-darfor-ingriper-vi-inte-mot-nazisterna

Jag såg större delen av deras livesändningar och de störde ingen ordning. NMR är framtiden. Nazi's 2.0 eller kanske 3.0

Kom ihåg var ni läste detta, NMR är framtiden.
Citera
2018-07-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Kan inte förstå, att en ANTIDEMOKRATISK Organisation FÅR utnyttja DEMOKRATIN. Jag menar, dom är öppna med det, OM dom skulle få makten så kan alla andra glömma DEMOKRATI, för då är det DOM som bestämmer!!!!

Du är riktigt jävla dum va?
Det är ju det som är demokrati, folket får som dom vill.
Citera
2018-07-07, 20:48
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hade du otur när du försökte tänka nu igen?

Om någon kan ge mig namnen kan jag kolla upp deras historik och därefter kan vi unisont ansöka om tillträdesförbud mm. (Jag menar, vem vill ha kriminellt drägg gåendes fritt ute i samhället?)

Ledtråd: jag AVSKYR kriminella. Jag ÄLSKAR yttrandefrihet.
Det tror du inte att vi skulle kunna göra själva (eller redan har gjort) menar du? Tomten, ta och kolla upp nassarna på Lexbase på samma gång. Fina gossar, men ack så kriminella.
P*r Öb*rg, V*ktor M*lin och Ant*n Th*lin till exempel.
Senast redigerad av SecretQ 2018-07-07 kl. 20:50. Anledning: Tillägg
Citera
2018-07-07, 21:13
Medlem
Tufft. Tufft att visa upp sig som globalisternas legosoldater. Fräscht, verkligen.

Vill påminna folk om hur läget med maffian och de liberala politikerna var innan och under fascismen i Italien.

Värt att läsa på lite om Cesare Mori och vad han gjorde på Sicilien i dessa tider.
Citera
2018-07-07, 21:25
Medlem
De borde få medalj av kungen tycker jag, eftersom de varken sitter i fängelse eller begår brott

Skämt åsido så är jag lite tveksam till att hylla ett gäng livstilskriminella som vid minsta motgång återgår till kriminalitet och att förstöra livet för andra
Citera
2018-07-07, 21:30
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Skulle inte du bli sne om ngn kom in i ditt betalda tält för att hänga upp en banderoll över din banderoll?
Jo. Var det vad som hände? Det är ju helt oacceptabelt såklart. Filmen var utomhus dock, inte i ett tält.
Citera
2018-07-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Ja, herregud vad tyvärr det är. Skulle vara bättre om vi kunde diktatoriskt förbjuda felaktiga åsikter, va?
Ja alltså hitler var ju lite otrevlig i sin syn på judarna men man måste ändå beundra honom när det kommer till att förbjuda åsikter han ogillade... jäklar vad bra han var på det. Inte undra på att vänstern beundrar honom i smyg.

KRIS lider väl av samma problem som många andra som påstår sig ha lämnat brottets bana för att sedan ”hjälpa” samhället. Att de påstår sig stå upp mot nazismen är för att de försöker bättra på sitt skamfilade rykte.
Citera
2018-07-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Jag såg större delen av deras livesändningar och de störde ingen ordning. NMR är framtiden. Nazi's 2.0 eller kanske 3.0

Kom ihåg var ni läste detta, NMR är framtiden.

Åkesson vill förbjuda NMR .
KRIS gjorde dessutom helt rätt dom lade dig i och ställde sig i vägen för grabbarna .
Senast redigerad av zebop 2018-07-07 kl. 21:51.
Citera
2018-07-07, 21:48
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
haha, detta förändrar ju allt på sidan 12 med ditt inlägg, så KRIS försöker bluffa till sig nåt snällhetspris och ljuger om hur man agerat, för vinna några godhetspoäng?
Har du nån länk? Måste fan kolla om de stämmer, de va lågt, riktigt lågt ju!
Jag tror de blivit mutade av judarna, de gör allt för få NMR att framstå som kriminella våldsbejakande extremister så de kan förbjuda dem. (dock en gissning bara)
Mkt bra inlägg!

Du får se på Nordfronts videos, de är långa så man får se på tidslinjen var det är värt att titta så jag orkar inte ta fram tiderna.
De kriminella vill ha uppmärksamhet för att få fortsatta bidrag men mest är det media som lyfter det för det är deras ideologi. Mördare som sagt förlåt är goda och politiska motståndare är onda. Det är nog något kristet tänkesätt.
Citera
2018-07-07, 21:50
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Vad har de kriminella inom KRIS suttit inne för?
Vilka är de?

Jag kan tänka mig att det här är personer som i ett normalt land inte skulle få gå omkring fritt.
Får jag bara namnen så kan jag gå vidare via Lexbase.se så får vi se!
Alla styrelsers medlemmar finns på deras hemsida.
Citera
2018-07-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Vissa av brotten som KRIS medlemmar begått har bara ett enda straff och det är döden.
De själva är mycket medvetna om att flertalet av deras medlemmar har begått oförsvarbara brott.

Vidare kallar de sig fortfarande för vad de är: Kriminella
KRIS står för: Kriminellas Revansch I Samhället

En maffia helt enkelt. Ett smart sätt att fixa ihop bättre gäng och samtidigt vilseleda korkade muppar
"Look we changed, promise! Pinky swear!"
så att de inte tittar på dessa kåkfarare med misstanke som man bör göra.

Som redan påpekats, både NMR och KRIS är skit.

Jo, jag skrev ju precis tidigare att de har saker gemensamt.
Citera
2018-07-07, 22:19
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Vad har de kriminella inom KRIS suttit inne för?
Vilka är de?

Jag kan tänka mig att det här är personer som i ett normalt land inte skulle få gå omkring fritt.
Får jag bara namnen så kan jag gå vidare via Lexbase.se så får vi se!

Paul Barath från KRIS halmstad är gamla 1%are. Varit aktiv i bland annat Bandidos. En schysst och reko kille numera.
Känner en del inom KRIS, speciellt Södertälje, Halmstad och Malmö. Har inget ont att säga om dessa människor. Visst har dom gjort sitt skit i sina dagar, ingen tvekan om saken men precis alla jag känner som är aktiva inom KRIS idag är hyvens killar, och damer.

Sen finns det så klart en mindre skara oseriösa hycklare men dessa kommer snabbt upp till ytan och blir utkastade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in