2018-07-07, 18:28
Medlem
AFA=Kriminella slödder---NMR= kriminella slödder..KRIS= kriminella slödder...så har vi fastslagit det...Farligast och våldsammast av de 3 är AFA....Riktigt äcklig organisation.
Citera
2018-07-07, 18:28
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Ja du.. Hur har AFA fått hugga yxor i dörren hos folk, komma till förskolor i syfte att skrämma folks barn, misshandla kvinnor, män och barn och vandalisera folks hem i alla dessa år?

För att vi ska kunna ha en demokrati måste man oavsett politisk bakgrund kunna sprida opinion utan att behöva råka illa ut. När jag var i Dublin härom månaden så gick pro och anti abortaktivister runt och delade blad och pratade med folk i flera dagar utan incidenter. De hade t om små marscher på den där stora gatan vid den där spiran.
Precis, har jag sagt att jag supportar AFA:s metoder?

Har vänner i Dublin, vet hur det går till där. Varför måste Sverige vara ett ociviliserat, obildat slukhål?
Citera
2018-07-07, 18:39
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Ja, det är en gåta. Det visar att politikerna saknar makt. Hade Löfven haft makt vid sitt tal igår borde polisen ha fått stående order med plikt att skjuta för att döda när det gäller NMR.

Och när de nuvarande förbrytarna avsatts så kanske det blir hängning, dragning och fyrdelning för din sort.
Citera
2018-07-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja vafan KRIS tigger bidrag för dom är så kåkrädda eftersom 90% på kåkarna är muslimer och negerskit från Somalia så det går inte att sitta inne längre.

Lol😁precis, och då skapar de ett gäng som de kallar KRIS och får betalt för att Pjata med ungdomarna, lol de är skrattretande.
Citera
2018-07-07, 18:59
Medlem
Expohunters avatar
Så några få alkoholiserade lönnfeta exkriminella ställer sig i vägen för NMR-aktivister. Snacka om pinsamt.
Citera
2018-07-07, 19:04
Bannlyst
Muppgrupp 1 (KRIS) "står upp" mot muppgrupp 2 (NMR) i hopp om att muppgrupp 3 (regeringen) ska sila lite pengar till dem då de nu, i egenskap av "reformerade", cosplayar ansiktstaturerade, kramgoa soc-tanter. Problemet är att muppgrupp 1 och 2 överlappar. Då är det bättre för muppgrupp 3 att finanisera muggrupp 4-X (islamistiska intresseorganisationer) som de VET är svenskfientliga in i märgen och kommer tjäna deras syften.

"The enemy of my enemy is my friend"...eller "fJiend" som Lööf hade sagt.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-07-07 kl. 19:13.
Citera
2018-07-07, 19:05
Medlem
Vilka fjantar dessa skinnväst beklädda ex kriminella är
Hade de haft för avsikt att återbetala något till samhället, så borde de börja jobba och betala skatt istället
Precis som feministerna, så är det så synd om dem..och tar på sig offerkoftan
Senast redigerad av HVU 2018-07-07 kl. 19:07.
Citera
2018-07-07, 19:15
Medlem
cqs avatar
Bra gjort av BRIS att stå upp mot dessa människor
Citera
2018-07-07, 19:37
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Att Sverige är en demokrati har hittills inte varit ett hinder för de som bedriver folkmord på svenskar.
Uppenbarligen har en majoritet av Sveriges befolkning röstat på de ansvariga politikerna.
Citera
2018-07-07, 19:38
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cq
Bra gjort av BRIS att stå upp mot dessa människor

BRIS? KRIS var det. Kåkfararna åstadkom inte ett skit utöver att skaffa sig godhetspoäng hos de största förbrytarna, etablissemanget.
Senast redigerad av Iradeorum 2018-07-07 kl. 19:49.
Citera
2018-07-07, 19:39
Medlem
Haubits77Bs avatar
Vad har de kriminella inom KRIS suttit inne för?
Vilka är de?

Jag kan tänka mig att det här är personer som i ett normalt land inte skulle få gå omkring fritt.
Får jag bara namnen så kan jag gå vidare via Lexbase.se så får vi se!
Citera
2018-07-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
KRIS är precis vad Sverige behöver. Goda föredömen som visar att det finns en väg tillbaka oavsett hur snett det har gått.
Kunde inte folk argumentera mot NMR? NMR var väl inte fysiskt agiterande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in