AFA=Kriminella slödder---NMR= kriminella slödder..KRIS= kriminella slödder...så har vi fastslagit det...Farligast och våldsammast av de 3 är AFA....Riktigt äcklig organisation.
Ja du.. Hur har AFA fått hugga yxor i dörren hos folk, komma till förskolor i syfte att skrämma folks barn, misshandla kvinnor, män och barn och vandalisera folks hem i alla dessa år?
För att vi ska kunna ha en demokrati måste man oavsett politisk bakgrund kunna sprida opinion utan att behöva råka illa ut. När jag var i Dublin härom månaden så gick pro och anti abortaktivister runt och delade blad och pratade med folk i flera dagar utan incidenter. De hade t om små marscher på den där stora gatan vid den där spiran.
Precis, har jag sagt att jag supportar AFA:s metoder?
Har vänner i Dublin, vet hur det går till där. Varför måste Sverige vara ett ociviliserat, obildat slukhål?
Ja, det är en gåta. Det visar att politikerna saknar makt. Hade Löfven haft makt vid sitt tal igår borde polisen ha fått stående order med plikt att skjuta för att döda när det gäller NMR.
Och när de nuvarande förbrytarna avsatts så kanske det blir hängning, dragning och fyrdelning för din sort.
Ja vafan KRIS tigger bidrag för dom är så kåkrädda eftersom 90% på kåkarna är muslimer och negerskit från Somalia så det går inte att sitta inne längre.
Lol😁precis, och då skapar de ett gäng som de kallar KRIS och får betalt för att Pjata med ungdomarna, lol de är skrattretande.
Muppgrupp 1 (KRIS) "står upp" mot muppgrupp 2 (NMR) i hopp om att muppgrupp 3 (regeringen) ska sila lite pengar till dem då de nu, i egenskap av "reformerade", cosplayar ansiktstaturerade, kramgoa soc-tanter. Problemet är att muppgrupp 1 och 2 överlappar. Då är det bättre för muppgrupp 3 att finanisera muggrupp 4-X (islamistiska intresseorganisationer) som de VET är svenskfientliga in i märgen och kommer tjäna deras syften.
"The enemy of my enemy is my friend"...eller "fJiend" som Lööf hade sagt.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-07-07 kl. 19:13.
Vilka fjantar dessa skinnväst beklädda ex kriminella är
Hade de haft för avsikt att återbetala något till samhället, så borde de börja jobba och betala skatt istället
Precis som feministerna, så är det så synd om dem..och tar på sig offerkoftan
Senast redigerad av HVU 2018-07-07 kl. 19:07.
Vad har de kriminella inom KRIS suttit inne för?
Vilka är de?
Jag kan tänka mig att det här är personer som i ett normalt land inte skulle få gå omkring fritt.
Får jag bara namnen så kan jag gå vidare via Lexbase.se så får vi se!