2018-07-07, 10:39
Medlem
Såklart, dom vill öka chanserna att få mer bidrag, har noll och inget förtroende för deras verksamhet.
Citera
2018-07-07, 11:23
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Men vad roligt att de får lite mer pengar till fredagsfikat då. Frågan är fortfarande varför de hyllas som hjältar, jag såg då fan inte att de demonstrerade sina kriminell-kunskaper på bulorna. De stod precis som dödzisarna och lyssnade på Lööfs babblande.

Jaha, så om jag ställer mig bakom en gängkriminell i Malmö när han avlossar auto-bössan mot en snart-kränkt gosse som överlever. Är jag då också hjälte för jag stod bakom och gjorde inte ett skit?
De hyllas som hjältar eftersom media och politiker vill det. På så sätt skapar man också sympati för sin politik när man kan associera sig med "de goda kriminella" inom KRIS. Till syvende och sist är de egentligen samma skrot och korn i sitt beroende av den svenske skattebetalarens resurser för att bevara sin ställning. Politiker, banker, blattar, muslimer, feminister, ex kriminella etc etc. Alla delar samma agenda. Att leva på svenska folkets rygg likt en hop parasiter.
Citera
2018-07-07, 11:24
Medlem
tokens avatar
NMR har ju verkligen visat sig från sina rätta sida och skämt ut sig totalt.

KRIS har varit föredömliga!
Citera
2018-07-07, 11:28
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
NMR har ju verkligen visat sig från sina rätta sida och skämt ut sig totalt.

KRIS har varit föredömliga!
Mjo, KRIS föredömliga i att vara nyttiga idioter till etablissemanget.
Citera
2018-07-07, 11:32
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
De hyllas som hjältar eftersom media och politiker vill det. På så sätt skapar man också sympati för sin politik när man kan associera sig med "de goda kriminella" inom KRIS. Till syvende och sist är de egentligen samma skrot och korn i sitt beroende av den svenske skattebetalarens resurser för att bevara sin ställning. Politiker, banker, blattar, muslimer, feminister, ex kriminella etc etc. Alla delar samma agenda. Att leva på svenska folkets rygg likt en hop parasiter.

Javisst är det så. Helt otroligt att man basunerar ut om hårdare straff och hyllar samtidigt de som begått dem. Sverige är fanimej fantastiskt. Intressant i sammanhanget att när en snubbe bär en KRIS-väst så är han per automatik icke-kriminell längre. Kontrolleras detta regelbundet av högre makter?

Perfekta klädesvalet för aktiva kriminella annars, bara att ha den på sig och alla tror man går i kyrkan och delar ut blommor.
Citera
2018-07-07, 11:40
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Javisst är det så. Helt otroligt att man basunerar ut om hårdare straff och hyllar samtidigt de som begått dem. Sverige är fanimej fantastiskt. Intressant i sammanhanget att när en snubbe bär en KRIS-väst så är han per automatik icke-kriminell längre. Kontrolleras detta regelbundet av högre makter?

Perfekta klädesvalet för aktiva kriminella annars, bara att ha den på sig och alla tror man går i kyrkan och delar ut blommor.
Komiskt att KRIS inte förespråkar just hårdare straff, utan snarare motsatsen, dvs ännu mer daltande med kriminella (sig själva). Jag vill minnas att någon företräder för organisationen tidigare nästan ville avskaffa staff helt. Vad säger Annie om det
Citera
2018-07-07, 11:41
Medlem
YP4XQs avatar
De borde också i så fall omringa negrerna som härjar och skadar människor på riktigt. Men nej, så oliktänkande och dåliga värderingar ska de ju inte ha.

Patetiska tycker jag dom är när de följer åsiktskorridoren och blir dess lakejer. De skulle ju lämna det kriminella och dåliga bakom sig eller hur var det? Nu fortsätter de att gottgöra det goda våldet. Patetiska är ordet från mig till dem.
Citera
2018-07-07, 11:51
Medlem
Citat:
Mjo, KRIS föredömliga i att vara nyttiga idioter till etablissemanget.
Vad exakt menar du med etablissemanget? Till och med SD vill få bort NMR pga gruppens odemokratiska metoder och våld.
Citera
2018-07-07, 11:58
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vad exakt menar du med etablissemanget? Till och med SD vill få bort NMR pga gruppens odemokratiska metoder och våld.
SD är till stora delar redan en del av etablissemanget. Att kalla en politiker för förrädare är varken att begå våld eller vara odemokratisk. Snarare tvärt om väldigt fredligt och demokratiskt.
Citera
2018-07-07, 12:09
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Att kalla en politiker för förrädare är varken att begå våld eller vara odemokratisk. Snarare tvärt om väldigt fredligt och demokratiskt.
Även när man står och håller upp en hängsnara för att antyda att man vill hänga dessa förrädare?
Citera
2018-07-07, 12:09
Medlem
Citat:
SD är till stora delar redan en del av etablissemanget. Att kalla en politiker för förrädare är varken att begå våld eller vara odemokratisk. Snarare tvärt om väldigt fredligt och demokratiskt.
Så du låtsas om att det enda NMR har gjort i Almedalen denna vecka, eller på andra ställen under de senaste åren, är att de kallat någon politiker för förrädare. I Finland pågår en process att förbjuda dem. Jag antar att du vet varför. Det är bara en tidsfråga innan de dödar någon i Sverige, "fredligt och demokratiskt".
Citera
2018-07-07, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Mördare, tjyvar, pedofiler och våldtäktsmän kommer aldrig bli föredömen för mig och de kan aldrig gottgöra sina avskyddvärda brott.
En kriminell är alltid en kriminell.

Haha, jag har stulit moppar, gjort inbrott i kiosker, skolor, snattat och massa annan småkriminalitet när jag var ungdom och inget jag gör idag som vuxen och jobbar på kontor idag med en bra lön.
Man är ingen dålig människa för man stulit saker värda några tusenlappar en period i sitt liv eller begått mindre allvarlig kriminalitet, inte på något sätt.
Mördare, våldstäktsmän och pedofiler är en helt annan sak. Då skadar du någon annan för livet eller tar någons liv, går inte jämföra med att sno någons golfbag. Jag har aldrig begått våldsbrott, testat tung narkotika bara några jointar, har inte sålt narkotika eller rånat någon eller tagit någons liv utan är en reko person.
Senast redigerad av kroksnoken 2018-07-07 kl. 12:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in