• 1
  • 2
2006-02-03, 08:40
Medlem
Har slängt ihop en hemsida mest på skoj, men den är lätt värd att besöka!

ch-ch-check it out!

www.kramerism.cjb.net
Citera
2006-02-08, 22:09
Medlem
kom igen

Kom igen nu då! Är det verkligen ingen som har nått att säga? En kommentar? Skulle det gå att leva så här? Är det någon här som tycker att de följer den? (ETC)...

Ni kan även skriva era kommentarer på hemsidan.
Citera
2006-02-08, 22:19
Medlem
Un Perros avatar
Äh, det var skittrist. Ingenting nytt och ingenting uppseendeväckande överhuvudtaget. Ni är max 18 år gamla.
Citera
2006-02-09, 15:07
Medlem
äh.

Äh, du var tråkig.
Citera
2006-02-12, 15:52
Medlem
mr_zipoxs avatar
Lev efter min livs filosofi i stället.
Onderism....
Det slagord jag har för den filosofin är.
"Va taskig mot folk och få dig ett gått skratt"
Någon som ha hört att det gått skratt förlänger livet.
Citera
2006-02-12, 19:31
Medlem
CurryCurres avatar
Ok, min feedback då.

Tycker att ni har ett kul initiativ, som är allvarligt menat men med glimten i ögat. Un Perro är berättigad till sin inställning, tyckte också att det sken igenom att ni är unga. Men det förändrar inte att ni har tänkt smart och faktiskt ger råd som världen inte skulle må dåligt av ifall fler tog efter.

Det är helt rätt att skriva ihop er Kramerism. Visst öppnar ni er för lite påhopp från folk, men i enlighet med er egen filosofi så är det bara att rycka på axlarna och köra på.

Blev själv inte så hyperintresserad av själva namnet Kramerism, men å andra sidan är väl en del i er Kramerism också att inte konstla till det och försöka verka säljande. Det blir spontant fel, fast rätt.
Citera
2006-02-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CurryCurre
Ok, min feedback då.

Tycker att ni har ett kul initiativ, som är allvarligt menat men med glimten i ögat. Un Perro är berättigad till sin inställning, tyckte också att det sken igenom att ni är unga. Men det förändrar inte att ni har tänkt smart och faktiskt ger råd som världen inte skulle må dåligt av ifall fler tog efter.

Det är helt rätt att skriva ihop er Kramerism. Visst öppnar ni er för lite påhopp från folk, men i enlighet med er egen filosofi så är det bara att rycka på axlarna och köra på.

Blev själv inte så hyperintresserad av själva namnet Kramerism, men å andra sidan är väl en del i er Kramerism också att inte konstla till det och försöka verka säljande. Det blir spontant fel, fast rätt.

(SÄPO verkar tillfälligt ha stängt ner sidan. Ni får försöka härda ut ändå.)

Du har helt rätt. Allt du skriver är fel.

Nej. Sidan var mest ett sätt för mig att lära mig hur man lägger upp en hemsida. Ville samtidigt lära folk hur de ska leva sina liv. nej.
Citera
2006-02-12, 22:04
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_zipox

"Så länge man kan få andra å lida så finns de ju ingen anledning å ta live av sä" - Äldreomsorgen i Övre Kågedalen

Kramer i all ära, men inte går han upp mot Morfar vad gäller livsfilosofi...
Citera
2006-02-13, 12:19
Medlem
"Så länge man kan få andra å lida så finns de ju ingen anledning å ta live av sä"

"Lev efter min livs filosofi i stället.
Onderism....
Någon som ha hört att det gått skratt förlänger livet."

Det här har jag aldrig förstått mig på. Det är typ det tråkigaste och mest nördiga skämt som finns. Höhö: "Jag är elak, jag gillar att plåga andra. höhö." Det kanske var roligt första gången nån sa att det var deras livsfilosofi att plåga andra. Nu är det bara patetiskt.

Om ni påstår att det inte var ett skämt är det even more patetisk eftersom ni då måste vara en mycket ensamma, bittra och extremt cyniska personer.

straighten up, god damn it!
Citera
2006-02-13, 15:25
Medlem
mr_zipoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renen sover
Om ni påstår att det inte var ett skämt är det even more patetisk eftersom ni då måste vara en mycket ensamma, bittra och extremt cyniska personer.

Om det var ett skämt varför inte posta den i humordelen???

skämt och sido,,,,, för mig låter Kramerism ganska mycket som kristendomen. Kristendomen är för mig inte ett skämt även fast jag är ganska okristen.

Själv tror jag varken på ren godhet eller ren onska.

Jo en sak till jag skojade också lite med mitt inlägg....
Citera
2006-02-13, 20:39
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renen sover
"Så länge man kan få andra å lida så finns de ju ingen anledning å ta live av sä"

"Lev efter min livs filosofi i stället.
Onderism....
Någon som ha hört att det gått skratt förlänger livet."

Det här har jag aldrig förstått mig på. Det är typ det tråkigaste och mest nördiga skämt som finns. Höhö: "Jag är elak, jag gillar att plåga andra. höhö." Det kanske var roligt första gången nån sa att det var deras livsfilosofi att plåga andra. Nu är det bara patetiskt.

Är du verklig?

Vill veta det innan jag slösar min dyrbara tid på dig.
Citera
2006-02-13, 20:58
Medlem
Pansarmeyers avatar
Formulerade inte stoikerna ngt liknande för tusentals år sen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in