2018-07-06, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Nä inte mgm utan M°°°°n G....
Ja, systerns ex har initialerna MG.

Lite olyckligt att initialerna på en av de misstänkta i just det här fallet är MG.
Citera
2018-07-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorbertil22
Rätt. JM och hans flickvän på sannolika skäl, och de två andra du nämner den lägre misstankesgraden.

JT , va?
Citera
2018-07-06, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
JT , va?
Precis, miss av mig.
Citera
2018-07-06, 01:27
Medlem
00sjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vederbörande
En tidigare ostraffad småbarnsfar skjuter en ökänd tuffing. Självklart är det nödvärn, och självklart kommer han dömas hårdare än en kriminell ligist hade dömts.
Varför skulle han dömas hårdare? Är det inte tvärt om?
Citera
2018-07-06, 01:32
Medlem
Novisa79s avatar
Skulle tippa på att det beror en hel del på vart skotten avlossades ifrån..? Hotbild osv...
Citera
2018-07-06, 03:28
Medlem
Är det någon som vet något om BO?

Vet att han flyttade från Lilla Edet till Vänersborg nyligen, vet dock inte varför. Enligt Facebook har han heller inga vänner från Vänersborg som jag kan se.
Undrar också vad han har för koppling till GM och hans flickvän.
Citera
2018-07-06, 08:07
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:

Vet att han flyttade från Lilla Edet till Vänersborg nyligen, vet dock inte varför. Enligt Facebook har han heller inga vänner från Vänersborg som jag kan se.

Och vilken facebook sida skulle det vara?
Citera
2018-07-06, 08:20
Medlem
Citat:

Tycker det är lite märkligt att ingen av hans FB-vänner trots att ett flertal av hans dem har öppna profiler inte har skrivit något om att han är avliden?

Hittade dock bekräftat av en kille på instagram, som uppdaterat för 7 timmar sedan. Ett foto på J*cke och han själv med texten "Rip this guy. He was seriously the nicest person i've ever met. I cant belive you gone... We lost a good soldier today. Love you bro ❤"

Vet vi att det är just i detta sammanhang denna J*cke avlidit eller kan det handla om ett annat sammanhang?

Enligt Facebook så verkar MBO vara född 8 mars står dock inte vilket år. Hittar ingen med det namnet född år 1991?
Citera
2018-07-06, 08:40
Medlem
Jag är inte säker men jag tror att jag känner igen denne J. La*sson som ni talar om.
Om det är han jag tror det är, så är han från Sthlm men flyttade till VBG som tonåring, kallades för 08:an eller Stockholmaren. Umgicks mest med Vargöbor tror jag. Verkade vara en ok kille då på den tiden och umgicks varken med de värsta eller de "bästa" barnen.
Tragiskt oavsett..
Citera
2018-07-06, 09:26
Medlem
ThordOlavssons avatar
Flera pekar ut en Jo*kim L*rsson. Det är i så fall inte den med samma namn som bor på Kastanjevägen, för de har inte samma födelsedag.
Citera
2018-07-06, 09:57
Medlem
ThordOlavssons avatar
Tydligen är rätt efternamn inte L*arsson utan Cl*esson... med rätt födelsedag, födelseår och skriven i centrala Vänersborg...

Min källa uppger att han nyligen (förra veckan!) flyttat till Vänersborg från Lilla Edet.
Citera
2018-07-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Tydligen är rätt efternamn inte L*arsson utan Cl*esson... med rätt födelsedag, födelseår och skriven i centrala Vänersborg...

Min källa uppger att han nyligen (förra veckan!) flyttat till Vänersborg från Lilla Edet.

Då verkar det stämma med Facebookprofilen, han har dock haft annat efternamn.

https://m.facebook.com/eli*z.lars**n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in