2018-07-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daygamer
Tro mig, vet att du är lullig, hade förväntad något sådant svar komma då flashback.org är för alla

Jaja, mr. högmodig.

Lev i ditt "spel" då, med andra ord. Varför ens skriva en tråd om du nu inte tål lite kritik.. Fiskmås fast en degraderad sådan.
Citera
2018-07-03, 22:42
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Är det multiplayer eller kör du singleplayer? Om det är MP - spelar vi över "verklighetens" motsvarighet till internet eller LANar vi, månne?

Kanske är vi egentligen i en futuristisk arkadhall och spelar en livssimulator som heter något i stil med "The 21st Century Experience".

Vad anser du är troligast?
Citera
2018-07-03, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Jaja, mr. högmodig.

Lev i ditt "spel" då, med andra ord. Varför ens skriva en tråd om du nu inte tål lite kritik.. Fiskmås fast en degraderad sådan.

Jag sitter bekvämt på min vita höga häst ska du veta.
Citera
2018-07-03, 22:46
Medlem
Citat:
Jag sitter bekvämt på min vita höga häst ska du veta.

Bra det Så lyckas man.
Citera
2018-07-03, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Är det multiplayer eller kör du singleplayer? Om det är MP - spelar vi över "verklighetens" motsvarighet till internet eller LANar vi, månne?

Kanske är vi egentligen i en futuristisk arkadhall och spelar en livssimulator som heter något i stil med "The 21st Century Experience".

Vad anser du är troligast?

Vad skulle du kalla ett system där alla spelar olika spel men ändå är på samma bana,dock olika mål och medel?
Citera
2018-07-03, 22:59
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Vad skulle du kalla ett system där alla spelar olika spel men ändå är på samma bana,dock olika mål och medel?
"Pick Your Poison"/PYP.sys, men du kanske inte var ute efter namn på systemet?

Jag skulle kalla det idioti om det var det du undrade!
Senast redigerad av Sten-Ulph 2018-07-03 kl. 23:02.
Citera
2018-07-03, 23:20
Bannlyst
Citat:
"Pick Your Poison"/PYP.sys, men du kanske inte var ute efter namn på systemet?

Jag skulle kalla det idioti om det var det du undrade!

Jag menar att det inte är varken single eller multiplayer.
Citera
2018-07-03, 23:24
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Jag menar att det inte är varken single eller multiplayer.
Det är ju fortfarande multiplayer? Eller möter man ej andra spelare i sin värld, enbart bottar?

Fan, detta kommer urarta.
Citera
2018-07-04, 07:17
Bannlyst
Citat:
Det är ju fortfarande multiplayer? Eller möter man ej andra spelare i sin värld, enbart bottar?

Fan, detta kommer urarta.

Multiplayer så spelar flera samma spel, ifall du spelar samma spel som t.s vet du väl själv och om du är en bot?
Det kommer urarta för det går inte att dra en jämförelse med dagens teknik.

Ifall Horse Life 2 möte GTA.
Senast redigerad av rusur 2018-07-04 kl. 07:23.
Citera
2018-07-04, 07:25
Medlem
Citat:
Hej,

Jag är rätt säker på att jag lever i en spelvärld, jag kan se brister i den av att snacka med brudar, de manipulerar en tills man har lösningen på manipulationen, man har inte lösningen förens man upplevt en specifik sak som livet vill att man ska uppleva.

Jag tycker att spelet jag lever i är rätt bristande designad. Vem det nu än är som designat detta spel.

Vad tror du? Skulle du kunnat designa denna värld bättre?

Ta din medicin. Du lever i verkligheten men ta det röda pillret så kommer du att förstå bristerna i beskrivningen av verkligheten.
Citera
2018-07-04, 09:07
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Hej,

Jag är rätt säker på att jag lever i en spelvärld, jag kan se brister i den av att snacka med brudar, de manipulerar en tills man har lösningen på manipulationen, man har inte lösningen förens man upplevt en specifik sak som livet vill att man ska uppleva.

Jag tycker att spelet jag lever i är rätt bristande designad. Vem det nu än är som designat detta spel.

Vad tror du? Skulle du kunnat designa denna värld bättre?
Beviset är alltså att du inte förstår dig på kvinnor? Det undrar jag iofs om någon man gör. Här är en intressant bok om ämnet:

Allt män vet om kvinnor av Karl Mann.

Tog mig friheten att kopiera hela innehållet:
Senast redigerad av nerdnerd 2018-07-04 kl. 09:17.
Citera
2018-07-04, 09:40
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Multiplayer så spelar flera samma spel, ifall du spelar samma spel som t.s vet du väl själv och om du är en bot?
Det kommer urarta för det går inte att dra en jämförelse med dagens teknik.

Ifall Horse Life 2 möte GTA.
Ja, men det är ju ändå MP. Det skulle ju i grund och botten vara samma spel om vi alla är i samma "värld" där vi kan mötas/kommunicera/knulla/umgås med varandra. Ett spel med oändliga möjligheter där alla val och "quests"(haha!) man gör förändrar den egna situationen(och andras om det nu berör deras spelande på något vis) samt utgången på spelet samtidigt som man förblir i samma värld.

Jag skulle kalla spelkategorin "Open World Life Simulator" och slutligen placera det in sub-kategori för multiplayer. Okej?

Inget som jag tror på överhuvudtaget, jag finner hela idén om att vi skulle vara i ett spel idiotisk. Men det är ganska underhållande att försöka få någon insyn i TS tänkesätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in