2018-07-03, 17:35
Medlem
Droidlifes avatar
Jag har fuckat upp det med handle och pass och kan inte komma in i programmet för att radera. Då jag försöker skapa ett nytt handle / pass så möts jag av denna dialogruta:

https://i.imgur.com/uLn6UvG.jpg

Jag har kollat runt lite på deras supportsida men får ingen reda på hur fan jag skall bära mig åt för att UTROTA Wickr ifrån datorn så att jag kan skapa ett nytt konto. Kan någon hjälpa mig? Hur fan tar jag bort mitt "existing account"?

Som tack för hjälpen så kan jag ladda upp en roande gif.
Citera
2018-07-03, 19:05
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Jag har fuckat upp det med handle och pass och kan inte komma in i programmet för att radera. Då jag försöker skapa ett nytt handle / pass så möts jag av denna dialogruta:

https://i.imgur.com/uLn6UvG.jpg

Jag har kollat runt lite på deras supportsida men får ingen reda på hur fan jag skall bära mig åt för att UTROTA Wickr ifrån datorn så att jag kan skapa ett nytt konto. Kan någon hjälpa mig? Hur fan tar jag bort mitt "existing account"?

Som tack för hjälpen så kan jag ladda upp en roande gif.
Du kan ju börja berätta vad du använder för jävla operativsystem där du installerat Wickr, för att , som jag tror om dig, handla barnporr och knark. Det underlättar en hel jävla del!
Citera
2018-07-04, 11:46
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Du kan ju börja berätta vad du använder för jävla operativsystem där du installerat Wickr, för att , som jag tror om dig, handla barnporr och knark. Det underlättar en hel jävla del!

Jag använder Wickr för knarkhandel, ej barnporr.

Men sorry för kass trådstart. Det är win 7 home premium det gäller här. Det som förbryllar mig är detta snacket om "device". Många använder ju Wickr på mobilen osv så jag greppar det, men hur tar jag bort Wickr ifrån min dator så att jag kan börja från scratch och starta med ett nytt handle / pass? Har de reggat mitt IP ute på nettet nånstans eller och för evigt låst min stationära, min "device" till den första registreringen jag gjorde?

Jag är inte så kunnig vad gäller det tekniska så mina frågor kanske låter efterblivna. Hemskt tacksam för hjälp. Det ligger som sagt en lustig gif i potten för den som kan ledsaga mig.
Senast redigerad av Droidlife 2018-07-04 kl. 11:50.
Citera
2018-07-04, 12:23
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Vem köper ens barnporr på Wickr?

Wickr på mobilen är säkert. Du kan ju alltid använda en VPN (som inte loggar).

Använder du BlueStacks eller hur kör du Wickr på datorn?
Citera
2018-07-04, 22:51
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Vem köper ens barnporr på Wickr?

Wickr på mobilen är säkert. Du kan ju alltid använda en VPN (som inte loggar).

Använder du BlueStacks eller hur kör du Wickr på datorn?

Nej jag är bara typ en normal pleb som installerade Wickr Me (den kostnadsfria versionen) på min stationära dator (win 7). Jag är nu utestängd ifrån programmet eftersom jag har glömt av mitt lösen. Retarderat, jag vet, och jag skall ha skyllen för det, men jag undrar hur man "nollställer" Wickr på denna "device", som är min stationära dator.

Det kan väl knappast vara tänkt som så att om man reggar sig hos Wickr på en stationär dator och råkar glömma pass / handle så måste man kasta ut datorn genom fönstret och skaffa nytt IP för att kunna "börja om från början"?
Citera
2018-07-05, 10:20
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Nej jag är bara typ en normal pleb som installerade Wickr Me (den kostnadsfria versionen) på min stationära dator (win 7). Jag är nu utestängd ifrån programmet eftersom jag har glömt av mitt lösen. Retarderat, jag vet, och jag skall ha skyllen för det, men jag undrar hur man "nollställer" Wickr på denna "device", som är min stationära dator.

Det kan väl knappast vara tänkt som så att om man reggar sig hos Wickr på en stationär dator och råkar glömma pass / handle så måste man kasta ut datorn genom fönstret och skaffa nytt IP för att kunna "börja om från början"?
Har du testat reparera paketet? Om du öppnar installationsguiden (setup.exe eller liknande) så brukar det finnas ett alternativ för att reparera det.

Eventuellt avinstallera Wickr och ta bort alla filer som har med Wickr att göra genom att söka på wickr med Everything. Sen installerar du det igen.

Det är ett mycket märkligt problem du har så tyvärt har jag svårt att hjälpa dig då jag inte vet någon annan som har haft detta problem. I värsta fall är det ju bara att installera Wickr på mobilen? Jag har använt Wickr i kanske 1 eller 2 år i samma syfte som dig. Har aldrig haft några problem.
Citera
2018-07-05, 10:51
Medlem
Denoms avatar
Ta bort och installera igen är hur enkelt som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in