Citat:
Ursprungligen postat av
Jetjet
Det har gått ungefär 4 veckor sen jag drabbades av overklighetskänslor på grund av att jag testade cannabis.
Än idag jag jag konstanta overklighetskänslor. Vilket gör så jävla ont. Det är bara jobbigt att inte uppleva verkligheten och hur det var innan. Jag sitter och läser än massa om hur folk har gått igenom detta i flera år. Men helt ärligt jag vet inte om jag orkar gå igenom detta så länge? Finns det någon som har gått igenom detta i några veckor sen har det släppt eller stannar man i sin bubbla för evigt?
Finns det något man kan göra för att må bättre eller bli bättre?
Hur mkt cannabis testade du?
Har du testat många ggr?
Tråkigt. Men försök att tänk att slappna av och det bör vanligen ge sig.
Som med mkt annat handlar det om vad du gör och vad du tänker, dvs. om du sitter och tänker på det konstant så tenderar problemet att växa. Du får försöka tänka att detta är en nyttig erfarenhet för dig, istället för att se det som ett oövervinneligt problem.
Jag tror det har mycket att göra med hur ditt liv ser ut i övrigt, kombinerat med dina förväntningar på drogen när du testade. Cannabis är ingen jättetung drog, oroa dig inte. Men kolla över hur ditt liv ser ut i övrigt, är du lycklig?(lätt fråga :P )
Jobba på och lev ditt liv och du skall växa och blomma, men använd inte fler droger när du känner såhär.