2018-07-02, 00:28
Medlem
Är en 24+ tjej som ända tills för ett år sen fått komplimanger av nästan alla jag hånglat med, att de tycker det varit bra. Sedan då alltså för ungefär ett år sen började en kille jag dejtade störa sig på att jag använde så lite tunga. Tänkte att det var han som hade konstiga preferenser. Men sedan har jag fått höra det två gånger till efteråt av andra personer. Jag använder tunga men endast när det passar och ”med försiktighet”. Är jag den enda som tycker det är onice med en lång tunga instucken i munnen som snurrar runt så man blir blöt runt munnen? Eller är det jag som blivit konstig??
Citera
2018-07-02, 00:34
Medlem
Nej det ska komma naturligt att tungorna lixom rör vid varandra för att hetta upp hånglet. Inte att någon jävel penetrerar den andres munn som en korv med bröd. Det e dom som suger, inte du.
Citera
2018-07-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teene
Är en 24+ tjej som ända tills för ett år sen fått komplimanger av nästan alla jag hånglat med, att de tycker det varit bra. Sedan då alltså för ungefär ett år sen började en kille jag dejtade störa sig på att jag använde så lite tunga. Tänkte att det var han som hade konstiga preferenser. Men sedan har jag fått höra det två gånger till efteråt av andra personer. Jag använder tunga men endast när det passar och ”med försiktighet”. Är jag den enda som tycker det är onice med en lång tunga instucken i munnen som snurrar runt så man blir blöt runt munnen? Eller är det jag som blivit konstig??

En kyss ska vara intensiv, massa tunga, (dock inte ner i halsen) , ett ex hade så små läppar o liten mun, blev riktigt irriterad då han bara använde tungspetsen typ! Sista snubben jag kysste.... Jisses, den kyssen känns fortfarande, o precis så ska det kännas, ja för mig i alla fall!
Citera
2018-07-02, 00:42
Medlem
Fiercefuls avatar
Aajaa, hört massor genom åren. Därför att ALLA kysser olika pga olika preferencer och VEM, HUR och i vilken situation.
Åsk-kyss: när det känns
Söt-kyss: för man gillar varandra
Sex-kyss när man vill ha barn och inte provat förut
Åtrå: kåt
Fylleknull: för att orka knulla
Vispen:för full för att hångla, vill ha mer sex än man kan
Smaka lite: hur känns det för dej?
Kyss: nu vet magkänslan (satsa på kärlek eller knulla) Lets see what happens..
Bry dej inte.
Citera
2018-07-02, 00:55
Medlem
Ogillar egentligen tungkyssar. Tror att det har att göra med att min första var en så oerhört ivrig kyssare och skulle trycka in sin tunga så långt det bara gick. Han var egentligen väldigt ivrig med att kyssa mig överallt, det var väldigt överväldigande. Det värsta var bara att han smaka så mycket öl och tobak. Kommer än idag (9 år senare) ihåg hur det smakade.
Citera
2018-07-02, 01:10
Medlem
Svantevits avatar
Hångel med mycket tunga är hett! Är väl till viss del för att jag vill penetrera kvinnan, men gillar även partnerns tunga i min mun, utan att för den skulle vilja bli penetrerad i övrigt.
Citera
2018-07-02, 10:02
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fierceful
Aajaa, hört massor genom åren. Därför att ALLA kysser olika pga olika preferencer och VEM, HUR och i vilken situation.
Åsk-kyss: när det känns
Söt-kyss: för man gillar varandra
Sex-kyss när man vill ha barn och inte provat förut
Åtrå: kåt
Fylleknull: för att orka knulla
Vispen:för full för att hångla, vill ha mer sex än man kan
Smaka lite: hur känns det för dej?
Kyss: nu vet magkänslan (satsa på kärlek eller knulla) Lets see what happens..
Bry dej inte.
Är det där dina olika kyssar beroende på dag?
Citera
2018-07-02, 20:09
Medlem
Sirianas avatar
Lagom med tunga är hett. För mycket tunga är bara hemskt.

Problemet är bara att alla har olika gräns för vad som är lagom och vad som är för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in