2018-06-30, 21:44
Medlem
Finns det någon noid som liknar cb att handla? Det verkar finnas väldigt få ute just nu och de som finns har jag förstått inte är likt cannabis utan mest nåt "psykosröka" man får tokhög puls av och konstiga biverkningar. Söker något man kan röka lite av en kväll när man vill ta det lugnt, men av olika anledningar inte kan röka weed..

Någon?! Fanns ju nån som skulle vara lik CB i vintras som KickAss skulle sälja, men de fick aldrig in den i lager, jag tror den hette AB-Funica ungefär... Den var svår att få tag i online i Europa också när jag kollade för ett par månader sen.
Citera
2018-07-01, 16:54
Medlem
PS rökmixar fungerar och är hyfsat lika cb men de verkar inte ha dem inne just nu. Inte helt utan biverkningar dock.
Citera
2018-07-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fractalbob
PS rökmixar fungerar och är hyfsat lika cb men de verkar inte ha dem inne just nu. Inte helt utan biverkningar dock.
Har inte rökt den själv men har hört folk klaga på en ganska brutal hjärtklappning och sånt på den
Citera
2018-07-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Har inte rökt den själv men har hört folk klaga på en ganska brutal hjärtklappning och sånt på den
Ja den känns inte 100% safe. Vanlig cb kan också höja pulsen tillfälligt men den här känns hårdare än vad som är bekvämt. Håll doserna låga om ni ska experimentera.
Citera
2018-08-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Den? VILKEN DEN?
Citera
2018-08-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Den? VILKEN DEN?
PS rökmix. Den de kallade Fenix Regenerated.
Citera
2018-08-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fractalbob
PS rökmix. Den de kallade Fenix Regenerated.
Den var inge att hurra för..kunde va skön ibland men nej.. Den nya mmb22 verkar folk hurra för dock. Får vänta och se till mitt kommer innan jag kan uttala mig.
Citera
2018-10-06, 16:37
Medlem
5cl ADB ska ju vara lik indica brunt dock lite mer neråt och aning starkare effekt, har jag hört.
Och mphp, mmb-022 ska vara mer åt sativa hållet. Mmb säger vissa att det är mer som cb och inte helt "crazy" som flera andra noider. Enbart hört och läst det, men ska pröva själv snart så jag kan se ifall det stämmer. Eftersom noiderna är cbagonister så kommer det ofta att finnas likheter med cb, men ofta olikheter också då dessa är syntetiska. Ibland dyker det upp noider som är väldigt lika, tex 5c abp. Och ibland så är de väldigt olika och syntetiska, t.ex. mdmb.

Helt onödigt att köpa någon otroligt dyr mix när det finns flera bra noider tillgängliga. Att göra mixen själv är enkelt, dessutom så kan man välja styrkan själv och ha i flera noider t.ex.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2018-10-06 kl. 17:04.
Citera
2018-11-06, 17:22
Medlem
oklassad rökmix som är lik cannabis

Hej,

undrar egentligen bara om det finns någon oklassad rökmix eller nåt som är laglig och ger ett rus som är näst intill identiskt med cannabis rus? och om en rökmix/cannabinoid inte är klassad går det då att beställa hem sånt utan problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in