2006-02-02, 18:13
Medlem
ja e en kille på 23 år väger nu efter 2 veckors hårddeffning 88kg ( vägde 91kg ) ja e 171cm lång o har tränat hårt i drygt 4 år . har en fråga till alla smarta byggare här. ja vill nå den hårdheten som winny ger o vet inte om ja ska köra enbart winny elr ska ja kombinera den me d-bol??
är inte både winny o d-boll stygga mott leverna så hur rekommenderar många att köra kombinationen o somtigit så säger många att hårdheten som man får av winny försvinner efter nån dag man slutat kuren. har läst så hjävle mycket om d men ja har inte kommit fram till ett bra uppfattning . så kan nån erfaren berätta om d så skulle ja va mycket tacksam.
Citera
2006-02-02, 18:16
Medlem
lillapojkens avatar
Ja, drar du på dig vatten av dbolen så kommer du ju inte bli lika hård som av winny only.
Hårdheten försvinner efter avslutad kur, inte ngn dag efter men ganska snart.

Litet ps: Var på läkarundersökning under en kur med bland annat winny, var inne för en muskelsträckning i korsryggen.
Kvinnliga läkaren börjar känna och dra i mig och konstaterar ganska snart: - "Ja gud, du är ju stenhård i hela kroppen."
Citera
2006-02-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapojken
Kvinnliga läkaren börjar känna och dra i mig och konstaterar ganska snart: - "Ja gud, du är ju stenhård i hela kroppen."

nej ja vill inte bli större , ja tycker att ja e tillräckligt stor om man jämföra vikten me längden , men efter hur långt tid försvinner effekten ???? ör att ja tänker åka på semeser under sommarenn o då vill ja så gärna se hår ut så va rådar du mig om ja ska fortsätta deffa o avslutar d me winner elr ska ja böra me d redan nu , för du verkar va erfaren ( d enda som ja inte har provat äe winny )
Citera
2006-02-02, 19:28
Medlem
lillapojkens avatar
Det försvinner snart efter kuren, så du får nog tänka om och jobba på cardion och kosten lite mer istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in