Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
"Tjejerna fyller urinblåsan med vätska"

Snälla, berätta hur det skulle gå till. Har de en spruta som de går in i urinröret med?
Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Min säng har också varit med om detta ett antal gånger - det luktar inte kiss, och stinker inte i efterhand. Därför har jag svårt att tro att det är urin.
Ja det finns dom som fyller urinblåsan med vätska med en spruta. Har ni aldrig hört talas om det?
I andra fall dricker dom kopiösa mängder vatten innan, men då blir ju vätskan bara vattnig och inte den där tjockare konsistensen som man ser i videos ibland där man använder sig av en substans som man sprutar in före. Ja jag vet att det låter sjukt, men det är så dom gör.
Tur för dig då skulle jag säga. Många andra vet jag har varit med om att de blivit tvungna att byta madrasser efteråt.
Beror väl på om man druckit mycket vatten innan eller inte. Mycket vatten och lukten är minimal.
Det mesta är som sagt ändå urin.
Jag trodde att dom flesta visste detta?!? Det är ju vetenskapligt bevisat till och med.
Om man inte tror på det så kan man ju experimentera själv. Inte för att jag rekommenderar det då det finns risker med det, men man kan fasta utan varken mat eller vatten i ett dygn.
Töm blåsan innan och se om det kommer någon vätska sen.
Det är nog det enda sättet tror jag för att avgöra om det är urin eller någon magisk vätska som vissa påstår.
Men som sagt så bör man vara försiktig om ska testa det.