2018-06-28, 21:04
Medlem
dunderkålas avatar
Jag har haft två tjejer som fick rejäla fontänorgasmer. Jag körde samma teknik på bägge, och de kom som aldrig förr. En av dem lärde sig sen att göra samma sak genom att rida. Det är najs att se en tjej komma så ini h-vete, däremot kan det bli lite väl kladdigt när du blir blöt från bröstet ner till knäskålarna. Men vad fan gör man inte.

Det är en speciell doft, påminner lite om kiss. Däremot luktar det inte i närheten av mitt piss.
Jag antar att de alltid hade en väldigt bra vätskebalans..
Citera
2018-06-29, 09:58
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har nog aldrig varit med om nån "sprutorgasm" hos tjejer å då har jag knullat det mesta i kvinnoväg.

Jag tror också detta är väldigt ovanligt, det skulle vara intressant om det fanns någon siffra på hur stor/liten del som har denna förmåga?

Jag har själv endast träffat en kvinna som gjort detta, det var en nätdejt som slutade hemma hos mig och där det först var ett rätt ordinärt samlag där jag till slut kom, men hon inte gjorde det. Efteråt låg jag dock och småpillade lite på henne och märkte att hon reagerade på finger mot "G-punkten". Efter en del fortsatt och mer intensiv stimulans där med fingret kom hon - till lite förvåning - i en intensiv fontänorgasm.

Oavsett vad nu vätskan innehåller så tyckte jag det var rätt kul och gav henne 4-5 stycken på samma sätt, sängen blev helt plaskvåt. Efteråt fick jag som en sorts "belöning" från hennes sida som avslutning sätta på henne i rumpan.
Citera
2018-06-29, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999

Oavsett vad nu vätskan innehåller så tyckte jag det var rätt kul och gav henne 4-5 stycken på samma sätt, sängen blev helt plaskvåt. Efteråt fick jag som en sorts "belöning" från hennes sida som avslutning sätta på henne i rumpan.

Se till att inte få skiten på madrassen bara. Kommer lukta surt piss om man låter det torka in och då är det bara en ny madrass som gäller.
Citera
2018-06-30, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Here we go again...
Det är urin. Och jag synar din newscientist-länk och höjer med en äkta medicinsk studie gjorda av riktiga doktorer och forskare.

läs inte artiklar på ett språk du inte bemästrar. bägge publiceringar verkar referera till samma medicinska studie. vidare så visade studien att läckaget (hos 5 av 7) innehöll sekretionet "psa" blandat med urin.

Edit: är du porrskadad? 14 jävla sidor av inlägg med 99 procent utav dom postade under erotik delen av forumet... inte sunt pojk!
Senast redigerad av dammage 2018-06-30 kl. 06:07.
Citera
2018-06-30, 07:12
Medlem
NewDeers avatar
Intressant det här... När jag onanerar så kommer det ibland vätska. Tänker "shit, nu har jag kissat ner mig". Men det luktar inte lika fränt som kiss. En kompis sa att jag hade fått fontänorgasm, men jag tvivlade. Har aldrig hänt med någon kille iaf, tack och lov. Jag tycker dte känns ofräscht, och skulle verkligen inte ville spruta ner nån kille när han slickar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Tjejerna på filmerna fejkar det så du vet. Såg en video om det är en gång, och det är en bluff nästan allt du ser. Tjejerna fyller urinblåsan med vätska eller vatten innan, sen vid rätt tillfälle så släpper hon ut det. Nu har ju till och med amatörerna börjat med sånt där fejk skit.
Allt kanske inte är det, men skulle tro att det mesta du ser är det i alla fall.
"Tjejerna fyller urinblåsan med vätska" Snälla, berätta hur det skulle gå till. Har de en spruta som de går in i urinröret med?
Senast redigerad av NewDeer 2018-06-30 kl. 07:15.
Citera
2018-06-30, 07:49
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
"Tjejerna fyller urinblåsan med vätska" Snälla, berätta hur det skulle gå till. Har de en spruta som de går in i urinröret med?

Nu är jag ingen läkare (och har heller ingen erfarenhet från porrindustrin), men tänker mig att ett effektivt sätt att fylla urinblåsan med vätska på är att dricka en massa vatten.

Att det är fejk i porren (vilket det är - de medger det till och med själva tämligen öppet på diverse forum) innebär inte att fenomenet inte existerar ute i verkliga livet.
Citera
2018-06-30, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Intressant det här... När jag onanerar så kommer det ibland vätska. Tänker "shit, nu har jag kissat ner mig". Men det luktar inte lika fränt som kiss. En kompis sa att jag hade fått fontänorgasm, men jag tvivlade. Har aldrig hänt med någon kille iaf, tack och lov. Jag tycker dte känns ofräscht, och skulle verkligen inte ville spruta ner nån kille när han slickar mig.

Nja, jag tror inte killen har något emot att bli nedsprutad när han slickar, fan vad sexigt, och så vet man att hon kommer också! Nice som fan ju 😀

Vad heter förresten motsvarigheten till cumshot, när tjejen sprutar killen i ansiktet/munnen? Pussy-shot? 😊
Citera
2018-06-30, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Det är urinläkage!

ibland bara urinläckage, resterande fall en mix utav psa sekretion blandat med urin.
Citera
2018-06-30, 09:52
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Nu är jag ingen läkare (och har heller ingen erfarenhet från porrindustrin), men tänker mig att ett effektivt sätt att fylla urinblåsan med vätska på är att dricka en massa vatten.

Att det är fejk i porren (vilket det är - de medger det till och med själva tämligen öppet på diverse forum) innebär inte att fenomenet inte existerar ute i verkliga livet.
Aha, han menade så Tänkte framför mig hur nån tjej fyller urinblåsan, bildligt liksom.
Citera
2018-06-30, 09:53
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Nja, jag tror inte killen har något emot att bli nedsprutad när han slickar, fan vad sexigt, och så vet man att hon kommer också! Nice som fan ju 😀

Vad heter förresten motsvarigheten till cumshot, när tjejen sprutar killen i ansiktet/munnen? Pussy-shot? 😊
Seriöst, skulle du tycka det var sexigt? Att bli nerkissad i ansiktet?
Citera
2018-06-30, 09:56
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Se till att inte få skiten på madrassen bara. Kommer lukta surt piss om man låter det torka in och då är det bara en ny madrass som gäller.

Nu var det några år sedan, men det kom definitivt ned i madrassen, blev dock ingen permanent damage luktmässigt på den som tur var.

(Detta var under en period när jag dejtade mycket och när jag redan nästa kväll hade en annan tjej hemma i samma säng funderade jag lite på eventuella doftspår... )
Citera
2018-06-30, 10:49
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Nu var det några år sedan, men det kom definitivt ned i madrassen, blev dock ingen permanent damage luktmässigt på den som tur var.

(Detta var under en period när jag dejtade mycket och när jag redan nästa kväll hade en annan tjej hemma i samma säng funderade jag lite på eventuella doftspår... )
Min säng har också varit med om detta ett antal gånger - det luktar inte kiss, och stinker inte i efterhand. Därför har jag svårt att tro att det är urin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in