Citat:
Ursprungligen postat av
dammage
återigen läs inte artiklar på ett språk du inte bemästrar. jag kopierar ett utdrag från studien " Yet, whereas PSA was not detected in BSU in six out of seven participants, this antigen was present in S and ASU in five out of seven participants".
så läckaget visade sig visst vara psa blandat med urin hos 5 av de 7 försökspersonerna.
tycker synd om dig, du verkar mycket andefattig. du hade någon enstaka post i "relation" delen ochså..
Men herreje. Sluta med personangreppen. Vem jag är är irrelevant, förutom att du inte har en aning.
Det är 99.9% urin. Klarar du inte av att ta till dig det av studien jag länkade så är det väl för att du inte vill acceptera. Det är ditt problem, och inte mitt. Och spår av andra ämnen har du i princip alltid i urin. Men både ultraljud av urinblåsan före och efter, liksom en kemisk analys av vätskan visar att det är urin. Finns liksom inget mer att diskutera. Och med en minimal ansträngning av hjärnan borde dom flesta inse att det inte kan vara något annat, då det inte finns någon annan ansamling av vätska i kroppen som kan ge dig ett sprut. Och nej, körtlarna du har kan inte lagra några mängder vätska (körtlar kan i princip inte lagra vätska alls), och inte heller producera vätska i en så snabb takt att det kan spruta.
Med det sagt, för dom som gillar fenomenet kan jag ju bara säga - kör på. Spela roll att det är piss. Är det skönt och upphetsande, så finns ingen anledning att sluta. Men någon funktion ur ett evolutionistiskt perspektiv lär vara svårt att finna.