2018-06-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Och VARIFRÅN kommer kvinnors PROSTATA vätska ? "although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists"

Kan du visa var kvinnors PROSTATA sitter.

Det handlar nog snarare om att urinen är uppblandad med mannens försats (som är prostatic secretion) Så tar vi bort den manliga prostata vätskan så återstår URIN.

År 2002 döptes den kvinnliga delen av könsorganet Skenes körtlar officiellt till den kvinnliga prostatan av "the Federative International Committee on Anatomical Terminology"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Prostata#Prostata_hos_kvinnor.
Citera
2018-07-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Det är urinläkage!

Är ju bara att testa med enfärgade trosor på. Om sprutet i trosorna är kladdigt och/eller vitt när det torkat lite så är det från fittan. Om det bara bli en blöt fläck som luktar piss så är det piss.
Citera
2018-07-01, 08:33
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är ju bara att testa med enfärgade trosor på. Om sprutet i trosorna är kladdigt och/eller vitt när det torkat lite så är det från fittan. Om det bara bli en blöt fläck som luktar piss så är det piss.

Behöver inte trosor för att känna igen piss. Ett av mina ex fick sånt fittsprutsgrej och tyckte det var pinsamt - särskilt efter jag konstaterade att det rörde sig om jävla tjejpiss. Som tur var hon en jättefin och söt, så jag tvingades inte slå henne i ilska. Men ingen granate ska testa “ejakulera” sitt piss på mig! 👊🏻
Citera
2018-07-01, 12:23
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dammage
återigen läs inte artiklar på ett språk du inte bemästrar. jag kopierar ett utdrag från studien " Yet, whereas PSA was not detected in BSU in six out of seven participants, this antigen was present in S and ASU in five out of seven participants".

så läckaget visade sig visst vara psa blandat med urin hos 5 av de 7 försökspersonerna.

tycker synd om dig, du verkar mycket andefattig. du hade någon enstaka post i "relation" delen ochså..

Men herreje. Sluta med personangreppen. Vem jag är är irrelevant, förutom att du inte har en aning.

Det är 99.9% urin. Klarar du inte av att ta till dig det av studien jag länkade så är det väl för att du inte vill acceptera. Det är ditt problem, och inte mitt. Och spår av andra ämnen har du i princip alltid i urin. Men både ultraljud av urinblåsan före och efter, liksom en kemisk analys av vätskan visar att det är urin. Finns liksom inget mer att diskutera. Och med en minimal ansträngning av hjärnan borde dom flesta inse att det inte kan vara något annat, då det inte finns någon annan ansamling av vätska i kroppen som kan ge dig ett sprut. Och nej, körtlarna du har kan inte lagra några mängder vätska (körtlar kan i princip inte lagra vätska alls), och inte heller producera vätska i en så snabb takt att det kan spruta.

Med det sagt, för dom som gillar fenomenet kan jag ju bara säga - kör på. Spela roll att det är piss. Är det skönt och upphetsande, så finns ingen anledning att sluta. Men någon funktion ur ett evolutionistiskt perspektiv lär vara svårt att finna.
Citera
2018-07-01, 12:25
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Det är urinläckage och inget annat.

ja dom pissar ner sig, sen har man gjort det till nån sorts mystisk förmåga som om de vore nån sorts superhjältinnor, skitfånigt, dessutom jävligt osexigt
Citera
2018-07-01, 12:49
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Intressant det här... När jag onanerar så kommer det ibland vätska. Tänker "shit, nu har jag kissat ner mig". Men det luktar inte lika fränt som kiss. En kompis sa att jag hade fått fontänorgasm, men jag tvivlade. Har aldrig hänt med någon kille iaf, tack och lov. Jag tycker dte känns ofräscht, och skulle verkligen inte ville spruta ner nån kille när han slickar mig.

"Tjejerna fyller urinblåsan med vätska" Snälla, berätta hur det skulle gå till. Har de en spruta som de går in i urinröret med?
Fylls inte urinblåsan med vätska om man dricker vatten?
Citera
2018-07-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Behöver inte trosor för att känna igen piss. Ett av mina ex fick sånt fittsprutsgrej och tyckte det var pinsamt - särskilt efter jag konstaterade att det rörde sig om jävla tjejpiss. Som tur var hon en jättefin och söt, så jag tvingades inte slå henne i ilska. Men ingen granate ska testa “ejakulera” sitt piss på mig! 👊🏻

Eftersom du inte vet så behöver du uppenbarligen testa med trosor.
Citera
2018-07-01, 15:36
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Eftersom du inte vet så behöver du uppenbarligen testa med trosor.

Det kommer inte urinsprut om inte man hårdjobbar fittan. Vad du hitter i trosor kommer vara utflytningar och annat gott från havet. Och jag vet. Alltså jag skulle slå vad med dig och låta en fittolog avgöra utan att tveka.
Citera
2018-07-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Men herreje. Sluta med personangreppen. Vem jag är är irrelevant, förutom att du inte har en aning.

Det är 99.9% urin. Klarar du inte av att ta till dig det av studien jag länkade så är det väl för att du inte vill acceptera. Det är ditt problem, och inte mitt. Och spår av andra ämnen har du i princip alltid i urin. Men både ultraljud av urinblåsan före och efter, liksom en kemisk analys av vätskan visar att det är urin. Finns liksom inget mer att diskutera. Och med en minimal ansträngning av hjärnan borde dom flesta inse att det inte kan vara något annat, då det inte finns någon annan ansamling av vätska i kroppen som kan ge dig ett sprut. Och nej, körtlarna du har kan inte lagra några mängder vätska (körtlar kan i princip inte lagra vätska alls), och inte heller producera vätska i en så snabb takt att det kan spruta.

Med det sagt, för dom som gillar fenomenet kan jag ju bara säga - kör på. Spela roll att det är piss. Är det skönt och upphetsande, så finns ingen anledning att sluta. Men någon funktion ur ett evolutionistiskt perspektiv lär vara svårt att finna.

din hjärna har blivit rubbad av lättja. du länkar till innehåll du inte förstår. jag repeterar läs inte innehåll på ett språk du inte förstår. dessutom hade du nerven att syna en länk från en debattör som föregick dig när han i själva verket länkade till samma studie som du senare länkade till i ditt försök att motbevisa honom.

läckaget visade sig vara urin tillsammans med psa hos 5 av de 7 testpersonerna .

utdrag från länken du referar till "Yet, whereas PSA was not detected in BSU in six out of seven participants, this antigen was present in
S and ASU in five out of seven participants".

S = läckaget av orgasmen
Citera
2018-07-02, 22:45
Medlem
Stonedboys avatar
Lite mer klar info för er som fortfarande är osäkra.

fontänorgasm/sprutorgasm. Kvinnlig ejakulation är en utsöndring av prostata-vätska från kvinnans urinrör till följd av sexuell stimulering, orgasm eller nära orgasm. Den är genomskinlig eller ibland lätt mjölkig och innehåller bland annat fruktos och glukos, vilket ger den en sötaktig doft och smak, och ska inte förväxlas med urin.
Citera
2018-07-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Lite mer klar info för er som fortfarande är osäkra.

fontänorgasm/sprutorgasm. Kvinnlig ejakulation är en utsöndring av prostata-vätska från kvinnans urinrör till följd av sexuell stimulering, orgasm eller nära orgasm. Den är genomskinlig eller ibland lätt mjölkig och innehåller bland annat fruktos och glukos, vilket ger den en sötaktig doft och smak, och ska inte förväxlas med urin.

Väldigt många säger olika.
Citera
2018-07-05, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpLump
Väldigt många säger olika.

det finns två sorters ejakulationer. en genomskinlig som består utav urin,psa och lite annat , och ett annat som består utav något vit och mjölkaktigt till sin natur (vettefan vad det är annat än att det omöjligt kan bestå utav mestadels "urin")
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in