Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Det var väl extrem tur att någon var så rakryggad och vågade anmäla honom.
Jag är inte avundsjuk på Tito som försöker köra över fd svärmor med bilen, fingrat på små barn, anmäld för våldtäkt.
Det är helt valfritt sedan upp till dej att bekanta dej med pedofilen.
Sedan hans uppträde i rätten och utanför....
Vem tar med en ficklampa och försöker blända fotografer?

Nej ingen blir avundsjuk för det dåliga som sägs om honom, utom för att "en sånt där" ska vara en kändis.
Psykiska fall finns överallt, utan att någon blir speciellt upprör. Och då med mycket mera bevis i grunden än här.
Har hjälp flera av dessa fall i mitt jobb. En kille som ville köpa sex från thailändska barn, han var i samma ålder som Beltrán, fick hjälp från kommunen för att överleva eftersom han var även rörelsehindrad.
Blev avslöjad av TVn för några år sedan, då de i TVn påstod sälja barnsex.
Nu har han vänner, en ny sambo, och alla tycker att han har förändrads och blivit bra.
Han var en av de flera psykiska fall jag tagit hand om.
Men inga av de fall jag tog hand om "skapade" sånt känsla av förakt, som Tito skapar hos en del. Man tyckte mer synd om dem och hoppades de tillfrisknat.
Men jag som sagt, tror inte om allt som sägs om honom.
Skulle det som sägs stämma, då behöver han psykiskt hjälp.
Men jag tror lika lite på detta som jag tror på SD.
Jag tror att i fall jag möter honom, de möter jag inte en pedofil.
Skulle han ha varit det, är det mening att fängelsesroll är att ut kommer en frisk människa. Men personligt tror inte att han tidigare varit det.
Jag kan inte pröva det, men kan inte hjälpa till att jag faktiskt tror inte han är skyldig. Det är mest en känsla.