2009-10-21, 23:36
Bannlyst
karrier utomlands

Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Tito har inte bättre förstånd än att överklaga i evighet.

Han förstår tydligen inte att han gör sej till åtlöje med denna sak.

Vi andra bara skrattar åt eländet.

Tror inte de överklagar i evighet. Han kommer att sjunga utomlands, om inte här. Och föralldel, det bästa han kan göra är att sjunga eftersom det är det han kan, och det skadar ingen att han sjunger.
De flesta kommer att lämna åt sidan det som kanske hände. (En del tänkte att det hände en del inte).
M Jackson, Polanski slutade inte, och förlorade inte "kunderna" trots skandalerna. Kanske till och med det motsatta.

Och nu är faktiskt ganska tyst om Beltrán.
SD i Aftonbladet, den ekonomiska globala nuvarande situationen, Hägglunds och inköp av vapnet, och mycket annat verkar ha tagit över detta med Tito.
Förutom i trådet, i den "riktiga" livet, verkar han inte finnas.

Jag hört att han ska företräda med Jonas Andersson, och med Jonas Gardell, men kanske är bara snack.
Det med Andersson hört en hel del gånger.
Citera
2009-10-21, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Well, eftersom domen vunnit laga kraft så finns det inget att argumentera emot. Jag tror bara personligen att han inte är skyldig, en åsikt behöver man inte alltid rättfärdiga, utan det är helt enkelt vad jag tror.

Jag tror inte heller att han är skyldig, däremot att han haft extrem otur.
En för känd åklagare, mobbning i fängelse, avundsjuka människor, och en media som överdriver för att sälja, samt faktumet att vara en känd utlänning i Sverige kan skapa- medvetet eller undermedvetet- negativa aktituder hos en del.

Men skulle han komma ut om 88 dagar skulle vilja träffa honom, och bekanta mig med honom.
Citera
2009-10-22, 00:03
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agueda
En för känd åklagare, mobbning i fängelse, avundsjuka människor, och en media som överdriver för att sälja, samt faktumet att vara en känd utlänning i Sverige kan skapa- medvetet eller undermedvetet- negativa aktituder hos en del.

Men skulle han komma ut om 88 dagar skulle vilja träffa honom, och bekanta mig med honom.

Det var väl extrem tur att någon var så rakryggad och vågade anmäla honom.

Jag är inte avundsjuk på Tito som försöker köra över fd svärmor med bilen, fingrat på små barn, anmäld för våldtäkt.

Det är helt valfritt sedan upp till dej att bekanta dej med pedofilen.

Sedan hans uppträde i rätten och utanför....

Vem tar med en ficklampa och försöker blända fotografer?
Citera
2009-10-22, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaPenelope
Anders E vittnesmål är också starkt + alla i vänskapskretsen som känner till Tito`s sexmissbruk. Han kommer aldrig kunna "tvätta" sig fri i kretsen.

Sex missbruk och våldtäckt är långifrån synonimer, att jag ligger med 3 killar samtidigt under en natt, och runkar dynet runt med en dildo, dag efter dag, är inte samma sak, som att tvinga någon av dessa killar, t ex med en kniv, till sex, i fall han skulle vilja vägra.

Våldtäck innebär att man med våld, tvingar någon till sex. Det är mest något patologiskt, som har med något sorts "sadistiskt" makt att göra än med stor behov av sex. Jag är själv "sexmissbrukare", men har aldrig våldtagit någon kille för det.
Citera
2009-10-22, 00:15
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Tror inte de överklagar i evighet. Han kommer att sjunga utomlands, om inte här. Och föralldel, det bästa han kan göra är att sjunga eftersom det är det han kan, och det skadar ingen att han sjunger.
De flesta kommer att lämna åt sidan det som kanske hände. (En del tänkte att det hände en del inte).
M Jackson, Polanski slutade inte, och förlorade inte "kunderna" trots skandalerna. Kanske till och med det motsatta.

SD i Aftonbladet, den ekonomiska globala nuvarande situationen, Hägglunds och inköp av vapnet, och mycket annat verkar ha tagit över detta med Tito.
Förutom i trådet, i den "riktiga" livet, verkar han inte finnas.

Jag hört att han ska företräda med Jonas Andersson, och med Jonas Gardell, men kanske är bara snack.
Det med Andersson hört en hel del gånger.

Jag får tinnitus om jag lyssnar på det alegapet.

Sedan är det en väldig skillnad på M Jackson och övriga jämfört med Tito och vilken publik och antal lyssnar skara de har.

Sedan är det skönt att slippa den lille peddo alegapet.
Citera
2009-10-22, 00:32
Bannlyst
Citat:
Det var väl extrem tur att någon var så rakryggad och vågade anmäla honom.

Jag är inte avundsjuk på Tito som försöker köra över fd svärmor med bilen, fingrat på små barn, anmäld för våldtäkt.

Det är helt valfritt sedan upp till dej att bekanta dej med pedofilen.

Sedan hans uppträde i rätten och utanför....

Vem tar med en ficklampa och försöker blända fotografer?

Nej ingen blir avundsjuk för det dåliga som sägs om honom, utom för att "en sånt där" ska vara en kändis.
Psykiska fall finns överallt, utan att någon blir speciellt upprör. Och då med mycket mera bevis i grunden än här.
Har hjälp flera av dessa fall i mitt jobb. En kille som ville köpa sex från thailändska barn, han var i samma ålder som Beltrán, fick hjälp från kommunen för att överleva eftersom han var även rörelsehindrad.
Blev avslöjad av TVn för några år sedan, då de i TVn påstod sälja barnsex.
Nu har han vänner, en ny sambo, och alla tycker att han har förändrads och blivit bra.
Han var en av de flera psykiska fall jag tagit hand om.
Men inga av de fall jag tog hand om "skapade" sånt känsla av förakt, som Tito skapar hos en del. Man tyckte mer synd om dem och hoppades de tillfrisknat.
Men jag som sagt, tror inte om allt som sägs om honom.
Skulle det som sägs stämma, då behöver han psykiskt hjälp.
Men jag tror lika lite på detta som jag tror på SD.

Jag tror att i fall jag möter honom, de möter jag inte en pedofil.
Skulle han ha varit det, är det mening att fängelsesroll är att ut kommer en frisk människa. Men personligt tror inte att han tidigare varit det.
Jag kan inte pröva det, men kan inte hjälpa till att jag faktiskt tror inte han är skyldig. Det är mest en känsla.
Citera
2009-10-22, 00:46
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Nej ingen blir avundsjuk för det dåliga som sägs om honom, utom för att "en sånt där" ska vara en kändis.
Psykiska fall finns överallt, utan att någon blir speciellt upprör. Och då med mycket mera bevis i grunden än här.
Har hjälp flera av dessa fall i mitt jobb. En kille som ville köpa sex från thailändska barn, han var i samma ålder som Beltrán, fick hjälp från kommunen för att överleva eftersom han var även rörelsehindrad.
Blev avslöjad av TVn för några år sedan, då de i TVn påstod sälja barnsex.
Nu har han vänner, en ny sambo, och alla tycker att han har förändrads och blivit bra.
Han var en av de flera psykiska fall jag tagit hand om.
Men inga av de fall jag tog hand om "skapade" sånt känsla av förakt, som Tito skapar hos en del. Man tyckte mer synd om dem och hoppades de tillfrisknat.
Men jag som sagt, tror inte om allt som sägs om honom.
Skulle det som sägs stämma, då behöver han psykiskt hjälp.
Men jag tror lika lite på detta som jag tror på SD.

Jag tror att i fall jag möter honom, de möter jag inte en pedofil.
Skulle han ha varit det, är det mening att fängelsesroll är att ut kommer en frisk människa. Men personligt tror inte att han tidigare varit det.
Jag kan inte pröva det, men kan inte hjälpa till att jag faktiskt tror inte han är skyldig. Det är mest en känsla.

Tito får förakt i mot sej för hans sätt att bemöta anklagelser, och hans sätt att hantera saker.

Tito förnekar och överklagar allting.

Det gjordes väl en liten §7 undersökning på honom men de kom fram till att han var "frisk" vid brottstillfället.

Sedan är fängelser ingen vårdplats som en del kanske behöver utan mer en förvaring som det beskrivs i massmedia bla.
Citera
2009-10-22, 00:47
Bannlyst
Citat:
Jag får tinnitus om jag lyssnar på det alegapet.

Sedan är det en väldig skillnad på M Jackson och övriga jämfört med Tito och vilken publik och antal lyssnar skara de har.

Sedan är det skönt att slippa den lille peddo alegapet.

Jag skrev ingenting som inte är helt sakligt, även om det handlar ändå om skvaller.
Citera
2009-10-22, 01:03
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Jag skrev ingenting som inte är helt sakligt, även om det handlar ändå om skvaller.

Nej och vilka fantastiska jämförelser du drar.

Citat;

Citat:
Förutom i trådet, i den "riktiga" livet, verkar han inte finnas
Citera
2009-10-22, 01:05
Bannlyst
Citat:
Tito får förakt i mot sej för hans sätt att bemöta anklagelser, och hans sätt att hantera saker.

Tito förnekar och överklagar allting.

Det gjordes väl en liten §7 undersökning på honom men de kom fram till att han var "frisk" vid brottstillfället.

Sedan är fängelser ingen vårdplats som en del kanske behöver utan mer en förvaring som det beskrivs i massmedia bla.

Ingen frisk människa begår mord eller våldtäckt, (och inte ens mobbning), sedan kan man vara "helt borta" när detta hände, ha hallutinationer, eller kunna vara närmare "verkligheten", och kunna agera mera "rationell".

Och det är faktiskt mening att folk ska bli bättre efter visstelsen där. Men där har du en poäng, fängelset, liksom mycket annat, lever inte efter sina mål.
Tyvärr.
Citera
2009-10-22, 01:20
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ingen frisk människa begår mord eller våldtäckt, (och inte ens mobbning), sedan kan man vara "helt borta" när detta hände, ha hallutinationer, eller kunna vara närmare "verkligheten", och kunna agera mera "rationell".

Och det är faktiskt mening att folk ska bli bättre efter visstelsen där. Men där har du en poäng, fängelset, liksom mycket annat, lever inte efter sina mål.
Tyvärr.

Nej det ska väl gudarna veta att ingen frisk människa begår mord eller våldtäkt.

De har väl ofta en bokstavs kombination av något slag eller dyl.

Det andra är psykiska problem som ska leda till vård och inte fängelse.
Citera
2009-10-22, 02:30
Medlem
Citat:

nej! är du galen människa håll dig borta från honom, tro mig du vill inte träffa honom! lägg din energi på någon annan för han är inte värd det. han är en dålig vän, en högst frånvarande far och säkerligen den sämsta maken man kan tänka sig!
jag tror inte heller att han är en våldtäktsman, men som man bäddar får man ligga!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in