jagsomerbra
Du är ta mig fan den sämsta imitationen av en rasist som jag någonsin har stött på…
Förlåt. Men så här uttrycker sig faktiskt ingen…
Citat:
Ursprungligen postat av jagsomerbra
Utlänningar från tredje världen är alla så, utan undantag
Citat:
Vi har släpp en sån i Sverige. Och det är fel. Skulle vi ha låtit honom "bara" bli städare skulle inte märkas så mycket
Citat:
Bara tanken att en sån ska massera en bra fin ljus flicka, låter i mina öron brottsligt nog
Citat:
Jag vill inte att mitt fina barn ska se sånt. Jag börde åka till mina släcktingar, där finns inte så många såna. Satana.
Citat:
en sån där är alltid skyldig, jag vet vad jag säger
Tito försökte måla upp bilden om ett avundsjukt rasist-sverige. Som straffade honom, eftersom han var "invandrare och framgångsrik". Detta var nämligen hans förklaring till varför han blev anmäld för sex-övergrepp hela tiden.
Tito gjorde detta med ringa framgång.
Och tro mig…
Att regga sig på ett forum och låtsas vara en sån där avundsjuk rasist som Tito pratar om, kommer inte göra saken mer framgångsrik.
Dina överdrivna inlägg om att "en sån där alltid är skyldig" blir så larviga när det faktiskt finns riktiga bevis mot Tito. Men dessa bevis vill du naturligtvis inte prata om. Bara tjata om att han är invandrare hela tiden.
För du har en liten uppgift här. Eller hur
Och i den uppgiften ingår knappast att lyfta fram bevisen mot Tito. Eller hur?
Istället ska du vara just en sån där rasist som Tito svammlar om... som inte bryr sig om Tito är skyldig eller ej... bara att han är invandrare... och på så sätt kommer du vara beviset för att Tito har haft rätt hela tiden... att det är rasismen som har satt honom i fängelse...
Larvig taktik. Men den skulle ivarjefall ha fungerat bättre om du inte gjorde det så förbannat ÖVERDRIVET!
Och det skulle även vara lite mer trovärdigt om du kunde vara "rasist" i någon annan tråd än just dom som handlar om Tito. (Jag menar... det är ju inte brist på våldtäkts-trådar i I&I typ. Men dessa tycks inte ha fångat ditt "rasistiska" intresse)
Lika dålig som du är på att låtsas vara rasist, är du på att låtsas vara finsk.
Det var i och för sig rätt tänkt av dig, när du insåg att din svenska var för dålig för att spela svensk. Men snälla… sluta släng in ordet
satana när du låtsas vara finne... Det stavas inte så! Och det tycker jag ändå man ska veta när man spelar finsk.
I vilket fall…
Välkommen till Flashback. Såg att du regga dig nyligen…