Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-06-20, 21:11
Bannlyst
Hej, min kille kan vara en aning analfixerad och vill gärna ha analsex, om man har springmask, bör man avstå från det då? Finns det någon smittorisk eller kan det vara dåligt på annat sätt?
Citera
2018-06-20, 21:13
Medlem
Hephaestuss avatar
Springmask smittar inte på det sättet, om han inte får för sig att suga av sig själv efteråt förstås.
Citera
2018-06-20, 21:15
Medlem
Springmask är ju i rövhålet o kliar. Låt han penetrera med kondom
Citera
2018-06-20, 21:16
Bannlyst
Oj, vilka snabba svar, tack för det, det får bli med kondom då, för säkerhets skull, man kan ju råka komma åt med fingrar osv som lätt kan få kontakt med munnen.
Citera
2018-06-20, 21:20
Medlem
Hephaestuss avatar
Eller om du nu vill undvika analsex framöver på obestämd tid tycker jag att du ska använda smittoargumentet för att "komma undan". Berätta att han kan "få mask i urinröret vilket ger extrem klåda, och kondom skyddar inte heller för den delen". Bara ett tips, då jag tolkar ditt inlägg som att du inte är så förtjust i analsex till att börja med.
Citera
2018-06-20, 21:22
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Om det kan vara dåligt på något annat sätt? Nejmen det är ju jätte trevligt att knulla någon och så kommer det ut maskar emellanåt! Skit äckligt! Vet han om att du har mask i magen? Isåfall bör du nog informera han om det först, tvivlar på att han kommer fortsätta vara fixerad vid analt efter det.
Citera
2018-06-20, 21:45
Medlem
shorty81s avatar
Har du funderat på att köpa nåt form att laxering så du kan skit ur dig all springmasken,
springmask behöver ändats inte bo kvar i rumpan på dig är ni allt för ohygieniska så trivs det att bo där det är varmt fuktigt och gott .
Så jag kan rekommendera att du av står över sån typ av sex jag skulle sanera sängen.
Citera
2018-06-20, 21:46
Medlem
Om ni har vaginalt sex och kysser varandra samt umgås hemma hos varandra så är han också smittad och ska behandlas. Det är de där äggen som virvlar omkring i dammet hemma, som fastnar på handtag, lysknappar, handdukar, sängkläderna som sen hamnar i munnen och så utvecklas de i tarmen till larver, man ska akta sig för. Honorna måste ut ur analen för att där lägga äggen på natten och så är smittcirkeln igång. Vermox tre dagar i rad och sedan upprepning efter 7-10 dagar på nytt tre dagar en tablett per dag. Samt rengöra sängkläder, handdukar och våtmoppa dagen efter första tablettdosen så att du städar undan äggen.

Ha inte analsex under denna period. Ni vevar bara omkring en massa ägg i sängen och på varandras kroppar som ni sen andas in och sväljer.
Citera
2018-06-20, 21:47
Medlem
Hephaestuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Har du funderat på att köpa nåt form att laxering så du kan skit ur dig all springmasken,
springmask behöver ändats inte bo kvar i rumpan på dig är ni allt för ohygieniska så trivs det att bo där det är vart och gott.
Så jag kan rekommendera att du av står över sån typ av sex jag skulle sanera sängen.

Rekommenderar inte laxermedel i detta läge, om det inte tillför krydda på den sexuella samvaron då.
Citera
2018-06-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isabell.sthlm
Hej, min kille kan vara en aning analfixerad och vill gärna ha analsex, om man har springmask, bör man avstå från det då? Finns det någon smittorisk eller kan det vara dåligt på annat sätt?
Varför skulle du tillåta nån knulla dej i röven om du har mask.å hur vill man knulla nån med mask i röven
Citera
2018-06-20, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hephaestus
Eller om du nu vill undvika analsex framöver på obestämd tid tycker jag att du ska använda smittoargumentet för att "komma undan". Berätta att han kan "få mask i urinröret vilket ger extrem klåda, och kondom skyddar inte heller för den delen". Bara ett tips, då jag tolkar ditt inlägg som att du inte är så förtjust i analsex till att börja med.

Hej, nej jag tycker om det, även om lite mer variation hade varit roligt med, det var mer så jag menade, men tack för tipset ändå.
Citera
2018-06-20, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Om det kan vara dåligt på något annat sätt? Nejmen det är ju jätte trevligt att knulla någon och så kommer det ut maskar emellanåt! Skit äckligt! Vet han om att du har mask i magen? Isåfall bör du nog informera han om det först, tvivlar på att han kommer fortsätta vara fixerad vid analt efter det.

Ja visst har jag det. Det började med att det kliade lite där bak efter att legat stilla i värme ett tag, det var så vi upptäckte det. Behandling med Vanquin ska nog hjälpa, först en gång, sedan igen efter ett par tre veckor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in