• 1
  • 2
2018-06-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxansurtant
Tack- ska försöka tänka nåt liknande. Hoppas detta funkar för dig. Det är väl hög stress under lång tid som är boven även för dig skulle jag gissa
Säg till hur det gått
Citera
2018-07-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Säg till hur det gått
😊 Jag testar en annan grej just nu - ACT , som bla innebär att känna efter hur ångesten KÄNNS i kroppen när tankarna på sjukdom kommer. Tänkte testa detta först eftersom jag har så svårt att hitta en bra ankartanke...

Hoppas trixet går bra för dig iallafall!
Citera
2018-07-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxansurtant
😊 Jag testar en annan grej just nu - ACT , som bla innebär att känna efter hur ångesten KÄNNS i kroppen när tankarna på sjukdom kommer. Tänkte testa detta först eftersom jag har så svårt att hitta en bra ankartanke...

Hoppas trixet går bra för dig iallafall!
Skippade 5 sekundersregeln och började med meditation så fort jag såg denna tråd https://www.flashback.org/t2956206 och jag behövde inte meditera mycket för att tankarna började bli färre och färre

Rekommenderar att även du börjar med detta, jag skulle ha börjat med detta för länge sen men det kanske inte är så konstigt eftersom det snackas det väldigt lite om meditation i detta land.
Citera
2018-07-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Skippade 5 sekundersregeln och började med meditation så fort jag såg denna tråd https://www.flashback.org/t2956206 och jag behövde inte meditera mycket för att tankarna började bli färre och färre

Rekommenderar att även du börjar med detta, jag skulle ha börjat med detta för länge sen men det kanske inte är så konstigt eftersom det snackas det väldigt lite om meditation i detta land.

Å vad snäll du är som kom ihåg mig😊. Det gläder att det funkar på dig. Jag ska ge det en chans också. Har ju redan köpt två appar så jag kan inte begripa varför jag slutade för flera år sen.. Lycka till! Rapportera gärna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in