Citat:
Ursprungligen postat av
eftage6655
Vad avgjorde vilket uppdrag ni fick? Var det "lotto"? Skulle man sjlv slja in sig till fretag p fretagskvllar? Gavs de bsta programmerarna de grymmaste uppdragen?
Jag har mjlighet att lra mig programmering vid sidan av jobbet. Har programmerare runt mig privat som kan hjlpa mig. Sitter nu sedan ngra veckor och kodar massor p fritiden med hjlp frn de i min nrhet. Jag vill gra snygg kod ocks, inte bara lsa problem. 😬 Det fr jag hjlp med. P jobbet finns det ingen mjlighet tyvrr.
D ett uppdrag dk upp var det alltid ngra frn klassen som valdes till intervjun, men rtt oklart p vilka grunder. Informationen verkar inte flyta s bra p Academic Work, och dom verkade inte ha nt klart system fr hur intervjuerna bokades. Hamnade man p uppdrag dr man skulle programmera eller gra andra uppgifter hade ingen korrelation med hur man klarade programmeringen p kursen.
Academic Work r en
extremt sljinriktad organisation och en stor del av account managers ln beror p hur mycket de fr slt, s hur bra konsulterna trivs och utvecklas r tyvrr inte av ngon strre vikt fr dom.
Som sagt, rekommenderar Academy fr dom som inte har fast (bra) jobb, men friheten du ger upp r kanske inte vrt det i ditt fall om du redan har fast jobb med bra ln och mjlighet att lra dig programmering vid sidan om. Men lnar sig att frga mycket d du har intervjun, kan ju hnda att en del av sakerna har ndrats efter feedbacken dom ftt