2006-02-01, 22:29
Medlem
vi säger att man av någon dum anledning väljer att prova sig på winstrol 50mg om dagen i 5 eller 7 dagar och man är 16-18 år, men sedan väljer att lägga av efter de.

skulle detta minska egenproduktionen ? eller bygger man lika bra som innan för det är för lite för att det ska göra någon skillnad ?

nu undrar jag inget om blodvärdena, utan jag vill se hur fort de kan gå att förstöra sin egenproduktion !

tack för svar MVH
Citera
2006-02-01, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjälp??
vi säger att man av någon dum anledning väljer att prova sig på winstrol 50mg om dagen i 5 eller 7 dagar och man är 16-18 år, men sedan väljer att lägga av efter de.

skulle detta minska egenproduktionen ? eller bygger man lika bra som innan för det är för lite för att det ska göra någon skillnad ?

nu undrar jag inget om blodvärdena, utan jag vill se hur fort de kan gå att förstöra sin egenproduktion !

tack för svar MVH
finns ingen mening att ta i en vecka skit i det... speciellt i den åldern.... då blir det sämre än egenproduktionen
Citera
2006-02-01, 22:58
Medlem
lillapojkens avatar
Har du börjat och tagit i fem dagar så är ju risken större att kroppen rubbas mindre än om du fortsätter en hel kur ut...
Men ta nu inte och kör en meningslös femdagarskur för det.
Citera
2006-02-02, 02:25
Medlem
Det skulle nog inte gör ngn skillnad. Du skulle inte heller märka ngt dvs. styrke/storleksmässigt, förutom kanske kramper i njurarna Vänta tills du e en bra bit över 20. Men låt inte winny liga kvar för det. Se till den gör ngn nytta och skicka dem hem till mig.
Citera
2006-02-03, 19:07
Medlem
givetvis har jag inte gjort detta, ville bara se om det kan gå så fort. växer på bra nu så ingen mening
Citera
2006-02-03, 19:20
Medlem
5dagar ger inget....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här