Engelska fotbollsäsongen smygstartar väl lite idag med the championship. Reading-derby. Blir nog och bänka sig framför den för att kyla ned fotbollsabstinensen lite. Dessutom är jag lite spänd på och se lampard som tränare. Råkar inte finnas någon derby supporter här inte
? Funderar lite på vilken prägel lampard har satt, eller vill sätta på laget. Vilken fotbollsfilosofi han har som tränare. Har alltid sett lamps som en av de smartaste mittfältarna när han spelade så han känns ju gjuten som tränare, lägg därtill en enorm erfarenhet från chelsea där han haft en rad stora tränare. Vem har inspirerat honom mest?
? Funderar lite på vilken prägel lampard har satt, eller vill sätta på laget. Vilken fotbollsfilosofi han har som tränare. Har alltid sett lamps som en av de smartaste mittfältarna när han spelade så han känns ju gjuten som tränare, lägg därtill en enorm erfarenhet från chelsea där han haft en rad stora tränare. Vem har inspirerat honom mest?
Citat:
Tror spurs riskerar och krascha rejält den här säsongen. Levy snålar så in i helvete. Arenan som är problemet? Poch håller ansiktet utåt såklart men jag tror inte han är nöjd. Inte spelarna heller. Missad CL och det missnöjet kommer växa något enormt. Poch, eriksen, ali kommer nog se sig om. Kane stannar nog oavsett. Han verkar väldigt lojal mot klubben, men han är å andra sidan "one of our own" vilket dem andra inte är. Sen blir det svårt att ersätta dessa och ta sig upp igen. Nu drar jag rena domedagsprofetian för spurs här, men så jag tror iallafall. Får se om dem motbevisar mig. Har dem gjort förut.
Lite orolig som Spursare är man ändå, visst vi har inte förlorat någon spelare ännu men lite nytt hade man ju ändå hoppats på. Sen vill man ju inte heller ha någon Sissoko värvning precis innan deadline
Hade gärna sett en mittback in + anfallare. Kanske en central mitt också, Dembele är ju så satans skadebenägen och Wanyama gick ju skadad typ hela förra säsongen.
Tror annars på en jävligt bra säsong, det e fan dags å vinna något nu.
Hade gärna sett en mittback in + anfallare. Kanske en central mitt också, Dembele är ju så satans skadebenägen och Wanyama gick ju skadad typ hela förra säsongen.
Tror annars på en jävligt bra säsong, det e fan dags å vinna något nu.