2018-07-21, 21:02
Medlem
paras0nics avatar
Noterar att Ken Sema fick starta för Watford i deras försäsongs-match mot Köln som slutade 1-1, och kom in i andra halvlek i dagens match mot Dusseldorf. Han var direkt inblandad i 3-1 målet.

Han skall tydligen ha vart riktigt bra och av det jag skummade igenom på Twitter så verkar de tycka att han ser riktigt intressant ut, önskar all lycka!
Citera
2018-07-22, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Nu är jag i och för sig osäker på om transfern blir av men har lite svårt att förstå den där logiken. Kan inte en nummer tio typ köpas om man inte kan ge spelaren tröja nummer 10?

Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Tröjnummer lägger jag inte så stor vikt vid.

Intressantare är att se hur klubben agerat och uttryckt sig i förhållande till media. För 2-3 veckor sedan gick klubben ut och meddelade att det inte var aktuellt med en ny målvakt, att man skulle satsa på Karius och Ward, nu har Alisson värvats. Fabinho kom som en fullständig överraskning och i stort sett all info om Fekir-värvningen km från fransk media. Klubben verkar ha skaffat sig en ny mediapolicy där väldigt lite kommuniceras utåt jämfört med tidigare år. Jag utesluter inte att Fekir är en LFC-spelare innan fönstret stänger, särskilt inte som fransk media rapporterar att Lyon mycket väl kan släppa honom oh spelaren själv fortfarande verkar vilja komma till oss.

Logiken är helt enkel att Fekir var tänkt som ersättare till Coutinho. En ny nr. 10. Nu blev inte den transfern av på grund av läkarundersökningen inte godkändes.
Jag har svårt att tänka mig att det blir något nytt försök att köpa Fekir.

Angående klubbens agerande mot media. Liverpools intresse har knappast varit någon nyhet. Sedan kom det rykten att Real Madrid var intresserade. Och enligt vissa medlemmar här i stort sett klar för den spanska klubben.
Roma går ut och säger, Alisson är inte till salu. Några veckor senare lyssnar Roma till högstbjudande.
Chelsea är också intresserade, men Alisson väljer Liverpool.

Oväntat går inte Liverpool ut och berättar vilka spelare dom är intresserade av. Klopp har säkert ett antal spelare han är intresserad av. Antingen är spelaren för dyr eller också inte tillgänglig.
Personligen tycker jag det är spännande att inte veta något förrän transfern är klar. Som i fallet med Fabinho.
Citera
2018-07-22, 10:28
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Logiken är helt enkel att Fekir var tänkt som ersättare till Coutinho. En ny nr. 10. Nu blev inte den transfern av på grund av läkarundersökningen inte godkändes.
Jag har svårt att tänka mig att det blir något nytt försök att köpa Fekir.

Vi får väl se. Fransk media är inte lika övertygade om att transfern är avblåst. T.o.m. Lyons nyckfulle och erkänt svårförhandlade president har i närtid varit ute och sagt något i stil med "...om Fekir vill lämna så är det fullt möjligt ..."

Citat:
Angående klubbens agerande mot media. Liverpools intresse har knappast varit någon nyhet. Sedan kom det rykten att Real Madrid var intresserade. Och enligt vissa medlemmar här i stort sett klar för den spanska klubben.
Roma går ut och säger, Alisson är inte till salu. Några veckor senare lyssnar Roma till högstbjudande.
Chelsea är också intresserade, men Alisson väljer Liverpool.

Visst har LFC visat intresse för Alisson mfl målvakter., det är ingen hemlighet. Samtidigt har klubben signalerat ut för ca 3 veckor sedan och att man var nöjd med de målvakter man hade och att det inte var aktuellt att köpa någon ny ...

Citat:
Oväntat går inte Liverpool ut och berättar vilka spelare dom är intresserade av. Klopp har säkert ett antal spelare han är intresserad av. Antingen är spelaren för dyr eller också inte tillgänglig.
Personligen tycker jag det är spännande att inte veta något förrän transfern är klar. Som i fallet med Fabinho.

Tidigare år har klubben defact gjort just detta, ofta och medvetet har man från klubbens håll diskuterat sina transfers med vissa lokala, betrodda journalister som sedan kunnat skriva initierat om utvecklingen av dessa transfers. Något som slog tokfel förra sommaren med VvD-övergången.
Citera
2018-07-23, 08:52
Medlem
En "big week" för Wolves ryktas det om då klubben kan knyta till sig flera spelare.
Många rykten som flyter omkring.
Ett med substans verkar vara att vi köper Joao Moutinho från Monaco.Tvåårsdeal för fem miljoner pund.

Stay tuned.
Citera
2018-07-23, 17:51
Medlem
Wolverhampton Wanderers troliga startelva i skrivande stund...

Patricio
Bennett-Coady-Boly
Doherty-Moutinho-Neves-Douglas
Costa-Cavaleiro-Jota

Det ryktas högt om att vi skall låna in Jonny Castro från Athletico Madrid.Han lär gå rakt in i startelvan på Bennetts plats.

Jag tror att klubben har tillräcklig klass i spelartruppen för en topp tio placering redan nu första säsongen tillbaka.
Citera
2018-07-23, 21:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=S6ds0rLzk9Q

Mycket intressant. En dokumentär om Citys förra säsong kommer på amzaon prime i agusti.
Citera
2018-07-25, 15:25
Medlem
Wolves fortsätter att överraska i silly season.

Uppenbarligen så har vi sålt förra säsongens succeman Barry Douglas till Leeds.
Douglas stod för 14 assists i Championship och de allra flesta bedömde att han skulle ha nog kvalite för steget upp till PL.Nuno tycker sålunda inte det och därmed så säljer vi honom för vad som ryktas 6 Miljoner Pund.Han kostade för övrigt 1 Miljon Pund när han kom till oss inför förra säsongen.

Celta Vigos och numera Athletico Madrids Jonny Castro skall vara klar för Wanderers på säsongslångt lån.
Bara tillkännagivandet återstår vad jag kan förstå.

Senaste mera ihärdiga viskningen gäller Alex Grimaldo från Benfica.Även Juventus skall vara intresserade av spanjorens tjänster,så det återstår att se var han hamnar till sist.
Citera
2018-07-26, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Noterar att Ken Sema fick starta för Watford i deras försäsongs-match mot Köln som slutade 1-1, och kom in i andra halvlek i dagens match mot Dusseldorf. Han var direkt inblandad i 3-1 målet.

Han skall tydligen ha vart riktigt bra och av det jag skummade igenom på Twitter så verkar de tycka att han ser riktigt intressant ut, önskar all lycka!

Hoppas jag har fel men har rätt svårt att se hur han ska kunna göra några avtryck i PL.
Tror det blir en medioker säsong -> utlån -> såld.
Citera
2018-07-28, 23:36
Medlem
Hade det vart Young som la sig som Salah gjorde precis i träningsmatchen hade han blivit galjotinad för resten av säsongen.
Citera
2018-07-29, 02:06
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Hade det vart Young som la sig som Salah gjorde precis i träningsmatchen hade han blivit galjotinad för resten av säsongen.

Nu blev ju Salah sparkad på foten.

Tycker synd om Klopp som ska behöva bänka spelare som exempelvis Sturridge och Xerdan när alla är hela och speldugliga.
Citera
2018-07-29, 03:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Shaqiri visar upp sig på direkten. Han kommer bidra med mycket!
Citera
2018-07-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Nu blev ju Salah sparkad på foten.

Tycker synd om Klopp som ska behöva bänka spelare som exempelvis Sturridge och Xerdan när alla är hela och speldugliga.

I försäsongsmatcher, är det helt okej att alla spelare får visa upp sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in