Citat:
Ursprungligen postat av
Halloween2
Som City supporter så smärtar det mig lite, vi är redan hatade och han slänger bara mer ved på brasan.
Alltså. Förstår hur du tänker, men jag tror inte Cityfans är särskilt hatade. Ni har en bit kvar till det. Finns ett skäl till att typ hela världen ville att City skulle vinna, för få som bryr sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
used66
bitter och fylld av hat, hur tänker du nu? jag konstaterade fakta och du tycker att det är hatiskt? nu får du sluta gråta och vara så fixerad över att Liverpool, enligt många engelska supportrar, gjorde sin bästa säsong någonsin - och ändå fick stryk. haha.
kan tillägga fler fakta: Foden är dessutom ligacupmästare 2 ggr samt tagit hem FA cupen. därtill VÄRLDSMÄSTARE och utsedd till bästa spelaren. (U-17). några frågor på det?
Kan Foden bli nya Kelechi?! Också vunnit u17, utsedd till bäste spelare och vunnit ligan....
Mitt lag är i CL-final för andra året i rad och har aldrig varit så bra som nu - här är det bara glada miner och förhoppningar. Jag passar på att njuta när mitt lag går bra eftersom det är långt mellan gångerna. Du borde göra detsamma, när Abu Dhabi ledsnar är risken stor att City återgår sitt forna jag.