• 1
  • 2
2018-06-16, 11:19
Medlem
Varning för detta företag:

https://www.digitalpost.io/

Det försvinner massor av post!! Anlita absolut INTE detta företag!!
Citera
2018-06-16, 12:03
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5t4r3e

Var är "skvallret"? Detta låter mest som "gnäll".
Citera
2018-06-16, 12:45
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Hur vet du att det är Digitalpost som är problemet och inte Postnord?

Postnord har väl inte det bästa ryktet just nu när det gäller posthantering?

Har själv haft väldigt mycket problem med just Postnord inom flera områden.

Bl.a post som bara försvinner.
Citera
2018-06-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Hur vet du att det är Digitalpost som är problemet och inte Postnord?

Postnord har väl inte det bästa ryktet just nu när det gäller posthantering?

Har själv haft väldigt mycket problem med just Postnord inom flera områden.

Bl.a post som bara försvinner.

Det är MASSOR av brev som försvinner! Jag har ALDRIG gått miste om ett enda brev när jag inte har betalat för denna "tjänst"! Det är bara när jag anlitar detta företag som post försvinner!
Citera
2018-06-16, 13:03
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Det är MASSOR av brev som försvinner! Jag har ALDRIG gått miste om ett enda brev när jag inte har betalat för denna "tjänst"! Det är bara när jag anlitar detta företag som post försvinner!

Jo, men när avsändare skickar brev till dig på din hemadress så går breven en viss rutt via Postnord.

När avsändaren skickar brev till Digitalpost, som ju inte är hemma hos dig, så går breven en annan rutt och det kan mycket väl försvinna på just den rutten.

Vad jag säger är att du kan aldrig vara helt säker på att det är Digitalpost för du är fysiskt inte med hela postens väg så att du kan se vart posten verkligen försvinner.
Citera
2018-06-16, 13:09
Medlem
Citat:
Jo, men när avsändare skickar brev till dig på din hemadress så går breven en viss rutt via Postnord.

När avsändaren skickar brev till Digitalpost, som ju inte är hemma hos dig, så går breven en annan rutt och det kan mycket väl försvinna på just den rutten.

Vad jag säger är att du kan aldrig vara helt säker på att det är Digitalpost för du är fysiskt inte med hela postens väg så att du kan se vart posten verkligen försvinner.

Hur troligt är det att extremt många brev försvinner bara så där? Inte troligt! Jag är inte korkad! Jag har aldrig varit med om att brev har försvunnit när det har skickat direkt hem till mig! Då är jag också rätt gammal! Denna tråd är till för att varna för detta företag så att ingen annan ska drabbas!
Citera
2018-06-16, 13:11
Medlem
Citat:

Tror du ens själv på det du skriver? Hur troligt är det att extremt många brev försvinner bara så där? Inte troligt! Jag är inte korkad! Jag har aldrig varit med om att brev har försvunnit när det har skickat direkt hem till mig! Aldrig under hela mitt liv! Då är jag också rätt gammal! Denna tråd är till för att varna för detta företag så att ingen annan ska drabbas!
Citera
2018-06-16, 13:11
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Hur troligt är det att extremt många brev försvinner bara så där? Inte troligt! Jag är inte korkad! Jag har aldrig varit med om att brev har försvunnit när det har skickat direkt hem till mig! Då är jag också rätt gammal! Denna tråd är till för att varna för detta företag så att ingen annan ska drabbas!

Det är ganska troligt eftersom jag själv, och många andra om du läser runt på Internet, har samma problem.

Och kan du inte med all säkerhet säga att problemet ligger hos Digitalpost så kan du rimligtvis inte hänga ut företaget ifråga då du inte har några bevis.
Citera
2018-06-16, 13:14
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Tror du ens själv på det du skriver? Hur troligt är det att extremt många brev försvinner bara så där? Inte troligt! Jag är inte korkad!

Nja, kanske inte korkad men kanske inte den skarpaste kniven i lådan om man säger som så.

Det är uppenbart att du inte vet hur postgång och annat funkar men det är helt upp till dig.

Jag låter andra värdera din djupa information och om dessa vill använda Digitalpost eller inte men just nu är din varning inte mer värd än "drick inte mjölk".
Citera
2018-06-16, 14:24
Medlem
Citat:
Nja, kanske inte korkad men kanske inte den skarpaste kniven i lådan om man säger som så.

Det är uppenbart att du inte vet hur postgång och annat funkar men det är helt upp till dig.

Jag låter andra värdera din djupa information och om dessa vill använda Digitalpost eller inte men just nu är din varning inte mer värd än "drick inte mjölk".

Denna forumdel är till för detta ändamål. Alltså att man berättar om sina erfarenheter om företag. Klarar man inte av sånt så sticker man härifrån. Du har uppenbart hittat denna tråd genom en annan av mina trådar. Stalker-varning!
Citera
2018-06-16, 18:10
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Denna forumdel är till för detta ändamål. Alltså att man berättar om sina erfarenheter om företag. Klarar man inte av sånt så sticker man härifrån. Du har uppenbart hittat denna tråd genom en annan av mina trådar. Stalker-varning!

Du har sju inlägg.

Du har startat två ointressanta trådar där jag i bägge två har försökt att hjälpa dig.

I bägge två trådar har du gått till personliga angrepp på två olika användare.

Du har ett ganska så bra facit så här långt.

Dom som blir stalkade har alltid något som stalkaren finner intressant därav stalking.

Du är högst ointressant och högst ointelligent så du behöver inte ens utfärda en stalker varning för det finns inte ens på kartan.
Citera
2018-06-16, 19:33
Medlem
Citat:
Du har sju inlägg.

Du har startat två ointressanta trådar där jag i bägge två har försökt att hjälpa dig.

I bägge två trådar har du gått till personliga angrepp på två olika användare.

Du har ett ganska så bra facit så här långt.

Dom som blir stalkade har alltid något som stalkaren finner intressant därav stalking.

Du är högst ointressant och högst ointelligent så du behöver inte ens utfärda en stalker varning för det finns inte ens på kartan.

Försöka hjälpa genom att avfärda det jag skriver Det märks att du är jävligt naiv och korkad!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in