• 1
  • 2
2018-06-16, 00:42
Medlem
Träffade en tjej jag tyckte riktigt mycket om, hade riktigt stora känslor för henne. Det visar sig sen att hon hade träffat en annan kille, ungefär samtidigt som mig och haft 2 förhållanden samtidigt, hemligt från varandra. Jag började mer och mer fatta att någon inte stämde, hon började skylla mer å mer på mig och var otroligt konstig. Tillslut fick jag fram sanningen och hon pissa på mig totalt och vi pratade inte på 2 månader.

2 månader senare så börjar hon kontakta mig igen, dock fortfarande i förhållande med den andra partern. Hon säger saker och kontaktar mig dagligen och frågar hur det är med mig, ringer mig osv. Varför fortsätter hon efter hon har gjort allt detta (utan att visa några skuldkänslor dessutom). Allt hon gör är att såra mig mer och mer.

Någon som kan sätta sin in i hennes beteende?

Mvh, förvirrad ledsen snubbe
Citera
2018-06-16, 00:47
Medlem
Hon är väl knullsugen och verkar tycka att du är enkel att linda kring lillfingret. Frågor på det?
Citera
2018-06-16, 00:53
Medlem
Så hon är otrogen mot dig och fortsätter nu att vara otrogen med sin nuvarande kille. Låter som en väldigt osäker och destruktiv tjej, blocka henne överallt för att slippa slösa din energi, tro mig hon är ingen person du vill ha i ditt liv.
Citera
2018-06-16, 00:54
Medlem
AA-suiteds avatar
Hon vill ligga. Du borde säga att hon får det om hon slickar ditt rövhål och säger hon nej så svarar du med att du inte kommer att prata med henne förrän hon går med på det och så håller du ordet. Går hon inte med på det är det bra för dig. Går hon med på det är det bra för dig och ni genomför det. Men håll ditt ord och vik dig inte. Visa inte att du kan tänkas vika dig. Men vem försöker jag lura? Man kan läsa sig till det i ditt inlägg att du kommer vika dig.
Citera
2018-06-16, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Hon vill ligga. Du borde säga att hon får det om hon slickar ditt rövhål och säger hon nej så svarar du med att du inte kommer att prata med henne förrän hon går med på det och så håller du ordet. Går hon inte med på det är det bra för dig. Går hon med på det är det bra för dig och ni genomför det. Men håll ditt ord och vik dig inte. Visa inte att du kan tänkas vika dig. Men vem försöker jag lura? Man kan läsa sig till det i ditt inlägg att du kommer vika dig.

Få rövhålet slickat? Det är väl bara katolskapräster som går igång på sånt?

Men ja, hade också gått på den linjen. Hade ju dock suktat att få lägga jollen i hamn 2. Känns som en trevligare överenskommelse enligt mig.
Såvida man inte gillar att få in vedträn i sin egen kakelugn förstås
Senast redigerad av superbiran 2018-06-16 kl. 01:06.
Citera
2018-06-16, 01:05
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiran
Få rövhålet slickat? Det är väl bara katolskapräster som går igång på sånt?

Men ja, hade också gått på den linjen. Hade ju dock frågat om det går för sig att få lägga jollen i hamn 2
Såvida man inte gillar att få in vedträn i sin egen kakelugn så att säga.
Bra förslag om TS föredrar att bajspacka kan han substituera mitt förslag mot detta så länge alla andra principer vidhålls.
Citera
2018-06-16, 01:25
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Älskar sådana spel där man kan se hur långt folk är villiga att gå
Citera
2018-06-16, 01:25
Medlem
Tror du har svårt att hålla känslorna i styr när det gäller denna så håll dig borta.
Citera
2018-06-16, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Roligt att håna Guds kyrka?

Ska berätta för dig att hade du vart katolik skulle du slippa allt vad denna tråd handlar om. Vi katoliker söker äkta kärlek.

Här några ord att fundera över.
https://www.katolskakyrkan.se/katols...om-katolsk-tro
Katolska kyrkan ser äktenskapet som något heligt, något som återspeglar Guds kärlek. Jesus har klart visat på Guds plan för äktenskapet: det gäller för hela livet.
Hela poängen med människans sexuella liv är att vi ska dela vår kärlek, ansvarsfullt och hängivet. Sexualitet är mer än kroppslig njutning, det är något stort som berör hela vår varelse. Genom sex kan två människor lära känna varandras innersta mysterium och bli ett. Det är en Guds gåva till oss för att fördjupa vår kärlek och för att kunna ta emot barn. Det ena kan inte skiljas från det andra, då förlorar den sexuella gemenskapen något av sitt djupaste värde.

Hörredu Påven. Håll dig till topic eller hållkäft.
På flashback är det en synd att kommentera offtopic. WWJD i TS situation? Papa bless.

Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Älskar sådana spel där man kan se hur långt folk är villiga att gå

Absolut. TS inser nog inte själv hur bra förhandlingsmöjligheter han sitter på här.
Citera
2018-06-16, 02:00
Medlem
Det är ingenting du vill hålla dig nära tro mig. Tänk efter själv... hur skulle din tillit se ut? Precis. Ignorera henne till fullo och fortsätt med det du gjorde.
Citera
2018-06-16, 02:03
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymakillen93
Hon säger saker och kontaktar mig dagligen och frågar hur det är med mig, ringer mig osv. Varför fortsätter hon efter hon har gjort allt detta?
En bättre fråga är varför du svarar när hon ringer, skickar meddelanden osv? Om en partner hade varit otrogen mot mig hade jag först och främst bett henne dra åt helvete, och om hon inte följde det rådet så skulle jag låtsas som att hon var död. Hur orkar du bry dig om en skräpmänniskas beteende?
Citera
2018-06-16, 04:37
Medlem
kalkryggars avatar
Hon testar om hon kan använda dig som en knulltrasa. Svarar du på hennes kontaktförsök så visar du henne att du är en halvman och kan användas som en knulltrasa.

Hur tänker du agera?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in