2006-02-03, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Precis som min sambo då m a o..
Lyckliga han och dig, det är ju så snyggt!

Vad betyder MAO? Har alltid undrar det! Förstår att det är en förkortning för något.

Ja, jag tycker faktistk det är najs med feta pupiller! man kommer in på vilken krog som helst med dom haha
Citera
2006-02-03, 22:50
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Vad betyder MAO? Har alltid undrar det! Förstår att det är en förkortning för något.

M.A.O = Med andra ord
Citera
2006-02-03, 22:54
Medlem
Mao

(Monoamine oxidase) - ett ämne som finns naturligt i kroppen och blir ett hinder för vissa enzym, vilket resulterar i att drogen inte ger någon effekt lr väldigt liten... detta kan åthjälpas med MAOI, tidigare förkortning + inhibitors som då blockerar detta ämne och får hjärnan att ta upp den substans man önskar droga sej med, och så vips har man fått sin effekt. ingen expert i ämnet, läst en del dock och hittills förstått att man skall passa sej för att käka och överhuvudtaget blanda MAOI med vad som helst, kan skära sej riktigt ordentligt vid felmix... men har en del Peganum Harmala (Syrian Rue) som innehåller Harmaline, ämnet inom kategorin Alkaloid, och väntar på 50x extraktet - som är en av de vanligaste av MAOI:s.
men läst på lite först så det inte blir fel för dej...
Citera
2006-02-03, 23:05
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjällbrünt
(Monoamine oxidase) - ett ämne som finns naturligt i kroppen och blir ett hinder för vissa enzym, vilket resulterar i att drogen inte ger någon effekt lr väldigt liten... detta kan åthjälpas med MAOI, tidigare förkortning + inhibitors som då blockerar detta ämne och får hjärnan att ta upp den substans man önskar droga sej med, och så vips har man fått sin effekt. ingen expert i ämnet, läst en del dock och hittills förstått att man skall passa sej för att käka och överhuvudtaget blanda MAOI med vad som helst, kan skära sej riktigt ordentligt vid felmix... men har en del Peganum Harmala (Syrian Rue) som innehåller Harmaline, ämnet inom kategorin Alkaloid, och väntar på 50x extraktet - som är en av de vanligaste av MAOI:s.
men läst på lite först så det inte blir fel för dej...
*fnissar*

Ja just det!

Det var inte det jag menade iofs = i och för sig, när jag skrev m a o...

Men nu har du gett mig dagens skratt... Tack..

Inget illa ment absolut INTE, det var rätt och jättebra skrivet, bara ett litet missförstånd...
Citera
2006-02-03, 23:34
Medlem
lungt Myrsloken - no offence taken

nej de e lugnt,, måste ju vara lite humor oxå så inte alla blir allvarliga och trista små gubbar här på forumet...
skall själv snart till å testa MAOI när ja tänker på det så ska nog ta och läsa allt det man tagit ned i faktaform -verkar vara en hel del minst sagt man INTE skall äta och dricka i kombi men MAOI...
Sen finns det ju de där Smokebooster (Glycyrrhizae (Licorice Root) extract (PE 24%)) från ND som jag sett men aldrig provat själv, skall tydligen - om det stämmer boosta de flesta örter och dylikt som röks...
Citera
2006-02-03, 23:50
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
nej de e lugnt,, måste ju vara lite humor oxå så inte alla blir allvarliga och trista små gubbar här på forumet...
skall själv snart till å testa MAOI när ja tänker på det så ska nog ta och läsa allt det man tagit ned i faktaform -verkar vara en hel del minst sagt man INTE skall äta och dricka i kombi men MAOI...
Sen finns det ju de där Smokebooster (Glycyrrhizae (Licorice Root) extract (PE 24%)) från ND som jag sett men aldrig provat själv, skall tydligen - om det stämmer boosta de flesta örter och dylikt som röks...
Ok.. måste nu förklara vad som var så kul här tror jag!!

Jag hade skrivit: Precis som min sambo m a o. (om pupillerna)

Radikal08 frågade vad m a o betyder, i mitt fall betydde det: Med andra ord.

Så det var därför jag tyckte det var sjukt kul att du skrev en hel "novell" om MAOI, då det inte var frågan ens..

Are you with me?
Citera
2006-02-05, 01:49
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBone
fan vad är grejen ä egentligen, kanske är mig det är fel på som har skeva ögon, jag är inte så haj på det här med E, men jag kan få en tendens att skela på ena ögat när jag tagit E. är det bara på mig är eller förkommer det ofta?

På ett gammalt foto såg jag ut ungefär som den här liraren...
http://images.google.se/images?q=marty+feldman&hl=sv&hs=5WX&lr=&client=fir efox-a&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&sa=N&tab=ii&oi=imagest
Citera
2006-02-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ok.. måste nu förklara vad som var så kul här tror jag!!

Jag hade skrivit: Precis som min sambo m a o. (om pupillerna)

Radikal08 frågade vad m a o betyder, i mitt fall betydde det: Med andra ord.

Så det var därför jag tyckte det var sjukt kul att du skrev en hel "novell" om MAOI, då det inte var frågan ens..

Are you with me?

jaja ok ,, fattar nu vad som egentligen var kul... kan ju vara bra att kolla lite bättre i fortsättningen så man inte sitter och tar reda på åt folk i onödan...
Citera
2006-02-05, 22:04
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
jaja ok ,, fattar nu vad som egentligen var kul... kan ju vara bra att kolla lite bättre i fortsättningen så man inte sitter och tar reda på åt folk i onödan...
Neje.. se det inte så... Jag läste det du skrivit, det var inte i onödan.. Absolut inte..
Det var jättebra fakta om MAOI tycker jag..
Jag kan inte ett dugg om det, så jag lärde mig nått nytt, samtidigt som jag skrattade..
Citera
2006-02-07, 14:28
Medlem
ang. MAOI

ja men då får jag väl känna mej nöjd då att jag bidragit med något,, fått hem 50x extrakt av Peganum Harmala (Syrian Rue) nu så blir väl till att testa senare...
mådde inget vidare senast då jag åt 3g Peganun följt av 4g 5-Me-O-DMT en timme senare, blev ingen tripp men spydde 4-5 ggr ett par timmar senare och kände mej rätt seg, kommer i fortsättningen hålla mej till bongen vad gäller Peganum och skippar den illasmakande lövsurjan... samma kväll tog jag xtc-tabb á 185mg MDMA som inte gav direkt mycket (första gången) men blev satans så glad under hela morgonen .
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in