2006-02-01, 18:47
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Det jag undrar egentligen är lite säkerhets frågor som

* Hur länge man kan beräknas vara socialt satt ur spel, efter X timmar kan man gå hem och INTE börja pladdra på med morsan on livets sötma?

*Pupillerna lär ju bli stora som kosmos. Hur lång tid innan det lägger sig? Kan man tex lysa sig i ögonen med en ficklampa så att det går ner?

*Första gången jag köper, ska jag fråga lite frågor kring tabletterna så att jag verkar mindre neewb-aktig? MDMA och MDA och sånt, vad kan jag säga för att få reda på lite basfakta om just den sortens E?

*Är det värt att pröva E, och om jag bara har tillfälle att "chilla" med en bekant som jag egentligen inte tycker så mkt om, kommer det att släppa (för det villl jag FAEN inte hehe)... I så fall får jag vänta till i helgen!
Citera
2006-02-01, 19:11
Medlem
Trollishs avatar
Allt du behöver veta finns på den magiska sidan

Citat:
www.erowid.org
Citera
2006-02-01, 19:23
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Tjockt krånglig sida men tack iaf *Favoriter* på den direkt! Ska läsa allt... men kan du bara ge en fingervisning på om Ögongrejjen försvinner inom 5-6 timmar? Pallar inte komma hem med bomber om jag tar idag.
Citera
2006-02-01, 19:24
Medlem
Krayziebones avatar
nej snuten lyser i pupillerna me fick lampa om dom tar dig eftersom dom inte krymper
Citera
2006-02-01, 19:29
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Tjockt krånglig sida men tack iaf *Favoriter* på den direkt! Ska läsa allt... men kan du bara ge en fingervisning på om Ögongrejjen försvinner inom 5-6 timmar? Pallar inte komma hem med bomber om jag tar idag.
Stora pupiller har jag under peaken, och ruset, dock går mina ner under nergången vilket jag bara tycker är bra, trots att jag älskar stora pupiller..
Citera
2006-02-01, 19:43
Medlem
Krayziebones avatar
mina brukade va stora i ungefär 6-7h men beror ju helt på hur många man käkade också
Citera
2006-02-01, 19:44
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Jag får aldrig stora pupiller på tjack och bortsett några linor kola så är det den enda centralstimulerande drogen jag har haft nöjet att (miss)bruka!

Dock kan jag tänka mig att det är lite nojjigt att tex åka tunnelbana eller samtala med auktoritära personer när pupillerna ger en liten fingervink om att man kanske är lite drogpåverkad, trots allt Men i en säker hemma miljö så är det nog så mys, på något sätt gillar man att skylta för omgivningen att man ÄR HÖG av något. När man är stekt på CB och har röda ögon känns det som en medalj. Samma sak när man är speedad på affe, man pratar snabbt och säjer hela tiden: Fan vad speedad jag är!
Men man kan räkna med en cooldown 5 timmar efter intag och påslag så att säga. Kan ju dröja innna det kickar in.

Vad händer om man käkar e 2 dagar i rad? ingenting?
Citera
2006-02-01, 19:47
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:

man blir Ead iallafall belv jag det, fan va ja saknar det ...

men du kankse behöver käka några fler dan efter sen dan efter det komemr du nog känna dig lite slut i kroppen å käkarna....
Akta tänderna säger ja bara har fan lagat hela min mun (ska ha tugummi) hehe
Citera
2006-02-01, 20:02
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Det jag undrar egentligen är lite säkerhets frågor som

* Hur länge man kan beräknas vara socialt satt ur spel, efter X timmar kan man gå hem och INTE börja pladdra på med morsan on livets sötma?

*Pupillerna lär ju bli stora som kosmos. Hur lång tid innan det lägger sig? Kan man tex lysa sig i ögonen med en ficklampa så att det går ner?

*Första gången jag köper, ska jag fråga lite frågor kring tabletterna så att jag verkar mindre neewb-aktig? MDMA och MDA och sånt, vad kan jag säga för att få reda på lite basfakta om just den sortens E?

*Är det värt att pröva E, och om jag bara har tillfälle att "chilla" med en bekant som jag egentligen inte tycker så mkt om, kommer det att släppa (för det villl jag FAEN inte hehe)... I så fall får jag vänta till i helgen!
För att inte verka ny i gamet, kan du ju fråga hur många mg MDMA resp. MDA tabletten innehåller. Hur lång uppgång det är... osv.. Om den ger mkt tomhet dan efter.. osv...
Är det mycket/så när på endast MDMA är chilla underbart.. men är det tjack i vill ni någ röra på er o dansa o så..

Och Ja, det kommer inte bara släppa att du inte gillar honom, du kommer älska honom..;-)

Lyser man i ögonen under ruset minskar de men ökar sen igen trots att lampan är där..

Hoppas du fick svar..
Citera
2006-02-01, 20:04
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:

Toleransen ökar markant..

Vi körde en 2 dagar i sommar, då vi första dagen tog 3 st (var ingen höjdar sort)
Näst följande natt behövdes 5-6 st, för alla oss...

Så vänta helst...
Citera
2006-02-01, 20:05
Medlem
klåfingrigs avatar
Jag brukade ha stora fina tefat hela dagen efter med så är väl ganska inviduellt eftersom vissa här påstår att dom försvinner efter 5-6 timmar på dom.
Citera
2006-02-01, 21:35
Medlem
Onerrs avatar
Var med lite nyfiken på dessa frågor då min far erbjöd sig att köra till Fullmoon med oss, och jag känner mig inte riktigt nöjd med att supa och röka spliff på ett sånt ställe..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in