2018-06-12, 23:32
Medlem
Hallåhej. Så här är det:

Jag har bott på hotell lite sporadiskt ett tag, och till slut snubblat över en ”bonusnatt” via Hotels.com. Jag kan alltså boka in en natt för upp till 1233kr gratis. En slags voucher, enkelt uttryckt.
Jag har satt mig lite i skiten och vill ogärna låna pengar av kontakter, så gör mig av med lite prylar. Tänkte att det här kunde vara idé att kränga på någon annan. Vill ju inte göra det här till någon annons, men tänkte att någon här kanske sitter på något magiskt tips för att konvertera denna ”voucher”? Finns det hemsidor som köper/säljer sådant? Redan provat Facebook och Blocket utan framgång.

Hare!
Citera
2018-06-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirilllichagin
Hallåhej. Så här är det:

Jag har bott på hotell lite sporadiskt ett tag, och till slut snubblat över en ”bonusnatt” via Hotels.com. Jag kan alltså boka in en natt för upp till 1233kr gratis. En slags voucher, enkelt uttryckt.
Jag har satt mig lite i skiten och vill ogärna låna pengar av kontakter, så gör mig av med lite prylar. Tänkte att det här kunde vara idé att kränga på någon annan. Vill ju inte göra det här till någon annons, men tänkte att någon här kanske sitter på något magiskt tips för att konvertera denna ”voucher”? Finns det hemsidor som köper/säljer sådant? Redan provat Facebook och Blocket utan framgång.

Hare!

Jag tror tyvärr att det här klassas som en annons. Och för att svara på din fråga så är svaret nej, jag tror inte att du kan konvertera din voucher till annat än vad den är till: en hotellnatt.
Citera
2018-06-12, 23:40
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirilllichagin
Finns det hemsidor som köper/säljer sådant? Redan provat Facebook och Blocket utan framgång.

Hare!

Nej, de är personliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in