2018-06-12, 16:09
Medlem
kan ngn rekommendera en testosteron booster?
Citera
2018-06-12, 16:27
Medlem
jpettersson1991s avatar
Nej, finns ingen laglig sådan som kommer ha någon form av effekt att det påverkar i praktiken. Pengar i sjön.
Citera
2018-06-12, 16:38
Medlem
Tveksamt om det finns nån testo booster nu som ger effekt. Förr fanns det en och annan som faktiskt va potent. Minns den gamla Jungle Warfare som det enda kosttillskott jag provat som bara efter en vecka gav effekt. Den blev dock bannad.

Varför vill du höja testot? Om det är så att du har lågt så finns det ju saker du kan göra för att höja det utan att ta kosttillskott som ändå ofta är helt verkningslösa.
Tänker du att höja dina redan normala nivåer så kan du glömma det helt och hållet.
Bra sömn, mer nyttigt fett, mindre intag socker och kolhydrater, styrketräning med tillräckligt med vila mellan träningspass och minimalt med stress är allt du behöver.
Citera
2018-06-12, 18:31
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Tveksamt om det finns nån testo booster nu som ger effekt. Förr fanns det en och annan som faktiskt va potent. Minns den gamla Jungle Warfare som det enda kosttillskott jag provat som bara efter en vecka gav effekt. Den blev dock bannad.

Varför vill du höja testot? Om det är så att du har lågt så finns det ju saker du kan göra för att höja det utan att ta kosttillskott som ändå ofta är helt verkningslösa.
Tänker du att höja dina redan normala nivåer så kan du glömma det helt och hållet.
Bra sömn, mer nyttigt fett, mindre intag socker och kolhydrater, styrketräning med tillräckligt med vila mellan träningspass och minimalt med stress är allt du behöver.

Att jungle warfare försvann var väl av andra anledningar än att det skulle vara en potent testosteron booster? Dåliga resultat beror ytterst sällan på lågt testo. Man får söka förklaringen någon annan stans. Jag är 40+ och tycker jag bygger lika bra nu som när jag var 25-30
Citera
2018-06-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Att jungle warfare försvann var väl av andra anledningar än att det skulle vara en potent testosteron booster? Dåliga resultat beror ytterst sällan på lågt testo. Man får söka förklaringen någon annan stans. Jag är 40+ och tycker jag bygger lika bra nu som när jag var 25-30

Jo den togs väl bort för att den innehöll metyltestosteron. Har för mig det i alla fall.
Edit: Nu blev jag osäker här. Kanske inte va metyltest, men att substansen vilken den du va metaboliserades på samma sätt. Kan inte minnas faktiskt hur det va med den saken.
Senast redigerad av TheRageInsideMe 2018-06-12 kl. 22:52.
Citera
2018-06-12, 22:48
Medlem
durrahs avatar
Proviron är det enda jag kan komma på som kan boosta fritt testosteron i kroppen utan att stänga av din egenproduktion. Dock receptbelagt men finns att köpa på samma ställen där man handlar AAS.

50mg-100mg dagligen brukar vara normal dos.
Citera
2018-06-13, 15:09
Medlem
jag beställde 2 produkter.

1: Calcium + Magnesium + Boron
2: Selen + Zink + Vitamin A + Vitamin B6 + Vitamin C + Vitamin E

får se om jag känner mig bättre
Citera
2018-06-13, 22:21
Medlem
49450s avatar
I teorin är 17 dione intressant
Citera
2018-06-18, 10:19
Medlem
De som klagar på testoboosters vet inte vad de pratar om. Provade alpha15 för ett antal år sen och då vaknade fbdasen till liv vill jag lova😀
Citera
2018-06-18, 13:17
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
De som klagar på testoboosters vet inte vad de pratar om. Provade alpha15 för ett antal år sen och då vaknade fbdasen till liv vill jag lova😀

Ja, och jag provade metamfetamin och blev jättepigg.
Det är vad som händer efteråt som är intressant. Om det stänger ned dig är ju en testo booster ointressant. Men du skriver för att underhålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in