2021-12-02, 09:54
Medlem
jocke51s avatar
Avsnitt 7 var så jävla mörkt att jag knappt orkade se klart. Plötsligt blev dessa karaktärer så sorgliga och trasiga. Att se Kendall leta efter sina barns present bland alla lyxpresenter var bland det sorgligaste jag sett på länge.När sen en knäckt Kendall på väg ut från sin egen fest konfronterar Roman och säger ”du är ingen riktig människa, du är ingen riktig människa”, är det så mitt i prick. Men även Kendall visade på festen en ny svinaktig sida som gjorde att den sympati man tidigare känt, plötsligt känns tveksam…
Gissar att Roman grävt sin egen grav och att Tom, Shiv och Greg börjar vackla i sin solidaritet med Logan
Senast redigerad av jocke51 2021-12-02 kl. 10:10.
Citera
2021-12-02, 10:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Ewan Roy, bror till Logan Roy vill hela tiden vill störta företaget och hatar sin bror.
Det framgår att Logan bildat företaget på egen hand, då måste han skänkt en stor del aktier till sin otacksamma bror.
Det förklaras aldrig och jag tycker att serier faller på detta, jag är även förvånad att ingen annan påpekat detta.

Framgår det verkligen så första säsongen? Jag har för mig att här finns en bitter historia om deras relation.
Citera
2021-12-02, 12:05
Medlem
jocke51s avatar
[quote=mishima|78134250]Framgår det verkligen så första säsongen? Jag har för mig att här finns en bitter historia om deras relation.[/
Deras syster Rose är tydligen en giftig tagg som man bara kan ana är en bit av bitterheten
Citera
2021-12-14, 12:49
Medlem
sista avsnittet var väl bland det bästa i seriens historia? helvete vad jag gillade det.

frågan är dock vem som ...

Citera
2021-12-14, 14:41
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempsign
sista avsnittet var väl bland det bästa i seriens historia? helvete vad jag gillade det.

frågan är dock vem som ...

Det är klart att det...

Citera
2021-12-14, 15:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Det är klart att det...

Egentligen känns ju Tom lite för blåst för att kunna göra liknelser till den romerska historien, men visst var det han.
Citera
2021-12-14, 15:36
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Egentligen känns ju Tom lite för blåst för att kunna göra liknelser till den romerska historien, men visst var det han.

När det gäller intellektuell nivå så planerade han att läsa Knausgård i fängelse, det anses väl som väldigt tung litteratur i USA. Lärd, men kanske inte helt streetsmart.
Eller så har man underskattat Tom.
Citera
2021-12-19, 21:39
Medlem
tuffkatts avatar
Avsnitt 9 är ju bland det bästa som gjorts i modern tv-historia. Next level.
Citera
2022-02-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Avsnitt 9 är ju bland det bästa som gjorts i modern tv-historia. Next level.

Hållet med. Sjukt bra avslutning. Alla tänker på sig själva och försöker blåsa varandra som i verkliga livet med andra ord
Citera
2022-04-03, 23:26
Medlem
StyleWarss avatar
Kan rekommendera BBC-dokun The Rise of the Murdoch Dynasty i väntan på säsong 4.
Det gör serien om möjligt ännu bättre.
Citera
2022-07-23, 04:07
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han nämnde till Greg att han tänkte läsa en bok om romersk historia i fängelset, så det var därför han kände till den historien.

Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
När det gäller intellektuell nivå så planerade han att läsa Knausgård i fängelse, det anses väl som väldigt tung litteratur i USA. Lärd, men kanske inte helt streetsmart.
Eller så har man underskattat Tom.
Nej, det var någon annan som anklagade honom för att vara en Knausgård-läsare.
Citera
2022-08-25, 15:23
Medlem
”No official release date has been shared by HBO just yet, but we anticipate Succession season 4 to arrive in either late 2022 or early 2023. The broadcaster has, however, confirmed that the complete season will have aired in time for next year’s Emmy eligibility deadline (May 2023), and filming on new episodes began in June.”

https://www.techradar.com/news/succession-season-4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in