2021-10-24, 16:08
Medlem
Äntligen tillbaka!
Citera
2021-10-24, 18:04
Medlem
Nissedruvas avatar
Kanske det bästa som går på tv just nu. Framför allt är det blytunga skådespelarinsatser som gör handlingen både spännande och trovärdig.
Citera
2021-10-28, 11:14
Medlem
auruns avatar
Succession har ju alltid varit bra men nya säsongen är hittills 10/10. Så jävla bra!
Citera
2021-10-28, 13:08
Medlem
liarsenics avatar
Har sett denna från start. Kommer ihåg när jag av en slump såg premiären på HBO för ett antal år sedan då de hade släppt första avsnittet, fastnade direkt. Kan säga att jag sett säsong 1 och 2 4-5 ggr redan. Bästa serien jag någonsin sett. Manuset och skådespelarinsatserna är 11/10.
Citera
2021-11-02, 22:55
Medlem
shevitas avatar
Är denna serie ungefär som Entourage eller?

Funderar på ett ge den en chans.
Citera
2021-11-03, 12:28
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita

Som att jämföra hur många Mr. Hussein dödade jämfört med Akilov, spelar i helt olika ligor. Ena är en barnserie(Entourage) medan Succession är en serie som bygger på skådespelarinsatser, manus, det visuella, musiken och sinnesstämningen.
Citera
2021-11-08, 14:59
Medlem
DragonOnWall8s avatar
S03-E04.
Jäkla vilka intriger alltså, bra avsnitt!
Kul att Adrien Brody dök upp, försökt att 'spionera' för ett ytterligare deltagande.. hittade inget.
Citera
2021-11-08, 15:06
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Vad får dig att ihuvetaget göra den jämförelsen?!
Svaret är nej.
Citera
2021-11-08, 16:37
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Jag tycker att bada serierna ar fantastiska. Ge den en chans och se nagra avsnitt in. Vissa saker ar lika. De intressanta varldarna. Humor(aven om humorn fran 2005 ar annorlunda mot 2020). Karaktarer som man verkligen bryr sig om och som har den dar tydliga hbo kavliten over sig.

Det har ar dock en feel bad serie och entourage en feel good serie. Sa visst skiljer de sig at.
Citera
2021-11-08, 23:23
Medlem
liarsenics avatar
HBOmax strular. Senaste avsnittet av Succession går inte att spela upp på boxen eller datorn. Andra filmer och serier funkar bra. Kommer upp något felmeddelande. Nu är måndagen förstörd.
Citera
2021-11-21, 07:43
Medlem
Folketstempels avatar
Ewan Roy, bror till Logan Roy vill hela tiden vill störta företaget och hatar sin bror.
Det framgår att Logan bildat företaget på egen hand, då måste han skänkt en stor del aktier till sin otacksamma bror.
Det förklaras aldrig och jag tycker att serier faller på detta, jag är även förvånad att ingen annan påpekat detta.
Citera
2021-11-24, 22:38
Medlem
groovesnuss avatar
Fan va kul att se Andy från ”Weeds” igen! Obegripligt att han inte fått någon roll sedan dess (som jag sett iaf 🤷‍♂️)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in