Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-06-10, 11:34
Medlem
Hur mycket pengar har han dragit in på sin karriär?

Han har byggt en stor fin villa på strandtomt med bästa läge i Karlskoga. Tomt + villa ligger någonstans på mellan 5-8 miljoner kr. Sedan blev huset bredvid till salu för några år sedan. En nedgången gammal sommarstuga men med tanke på läget så vart priset 3 miljoner, då slog Eje till och köpte det. Det Stället renoverades upp och nu bor Alexander där som är son till Eje, som numera är PT till Marcus Eriksson (F1).

Nu har Eje lyckas köpa en annan tomt som ligger två hus bort i samma område. Där ska allt rivas och ett nytt hus byggas med stor pool, det ska bli ett jättebygge som beräknas landa på 15-20 miljoner kr. Där ska Ingrid bo som är hans dotter, och som för övrigt varit ämne för något helt annat här på FB för rätt många år sedan.

Det verkar som han ska ta över hela området och pengarna tar aldrig slut.

Har han verkligen lyckas dra in alla dessa pengar på sin karriär?

Viasat sportreporter kan väl inte heller vara så välbetalt?
Citera
2018-06-10, 12:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag vet inte vem karln är men kan han inte ha köpt en massa aktier och annat i bla Viasat för att få till ett startkapital och sedan tagit ett lån?
Citera
2018-06-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Där ska Ingrid bo som är hans dotter, och som för övrigt varit ämne för något helt annat här på FB för rätt många år sedan.
Vad handlar detta om? Berätta mer!
Citera
2018-06-10, 12:43
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad handlar detta om? Berätta mer!

(FB) Vem är denna tjej
Citera
2018-06-10, 13:25
Medlem
thaimans avatar
Eje har haft en lysande rac ingkariär bakom sig och har tjänat rätt mycket pengar.
Han är lika full i fan som kyrkan är full med bönder, jag känner honom personligen sedan 50 år tillbaka.
Och Via Sat jobbet är välbetalt, han har andra verksamheter också, men det tänker jag inte gå in på här.
Han är en hedersknyffel, det kan jag gå i god för
Citera
2018-06-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Eje har haft en lysande rac ingkariär bakom sig och har tjänat rätt mycket pengar.
Han är lika full i fan som kyrkan är full med bönder, jag känner honom personligen sedan 50 år tillbaka.
Och Via Sat jobbet är välbetalt, han har andra verksamheter också, men det tänker jag inte gå in på här.

Tvivlar inte på att han är en hedersknyffel. Han har väl nåt annat bolag, det går ju att se på allabolag.se

Ser två bolag han är aktiv i men de drar inte in några speciellt stora summor.
Citera
2018-06-10, 13:56
Medlem
Eje har förutom sin egen racingkarriär och expertkommentator på tv jobbat som rådgivare åt ett antal racingstall.
Citera
2018-06-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Eje har förutom sin egen racingkarriär och expertkommentator på tv jobbat som rådgivare åt ett antal racingstall.

Fast just nu verkar han mest softa hemma.... kanske gått i pension?
Citera
2018-06-10, 14:52
Medlem
Om jag minns rätt så köpte han det nuvarande huset till Ingrid, som bor vid stranden fast på andra sidan sjön. Så där finns väl en del pengar att få tillbaks om huset säljs nu för att bygga nytt.
Citera
2018-06-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Tror inte du känner honom. När man läser andra inlägg av dig så verkar du känna en del andra kändisar också. Mytoman eller sanning......nja jag tror på det första.

Ge mig en hint att du känner honom? En insider grej. Jag har rätt bra koll på honom så det blir inte lätt att lura mig.
Citera
2018-06-10, 16:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Tror inte du känner honom. När man läser andra inlägg av dig så verkar du känna en del andra kändisar också. Mytoman eller sanning......nja jag tror på det första.

Ge mig en hint att du känner honom? En insider grej. Jag har rätt bra koll på honom så det blir inte lätt att lura mig.

Du får tro va fan du vill, vi har tillhört samma motorklubb och tävlat mot varandra i flera år, men du vet nog bättre din jävla kvirrulant.
Va skulle finnas för anledning att ljuga om något sådant? Jag träffade honom senast på premiären på Ronnies film.
Citera
2018-06-10, 16:16
Medlem
Citat:
Fast just nu verkar han mest softa hemma.... kanske gått i pension?

- Hälsoproblem har stoppat Elgh från F1-sändningarna.
https://www.expressen.se/sport/motor/halsoproblem-har-stoppat-elgh-fran-f1-sandningarna/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in