Citat:
Ursprungligen postat av
Pershagen76
Haha, då är skön, gör allt för att ducka för för direkt frågor och fakta. Men jag ska göra det lätt för dig, är är TS inledningsfråga.
”|64288429]Snälla ge mig seriösa tips och råd på arbete utomlands. Hur jag går tillväga mm. Är inte fattig så kostnader för flytt har jag råd med. Jag vill bara bort härifrån!”
Dit svar gällande soc grupp 1-2 är ju skrattretande. Min fråga var ”vad har du gjort?” Huruvida alla kan vara där är helt irrelevant.
Du får skärpa dig, känns mest som om du babblar en massa skit i random trådar, håll dig till ämnet.
"Fakta". Du, idioten. Jag pratade inte med dig. Det var du som kommenterade det här som jag svarade gentemot ReiseReise, som om du hade med det att göra:
"Är det inte rätt uppenbart varför de som kan vill lämna Sverige? Massinvandringen, islamiseringen, diktaturen, korruptionen, slöseriet, förfallet.Vad som väntar är den ökade fattigdomen och ännu mer av det första..."
Du inflikade utan att jag bad om det (och det får du förstås göra, inget fel med det i sig)
"Eh, jag skulle utan problem kunna lämna Sverige med min familj men trivs bra här."
Det vet jag sedan tidigare men det är inte relevant för tråden, du som tycker man ska hålla sig till ämnet. Det har aldrig varit några konstigheter att socialgrupp 1 och 2 kan röra sig ut och in i Sverige lite som de vill. Jag har flera gånger dock påpekat att för flertalet är det inte lika lätt. Inga konstigheter med det.