• 2
  • 3
2012-07-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalizer
http://www1.pictures.zimbio.com/fp/D...liNKYs3rfl.jpg

Han verkar ha kkat lite roids, han r ju fan enorm!
Bra bump!

OnT: Tyckte vldigt mycket om hans roll i Faster. Han sa inte s mycket i den filmen, men tyckte nd om hans attityd. Filmen var ven riktigt bra.
Senast redigerad av SR4 2012-07-21 kl. 14:38.
Citera
2012-07-21, 16:30
Bannlyst
Ja Dwayne r verkligen som ett vin och det gr inte lngre att frneka att han har talang.
Tror nejsgarna i denna trd verkligen fr ta upp sin tunga nr vi nu har facit i handen.

The Rock r den ledande actionstjrnan i hollywood just nu!
Citera
2012-07-21, 17:00
Medlem
Gameboy92s avatar
Jag har gillat honom nda sen jag frst sg Scorpion King. Han har ngot av samma charm som gjorde att Arnold blev en stjrna trots sin brytning. Om han bara slutar med barnfilmerna och gnar sig t traditionell, amerikansk action p heltid kan han bli vr tids frmsta actionhjlte.
Citera
2012-07-21, 18:00
Medlem
Continental Ops avatar
tv frgor p honom till hjrntrusten:

1. Har inte han sagt i intervjuer nnstans efter Walking Tall o Jungle att han skulle sluta helt med vldsfilmer, sen gjorde han en massa komedier men nu r han tbx igen. Stmmer det att han sagt nt snt, har fr mig det?

2. Varfr har han gtt tillbaka till wrestling? han har ju en fungerande hollywoodkarrir? wrestling mste ju vara rena frnedringen vl?
Citera
2012-07-21, 18:12
Bannlyst
The Rock wrestlas inte p heltid utan gr gstinhopp. Tnk efter sjlv varfr han gr det? Finns det ngot mer eggande och upphetsande en wrestling nr du har 15000 pers som str och skriker ditt namn och du sjlv fr leverera promos och hlla hov. Det mste vara en sjuhelvetes adrenalinkick man fr. Det r ju trots allt hans stomme. Varfr gr vi vissa saker i livet? Jo drfr att vi trivs och mr bra. Wrestling r show och r det ngot skdespelare lskar s r det ju att visa upp sig live. Varfr tror du broadway och teater r s populrt fortfarande bland etablerade skdisar?
Citera
2012-07-21, 18:16
Medlem
TheAlamos avatar
Grabben r tung. Det krvs inte 20 oskars fr att en film ska bli bra. Hans filmer r riktigt bra action dr man som liten grabb, grabbens farsa och ungdom kan spana och njuta av komiken och alla action. Nu nr jag tnker efter s kommer jag p The scorpion king, Welcome to the jungle och.... Ja det var de jag kom p nu. Mer sna profiler behvs!

Edit: Shit, 2222 inlgg, tung man!
Senast redigerad av TheAlamo 2012-07-21 kl. 18:21.
Citera
2012-07-28, 03:14
Medlem
highstakess avatar
http://www.imdb.com/title/tt1980209/ Hans nya film, stor har han blivit i alla fall http://cdn.wwtdd.com/wp-content/uplo..._5-450x673.jpg

Visst r han i samma shack som van dissel, fast inte lika kass.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in