2006-02-03, 19:16
Medlem
Weeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rize
Han r ju rent av usel i Doom iaf.

Han e ju skitbra i Doom likas e filmen kanon, bsta jag sett i r!!

Nej jag driver inte med er.
Citera
2006-02-03, 20:14
Medlem
Om man stter The Rock som huvudrollen i en film s r det ett garanti att filmen kommer att suga.

Ex:

The Rock
Scorpion King
Citera
2006-02-03, 20:36
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weed
Han e ju skitbra i Doom likas e filmen kanon, bsta jag sett i r!!

Nej jag driver inte med er.

Sg inte s... Ingen kommer att ta dig p allvar i fortsttningen...
Citera
2006-02-04, 09:02
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
N fan det r ngot speciellt med The Rock.
Det finns ngot i hans utstrlning som sger mig att han har lite sjlvdistans.
Han framstr rent av som ganska sympatisk
Visserligen har han gjort bottennapp med, men han r ingen dussinskdis p samma stt som Vin D eller Van Damme.

Visst har han sjlvdistans. Kolla in hans roll i "Be Cool"
Citera
2006-02-04, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Om man stter The Rock som huvudrollen i en film s r det ett garanti att filmen kommer att suga.

Ex:

The Rock
Scorpion King

Haha patetisk, du anvnder Scorpion King som exempel eftersom det inte finns ett annat exempel.
Citera
2006-02-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Haha patetisk, du anvnder Scorpion King som exempel eftersom det inte finns ett annat exempel.

Nej, det r bara de filmer jag har sett. T.ex Doom, om man vill att en film baserat p ett spel ska lyckas, som r svrt nog frn brjan, s r det sista man ska gra r att skaffa en dlig skdis att axla huvudrollen.
Citera
2006-02-04, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Nej, det r bara de filmer jag har sett. T.ex Doom, om man vill att en film baserat p ett spel ska lyckas, som r svrt nog frn brjan, s r det sista man ska gra r att skaffa en dlig skdis att axla huvudrollen.

Tyvrr hller jag inte med dig alls, tillhr kategorin som faktiskt gillade Doom och utan The Rock hade filmen helt frlorat sitt lyster.
Citera
2006-02-04, 13:37
Medlem
Lost dreamers avatar
Ok, jag tror ni som r som mest negativa r det pga fljande orsaker:

1. Ni ser bara p draman och filme nor, och frstr inte gnren.
2. Ni inser inte hans "skillz" nr det gller att slss, samt hans styrka.
3. Ni inser inte vilken moralisk frebild fr unga han r, som med god moral(Walking tall), och ett gott huvud(Welcome to the jungle); vertygar de flesta, utom bittra kritiska cyniker; att om inget annat hjlper s grejar man det sjlv. Ett sant Mansideal!! En fantom som gr mot orttvisor och korrupta myndigheter(i sann Janne Josefsson-anda). Just vad vrlden behver, myndigheterna kommer snart kunna gra vad de vill med vra liv.(ok, lite OT).
4. Ni ser honom enbart som en "karaktr", genom hans yttre, och bortser frn hans genuina skdespelarinsatser; dvs ni dmer honom som nn WWF snubbe som hamnat fel.
5. Tnk er sjlva in i situationen; hur ltt skulle det vara att vinna trovrdighet, att sadla om ssom han har gjort, utan att bli hnad fr att man spelar in en film som "Doom", och som skerligen riktar sig till en lite yngre publik.

Slutligen; Fr en person av hans storlek s tycker jag han r otroligt rrlig och flexibel, och jag slr vad om att han har jvligt bra koll p saker fr vrigt.

Nej detta handlar om, som vanligt, gamla frdomar om Arnold och Rambo-arketyper.
Stora biffiga skdisar verkar vldigt ofta bli dissade fr att vara idioter, i vissa fall stmmer det ju, ja; men varfr skulle de vara verrepresenterade pga sin storlek? Strre kropp-Mindre hjrna?

Ok, kanske filmbolaget ser en "karaktr" i blotta uppenbarelsen av mnniskans kroppsmassa och utseende, men fr att locka en stor publik mste man ocks kunna fra sig, det tror jag faktiskt.

Visst sger man ofta att "den breda massan r idioter", just drfr att...?
Vi ser oss jmt som de dr "speciella" procenten utanfr den massan, man vill inte vara en av idioterna, men skulle man sknja sig lite bttre; s r man rtt inbakt i rtt mnga saker, eller s r man en kuf, som bara kollar p gamla svartvita filmer och dricker sherry, men det fr st fr den personen.
Citera
2006-02-04, 13:51
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Fr mig r han vrdels som seris skdespelare, och det r s mnga jmfr killar av den hr kalibern, med serisa skdespelare. Drfr blir "The Rock", Vin Disel, Arnold och Sly dliga skdespelare. Men, de roller som de gr, r perfekta fr just dessa herrar. Ibland behvs det bara en karl p tv meter och 120kg muskler fr att gra en roll som manus krver. Allts r dessa skdespelare bra p vad de gr, meni stort stt totalt vrdelsa i annat n actionladdade hjltefilmer.
Citera
2006-02-07, 23:11
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Visst har han sjlvdistans. Kolla in hans roll i "Be Cool"

Exakt det jag satt och tnkte p
Citera
2012-07-21, 14:30
Medlem
Vandalizers avatar
http://www1.pictures.zimbio.com/fp/D...liNKYs3rfl.jpg

Han verkar ha kkat lite roids, han r ju fan enorm!
Citera
2012-07-21, 14:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalizer
http://www1.pictures.zimbio.com/fp/D...liNKYs3rfl.jpg

Han verkar ha kkat lite roids, han r ju fan enorm!
Det r infr filmen "Pain and gain"

A pair of bodybuilders in Florida get caught up in an extortion ring and a kidnapping scheme that goes terribly wrong.

Han verkar ta det serist iaf,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in