Citat:
Det handlar ju inte bara om våld på stan. Jihadister ägnar sig knappt alls åt den typen av våld
Nej jihadister är en grupp för sig. Det dom håller på med är terrorism i ordets rätta bemärkelse. varken AFA eller NMR mördar, halshugger, bedriver slavhandel, sexhandel eller våldtar kvinnor och barn. De är avskum rakt av och går inte att associera med NMR. Däremot brukar AFA ta parti för islam och deras våldsdyrkan och kvinnoförtryck.
Citat:
I NCT:s senaste rapport tycker jag det framgår att underrättelsemyndigheterna just nu ser extremhögern som ett större hot, utifrån ett terrorperspektiv.
Ja kanske för att dom vill måla ut "extremhögern" som ett hot. De kommer aldrig vara ett hot mot det svenska folket. Vad skulle extremhögern ha att vinna på att bedriva terror mot staten när dom inte har något momentum? Det dom håller på med är opinionsbildning där säkerhetspolisen och den autonoma rörelsen försöker med diverse olika skrämsel taktiker för att tysta dom, med media och staten till hjälp. summa summarum så kommer "Extremhögern" alltid målas ut som något slags hot, vare sig vi vill det eller inte just på grund utav att det ingår i statens och andra mörkermäns plan.
Den där rapporten lär dock ändras i och med denna AFA:itens vapengömma.
Citat:
Tagit ”hans parti” har jag däremot inte gjort.
Kan gå tillbaka i tråden sen när jag har tid. Du var en av få som trodde (ville) personen skulle vara oskyldig.
Citat:
Vilket kan betyda lite vad som helst. Antagligen är han mer insyltad idag än samma dag som han ansåg sig vara en del av den. Det är heller inte så att man genom att vara en del av en löst beskriven miljö diskvalificerar sig från tjänst inom försvarsmakten.
Han har varit kommunist sedan 8 års åldern och varit aktiv i den autonoma miljön i 15 års tid, räcker inte hans egna ord som bevis eller? Vi kan vara säkra på att SÄPO har haft koll på honom sen han gav sig på en polis 2014, möjligtvis innan det med. De verkar har sätt mellan fingrarna här, eller tror du inte försvarsmakten och SÄPO titta på varje sökande?
Senast redigerad av motarbetar 2019-04-27 kl. 07:42.
Senast redigerad av motarbetar 2019-04-27 kl. 07:42.