2018-06-06, 21:18
Medlem
Ni som köper kläder online, vilka sidor föredrar ni?
Vill inte köpa något alltför dyrt men inget "skräp" heller som blir nopprigt eller slitet efter första tvätten, utan något mittemellan.
Citera
2018-06-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av millan8950
Ni som köper kläder online, vilka sidor föredrar ni?
Vill inte köpa något alltför dyrt men inget "skräp" heller som blir nopprigt eller slitet efter första tvätten, utan något mittemellan.

Zalando om det är till mig, för jag hittar sällan allt i en och samma affär. Fri frakt är trevligt och kommer relativt snabbt. Om det inte ska bli slitet eller gå sönder så brukar pris vara bra och gå på. H&M och liknande går absolut inte, det är för billigt. Runt 250-300kr för en T-shirt. På den nivån brukar hålla sig OK ett tag tycker jag lycka till!
Citera
2018-06-06, 21:26
Medlem
kraftfoders avatar
Idrottskläder och skor jag redan vet hur de ser ut/haft förr brukar jag beställa på Stadium.se. Bara att hämta ut fraktfritt på Stadiumbutiken. (Det är inte alltid Stadiumbutiken har inne de modeller och storlekar jag vill ha). Annars är jag rätt tveksamt inställd till att köpa kläder och skor på nätet om jag inte provat dessa då..
Citera
2018-06-06, 22:10
Bannlyst
jag köper efter märke och väljer följaktligen butik efter vilka som har dom märken som jag söker.
Citera
2018-06-06, 22:29
Medlem
erpers avatar
Jag föredrar care of Carl. Sjukt snabb leverans alla gånger jag beställt där.
Citera
2018-06-07, 04:12
Medlem
dovAkins avatar
Zalando helt överlägset, fri frakt och fria returer och världens största utbud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in