Citat:
Ursprungligen postat av
kalle1967
Jag var nyligen på en läkarundersökning och noterade som vanligt att sköterskorna flörtade öppet med mig och då en av dem satte nål i armvecket och "råkade" trycka sitt bröst mot min hand samtidigt. Är detta bara en fråga om att vi män ser varenda leende och vänlighet som ett närmande eller passar en del kvinnor i vården på att få lite närhet avsiktligt?
Så handen på hjärtat ni kvinnor i vården, hur ofta "råkar" ni få lite extra närhet med en sexig hunk?
Mycket vanligare än man kan tro att folk flirtar på jobbet.
Oftast är det ju helt oskyldigt pga situationen.
Va själv och tog blodprov och då var de en yng sjuksköterska som jag snackade med lite först så att stämningen lättade lite innan hon skulle ta blodprovet.
Hon var ganska ny och berättade att hon hållit på i 20 minuter för att hitta någon ådra på någon äldre ”mulligare” människa innan och varit tvungen att sticka flera gånger om för att sedan be om hjälp eftersom hon inte fick till det.
Så nu hoppades hon att det skulle gå bättre och att jag inte hade någon sprutskräck.
Så jag drog fram min arm som var ådrigare och mer uppumpad än vanligtvis eftersom jag hade tränat rygg och biceps någon timme innan.
Hon hajade till lite när hon fick se armen och rodnade lite samtidigt som hon frågade om jag tränade något.
Ja det blir en del styrketräning varpå jag sa att syster kanske lättare hittar ett bra ställe att sticka nålen den här gången, med glimten i ögat.
Mm svarade hon och långsamt smekte armen när hon ”letade” efter ett bra ställe.
Sen kom hon på sig och det vart en sån där spänd pinsam kort stund.
Sen vart hon tyst och började ta blodprovet men det syntes att hon blev generad som fan😀
Efter det så vart det lite tyst varpå hon sa att nu var det klart varpå jag tackade och gav henne ett leende innan jag gick.