Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
En del användare har rapporterat intrångsförsök på sina flashbackkonton, och vi har starka indikationer på att intrångsförsöken i några fall har lyckats.
De personer som ligger bakom detta är bannlysta f.d. FB-användare med kopplingar till ett nytt forum.
Vi vill, med Er egen säkerhet i åtanke, uppmana er alla att byta lösenord och inte registrera er på andra forum med samma lösenord, då våra spår leder till att det är där säkerheten har brustit. Använd ett unikt lösenord här på Flashback och var försiktig med den personliga information ni ger ut. Inte bara lösenord utan även IP, mailadresser och liknande. Det finns folk som uttnyttjar det om ni är oförsiktiga.
Jag vet faktiskt inte vad jag skall säga om detta. När jag först såg det blev jag förstummad och undrade verkligen om det var sant att du eländiga människa slänger ur dig en dylik anklagelse. Vad som skett sedan jag lade upp ett forum för tre dagar sedan är anklagelser härifrån, publicering av personuppgifter och - kanske det värsta - beskyllan att ha begått lagbrott.
Jag å min sida har gjort allt för att inte få in diskussioner om Flashback på mitt lilla forum, men uppenbarligen utgör jag ett sådant känslomässigt hot för somliga av er att häxpaniken överskuggar all vett och logik.
Ni har gått för långt, den saken är det inget snack om. Below Surface som forum har inte givit er några sådana provokationer att det som uppvisats här vore en konsekvens att räkna med. Ni har faktiskt brutit mot alla oskrivna lagar om hur man uppför sig på Internet och jag hoppas verkligen att ni skäms. Det hade jag gjort i alla fall.