2006-01-31, 20:47
Medlem
Dr. Löhks avatar
Detta kan vara det fånigaste jag hört sedan jag konfirmerades. Kan någon förklara för mig, arme sate, på vilken typ av forum som finns där administratörer odyl kan se en användares lösenord... IP-nummer? Va?
Trams.
2006-01-31, 20:48
Medlem
dallassallads avatar
Jag visste det!
Jag hade den misstanken i bakhuvudet när jag registrerade mig där, och använde därför varken mitt FB-lösenord eller FB-användarnamn.

Jävligt fult knep...
2006-01-31, 21:02
Medlem
503s avatar
Fan va dåligt.
Gytt att sådana pajasar är bannade.

Tack för varningen, det visar på att detta forumet hålls på en lite högre nivå.
2006-01-31, 21:03
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Detta kan vara det fånigaste jag hört sedan jag konfirmerades. Kan någon förklara för mig, arme sate, på vilken typ av forum som finns där administratörer odyl kan se en användares lösenord... IP-nummer? Va?
Trams.

Det kanske var ungefär så det gick till när jag som IQfiskmås misstänkte, reggade mig som Ruskigbuss...
Bannlyst
Patetiska luder..

Blir vansinnig.. Men folk borde ju känna till ganska bra vilka det är..

Kommer Flashback göra något åt saken?

Ut me all info, anvädarna här på forumet känner väl dem? Har ni nåt snaskigt att berätta?
Medlem
Chigarans avatar
Ursäkta en total nolla ang. sånt här men om man har försökt att regga sig där men det fuckade upp när de skulle skicka bekräftelsemail men när man ska regga sig på nytt så står det att både nicket och email-adressen redan är reggade. Är man i nån form riskzon då eller?
2006-01-31, 21:06
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Ursäkta en total nolla ang. sånt här men om man har försökt att regga sig där men det fuckade upp när de skulle skicka bekräftelsemail men när man ska regga sig på nytt så står det att både nicket och email-adressen redan är reggade. Är man i nån form riskzon då eller?
Om du valt samma användarnamn och lösenord som här på FB så skadar det inte att byta ditt lösen här.
2006-01-31, 21:07
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Om du valt samma användarnamn och lösenord som här på FB så skadar det inte att byta ditt lösen här.

Inte samma namn men samma lösen, men jag tar nog och byter iaf. Skadar aldrig att förnya sig lite
2006-01-31, 21:09
Medlem
LadyTieras avatar
denna tråd är menad som en varning,användarnas säkerhet är allra viktigast för oss.

denna tråd är inte menad som en skvallertråd om medlemmar som numera är bannlysta och därför inte kan svara på det hela, inte heller att peka ut andra forum.

så dylika inlägg kommer att raderas från tråden.

kommentera inte denna moderatoråtgärd i tråden.

Moderator
2006-01-31, 21:15
Medlem
LadyTieras avatar
önskar du få en pm-kopia av ditt raderade inlägg för att kunna ta bort uppgifterna som fick det raderat och sedan posta det igen så kontakta mig eller en annan moderator i detta delforum via pm.

Moderator
2006-01-31, 21:29
Medlem
ImTheMans avatar
när ni ändå byter lösenord kan ni se till att klämma in lite siffror lite här och var i dem för att öka säkerheten, specialtecken är nog överdrivet, det ska vara så att man ändå kan komma ihåg sitt lösen, fast nåt enstaka sådant går ju att klämma in.
2006-01-31, 22:01
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ingen kan se ditt lösenord här, inte ens admin vad jag förstår, jag tappade bort mitt lösenord en gång och bad att få det men de kunde inte se det utan fick skriva in ett nytt åt mig.

Stämmer. Varken admin, root eller några av moderatorerna kan se andra användares lösenord.

admin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in